Bogdantog Postat Octombrie 17, 2006 Partajează Postat Octombrie 17, 2006 salut. va rog daca stie cineva la ce pot folosi acest CI sa-mi spuneti. Sunt incepator si nu prea imi dau seama din datasheet la ce ar fi bun Link spre comentariu
puiu Postat Octombrie 17, 2006 Partajează Postat Octombrie 17, 2006 1. este o memorie EPROM cu timp de acces de 90ns. Stergerea memoriei se face cu ultraviolete si scrierea si citirea se face electric. Are 64 de KBaiti.Cu stima, Link spre comentariu
Bogdantog Postat Octombrie 17, 2006 Autor Partajează Postat Octombrie 17, 2006 mersi pt ajutor,deci nu prea am sanse sa o scriu cu ajutorul unui soft de calculator.tocmai voiam sa intreb cu ce soft o pt macar citi? (in PonyProg nu am gasit-o) Link spre comentariu
wolf Postat Octombrie 17, 2006 Partajează Postat Octombrie 17, 2006 dai un search pe gogu ... "willem" ...... este o interfata care te poate ajuta in ce vrei tu !!! Link spre comentariu
Bogdantog Postat Octombrie 18, 2006 Autor Partajează Postat Octombrie 18, 2006 mersi wolf pt ajutor. As mai avea o intrebare. Am gasit in datasheetul altei memorii eprom ca o pot sterge lasind-o la soare. o pot rescie dupa aceea? Link spre comentariu
sofian Postat Octombrie 18, 2006 Partajează Postat Octombrie 18, 2006 intradevar se strege la soare dar dupa 25ani Link spre comentariu
Bogdantog Postat Octombrie 18, 2006 Autor Partajează Postat Octombrie 18, 2006 nu stiu ce sa zic dar din ("it would take aproximately 1 week to causeerasure when exposed to direct sunlight") inteleg ca dureaza aproximativ o sapatmana sa se stearga la lumina soarelui. Link spre comentariu