electrocatt Postat Octombrie 22, 2006 Partajează Postat Octombrie 22, 2006 Salut, sunt un incepator in domeniul microcontrolelelor, si , daca se poate, sa imi dati si mie ceva sfaturi... sau ce credeti voi ca mi-ar fi util. Practic electronica de multi ani , dar nu m-a ionteresat acest domeniu dar.... sunt curios... Multumesc Link spre comentariu
Blind Postat Octombrie 22, 2006 Partajează Postat Octombrie 22, 2006 Alege-ti un microcontroler in jurul caruia vrei sa inveti, cumpara-l, fa programator pentru el, ia datasheet-ul pentru el si apuca-te de treaba. Link spre comentariu
yo9hrb Postat Octombrie 22, 2006 Partajează Postat Octombrie 22, 2006 sau vezi : http://www.elforum.info/viewtopic.php?t=12798 . Eu inca mai citesc :rolleyes: Link spre comentariu
electrocatt Postat Octombrie 23, 2006 Autor Partajează Postat Octombrie 23, 2006 Multumesc tuturor. O intrebare mai am... cu engleza stau prooooooooooost... documentari in limba romana.... nu am prea gasit nici cu google:-D. E cam nasol dar o sa ma descurc eu daca... nu gasesc nimic. Link spre comentariu
pegas Postat Octombrie 24, 2006 Partajează Postat Octombrie 24, 2006 erau -daca nu ma insel- niste tutoriale foarte bune, chiar si o carte scrise de un domn vsurducan. in romana. parca e si un site, dar nu stiu adresa pe de rost. dar sa stii ca fara engleza iti va fi foarte greu. documentatia e in engleza in mare parte. instructiunile sunt intuitive daca stii engleza. mesajele compilatoarelor sunt tot in engleza... Link spre comentariu
Vizitator johnny Postat Octombrie 24, 2006 Partajează Postat Octombrie 24, 2006 http://www.mikroelektronika.co.yu/romanian/product/books/PICbook/picbook.htmAici gasesti ceva documentatzie in Romana.Este ideala pentru primii pasi ,dar subscriu shi eu; fara engleza nu ai sa te descurci daca vei dori sa aprofundezi . Link spre comentariu