Sari la conținut
ELFORUM - Forumul electronistilor

Cod de eroare Opel Astra G


TestPoint

Postări Recomandate

Am o nelamurire si inainte sa incerc ceva la masina as mai dori si alte sfaturi.Am un cod de eroare P1220 pe masina,am pus Autocomul pe ea si la acest cod de eroare si imi spune asa "debit prea mic/mare de combustibil".Ca sa vad exact cauza acestui erori am intrat in 2 programe pt masini pt a vedea ce imi spune la acest cod P1220.La primul imi spune asa..."circuit puternic injector 8 "Al doilea ..."modulul de control al motorului"(adica centralita).Intrebarea mea este care ar fi pana la urma rezolvarea acestei probleme cu debitul mic/mare de combustibil.Va multumesc... icon_jook

Link spre comentariu
  • Răspunsuri 8
  • Creat
  • Ultimul Răspuns

Top autori în acest subiect

  • TestPoint

    6

  • madcox

    1

Vizitator bolboaca2

salut, in autodata ce zice?

 

Uite de pe forum opel

 

``Codul P1220 se refera la problema mecanica, adica filtru combustibil murdar, sorb rezervor murdar si in final pompa de injectie dar numai partea mecanica, sau supapa ce regleaza avansul, este montata sub capul hidraulic al pompei. Daca masina in momentul in care se aprinde becul check si apare P1220 scoate fum albastru atunci pistonasul care regleza avansul in pompa de injectie este blocat iar daca nu scoate fum si defectul persista este supapa electrica pt avans. Iti recomand daca problema este mecanica in pompa schimba numai corpul pompei si monteaza electronica ta pe ea nu fa altceva pt ca este timp pierdut si bani aruncati ``

 

mai fa si ce scrie aici

 

 

http://autoservice-ciocsy.blogspot.ro/2 ... 20-la.html

 

bafta

Link spre comentariu

Pai eu i-am facut inspectia tehnica luna aceasta pe data 5,filtrele si uleiul..etc au fost schimbate acum 6 luni.Primul program la care imi spune "circuit puternic injector 8"-este AtrisTechnik 2013 adica Vivid Workshop,iar celalalt este Autodata 3.40. Intr-adevar ca mi s-a aprins martorul in bord acum cateva saptamani,dar a stat aprins nici 2 min,si aia in mers.Am sa ma uit la adresa respectiva sa vad ce zice acolo.

Link spre comentariu

Azi am facut o curatare a sorbului de motorina si am schimbat si filtrul de motorina.La recomandarea unui vecin, am desfacut EGR si l-am curatat(vazand tutoriale pe youtube).I-am dat cheie,masina a pornit dupa care am oprit-o ca sa pun,autocomul sa fac un test.Am reusit sa sterg si eroarea P1220,dar am alte 2 erori.Cod 39 si 171. Codul 39 imi zice asa :Interval performanta circuit selenoid derivatie.(Vivid workshop)Codul 171 :Sistem prea sarac (bloc 1)(Vivid workshop)Testul l-am facut cu contactul pus,dupa ce am terminat testul,am deconectat Autocomul si i-am dat cheie....nu a mai vrut sa porneasca,ca si cum se ineca.. :cry: Orice sfat imi este de ajutor si va multumesc.

Link spre comentariu

Si nu crezi ca ar fi frumos sa spui cum s-a rezolvat? :)

Am schimbat senzorul de temperatura exterioara,am curatat si galeria de admisie(masina nu tragea),si masina nu pornea ca aveam un fir intrerupt(nu stiu exact de la ce)... :rade:
Link spre comentariu

Creează un cont sau autentifică-te pentru a adăuga comentariu

Trebuie să fi un membru pentru a putea lăsa un comentariu.

Creează un cont

Înregistrează-te pentru un nou cont în comunitatea nostră. Este simplu!

Înregistrează un nou cont

Autentificare

Ai deja un cont? Autentifică-te aici.

Autentifică-te acum



×
×
  • Creează nouă...

Informații Importante

Am plasat cookie-uri pe dispozitivul tău pentru a îmbunătății navigarea pe acest site. Poți modifica setările cookie, altfel considerăm că ești de acord să continui.Termeni de Utilizare si Ghidări