daniels Postat Noiembrie 29, 2024 Partajează Postat Noiembrie 29, 2024 https://utb-shop.ro/Bolt-furca-remorcare-lung-U-650-31.61.172/PD/1182 Cauta bolturi, buloane. Link spre comentariu
draku Postat Noiembrie 29, 2024 Partajează Postat Noiembrie 29, 2024 Acum 2 ore, Andrei24 a spus: ... Otelurile din constructii se incadreaza ca echivalente intre OL37 si OL52! N-am idee unde se incadreaza acelea, moi sau tari sau medii In schimb, din propria experienta pot sa spun ca, am diverse fiare in stoc, in general ramasite de pe santier, OB/PC, din care mai strunjesc cate o chestie nepretentioasa. Unele sunt atat de slabe incat nici nu se aschiaza, mai mult se deformeaza plastic .....sau nici nu stiu cum sa zic, se aduna dupa cutit.... Link spre comentariu
Andrei24 Postat Noiembrie 29, 2024 Partajează Postat Noiembrie 29, 2024 (editat) 15 minutes ago, draku said: nu se aschiaza, mai mult se deformeaza plastic .....sau nici nu stiu cum sa zic, se aduna dupa cutit.... Sa nu fie vreun soi de inox! Chiar si cel feritic se aschiaza "urat", se lipeste de cutit si atunci cand unghiurile de degajare sunt corespunzatoare, mai ales daca nu se foloseste emulsie! Editat Noiembrie 29, 2024 de Andrei24 Link spre comentariu
draku Postat Noiembrie 29, 2024 Partajează Postat Noiembrie 29, 2024 Inox in fier de constructii, putin probabil... Link spre comentariu
Ion_Bumbu Postat Noiembrie 29, 2024 Partajează Postat Noiembrie 29, 2024 (editat) Acum 4 ore, daniels a spus: https://utb-shop.ro/Bolt-furca-remorcare-lung-U-650-31.61.172/PD/1182 Cauta bolturi, buloane. Am ceva bolt de remorca si sa stiti ca nu-i de joaca cu el, surub 8.8 e joaca de copii fata de boltul ala. Asa ar mai fi asta: https://utb-shop.ro/Tija-cilindru-hidraulic-telescopic-fi-30x3m-BK93124/PD/8142 Doar ca-i cromata la suprafata si calita CIF. Daca acei 30mm nu-s chiar critici ar merge decalita si taiat arborele. In general e vorba de otel carbon C45 la tijele alea. Editat Noiembrie 29, 2024 de Ion_Bumbu 1 Link spre comentariu
AFCtin Postat Noiembrie 30, 2024 Autor Partajează Postat Noiembrie 30, 2024 Acum 16 ore, Ion_Bumbu a spus: Am ceva bolt de remorca si sa stiti ca nu-i de joaca cu el, surub 8.8 e joaca de copii fata de boltul ala. ................... Buna ziua, Multumesc tuturor pentru sugestii! Cu stima, AFCtin Link spre comentariu
AFCtin Postat Decembrie 24, 2024 Autor Partajează Postat Decembrie 24, 2024 Sarbatori fericite. Cu stima Antonio Constantin Link spre comentariu
AFCtin Postat Decembrie 31, 2024 Autor Partajează Postat Decembrie 31, 2024 La multi ani! Antonio Constantin 1 Link spre comentariu
Ion_Bumbu Postat Decembrie 31, 2024 Partajează Postat Decembrie 31, 2024 La multi ani cu sanatate!! Link spre comentariu
Andrei24 Postat Decembrie 31, 2024 Partajează Postat Decembrie 31, 2024 Sper ca ati rezolvat problema axului intre timp! La Multi Ani! Succes in toate! Link spre comentariu
AFCtin Postat Ianuarie 7 Autor Partajează Postat Ianuarie 7 La 31.12.2024 la 17:07, Andrei24 a spus: Sper ca ati rezolvat problema axului intre timp! La Multi Ani! Succes in toate! Buna seara, Nu am rezolvat inca. Incerc sa gasesc o bucata de bara de otel OL 37 ... Axul nu e solicitat intens caci are diametru ff mare dat de fuliile pe care le-am gasit in targ gata facute. Cu stima, Antonio Link spre comentariu
noe Postat Februarie 4 Partajează Postat Februarie 4 La 29.11.2024 la 20:59, draku a spus: ... Unele sunt atat de slabe incat nici nu se aschiaza, mai mult se deformeaza plastic .....sau nici nu stiu cum sa zic, se aduna dupa cutit.... Atunci cand aschia este zgrunturoasa, cu o forma ciudata, nu se spiraleaza si se lipeste de cutit, inseamna ca nu s-a folosit un regim adecvat de asciere. Pentru fiecare tip de material trebuie gasite avansul si turatia optime. In plus, multe astfel de materiale solicita racire. In general materialele foarte moi dau astfel de probleme. Dupa STAS-ul vechi, un astfel de otel este OL00. Strunjirea cuprului da (de asemenea) astfel de probleme. Link spre comentariu
draku Postat Februarie 4 Partajează Postat Februarie 4 Teoria ca teoria, dar practica ne omoara.... Link spre comentariu
noe Postat Februarie 7 Partajează Postat Februarie 7 O scurta istorioara ... Prin anii '90 o delegatie de doi ingineri japonezi a venit in intreprinderea unde lucram, in scopul de a acorda asistenta tehnica si service pentru un utilaj japonez pe care intreprinderea il avea in dotare, si in perioada de garantie. Au gasit repede cauza defectiunii, ca fiind un rulment special prevazut cu degajare (canal) in inelul exterior. Nu s-a gasit in Romania acelor vremuri un rulmenet de acel tip, astfel incat japonezii au fost nevoiti sa modifice un rulment asemanator, dar fara canal de siguranta. Am fost de fata si am stat efectiv langa unul dintre cei doi ingineri, atunci cand a executat personal pe unul dintre strungurile din scularia intreprinderii acel canal la nivelul inelului exterior. In prealabi, in laboratorul specializat al intreprinderii s-a facut o proba la duritate a acelui inel, rezultatul fiind HRC=61. Operatia a durat destul de putin (circa 10 minute) insa a durat ceva mai mult pana tipul a gasit exact regimul de aschiere avans / turatie pe care il dorea. Toti strungarii din scularie au ramas "masca", printre ei fiind si strungari cu mare experienta si cu categorii profesionale mari. ... Morala pe care am tras-o eu personal in urma acelui eveniment a fost: "... practica ca practica, dar teoria ne omoara ..." 1 Link spre comentariu
draku Postat Februarie 7 Partajează Postat Februarie 7 Sper ca nu ai nici cat de mica intentie de a asemana o coroana de rulment cu un fier beton facut, probabil, in India sau Pakistan, cu compozitie necunoscuta, neomogena si fara niciun fel de control al calitatii.... Link spre comentariu
Postări Recomandate
Creează un cont sau autentifică-te pentru a adăuga comentariu
Trebuie să fi un membru pentru a putea lăsa un comentariu.
Creează un cont
Înregistrează-te pentru un nou cont în comunitatea nostră. Este simplu!
Înregistrează un nou contAutentificare
Ai deja un cont? Autentifică-te aici.
Autentifică-te acum