Vizitator bolboaca2 Postat Februarie 18, 2014 Partajează Postat Februarie 18, 2014 Salut. Vreau sa va intreb cam cat functioneaza un led normal cu o baterie de 1.5v intr-un montaj joule thief ? La mine mai mult de 2 ore nu a functionat, sau poate am gresit ceva la montaj ??? Am facut montajul asta , bobina are 12 spire si inelul de ferita un diametru de 18 mm la exterior. Tranyistorul este 2N2222A Mai departe daca gasesc o schema buna as vrea sa pun mai multe led-uri in paralel, sa zicem undeva la 10, apoi vreau sa mai pun si o celula solara sa incarce acumulatorul iar pe timpul nopti daca este posibil asa ceva sa luminez cat de cat celula sa face undeva la 1v ca sa pot aprinde led-urile. Dupa o saptamana de cautari am inteles ca led-urile se aprind la varfurile de tensiune generate de oscilator si ca , consunul ar fi mai mic , nu ca atunci cand ar merge direct de la baterii... Daca am gresit va rog sa ma corectati sunt incepator... Va multumesc. Link spre comentariu
validae Postat Februarie 18, 2014 Partajează Postat Februarie 18, 2014 Incearca schemele astea, sunt pentru lampa solara de gradina in regim DIY.Cea de jos are un randament mai mare. Link spre comentariu
Vizitator bolboaca2 Postat Februarie 18, 2014 Partajează Postat Februarie 18, 2014 Multumesc de scheme, pe asta nu o incercasem, dar este posibil sa se alimenteze din propria lumina folosind o celule solara ? sa zicem una care ar scoate 1V ? Link spre comentariu
validae Postat Februarie 18, 2014 Partajează Postat Februarie 18, 2014 Asta ar insemna Perpetuum Mobile, un circuit care s-ar autointretine fara consum de energie din exterior.Nu se poate, cel putin pe lumea asta. Link spre comentariu