Sari la conținut
ELFORUM - Forumul electronistilor

Despre alarme auto ieftine


cosmin_cosmin_1

Postări Recomandate

Aseara mi-am luat una, impreuna cu o inchidere centralizata la 109.99 RON. Marca este Fighter si pe cutie mai scrie:- Anti-Hijacking- Auto central lock- Panic- Ignition Cut-Off- Car finding- Auto Rearming- Build-in CPU Chipcu 2 telecomenzi.Bun.Am alimentat-o si am vazut ca merge, clipoceste un led pe-acolo, e ok. Sirena este mica si mi-ar fi placut sa fie si mai zgomotoasa.Telecomenzile sunt ok la design, cu 5 butoane din care unul pentru un led asemanator celor de la brichete, folosit probabil pe post de lanterna. Mici si frumoase.Cablurile mi se par cam scurte, dar asta depinde de locul in care fiecare doreste s-o monteze.Senzorul de soc are sensibilitate reglabila.Asadar este o alarma banala.Primul lucru pe care l-am incercat a fost sa vad cat "bat" telecomenzile. Cam dezamagit, poate si bateria este mai slaba, dar abia daca ducea 10 metri. Poate chiar mai putin.Antena era una scurta de maxim 15 cm. In locul ei am pus un fir mai lung si distanta de lucru s-a imbunatatit. Un alt minus pe care il consider este functia de inchidere centralizata automata. In manual spune asa: "La 10 s de la rotirea cheii de contact in pozitie ON, portierele se vor bloca automat. La rotirea cheii de contact in pozitie OFF, portierele se vor debloca imediat. In timp ce conduceti, puteti bloca sau debloca portierele prin apasarea butoanelor de pe telecomanda".Stie cineva daca e vreo posibilitate sa dezactivez aceasta functie? In manual nu se precizeaza nimic. Nu as vrea ca dupa ce pornesc motorul si ies din masina sa ma trezesc ca nu mai pot intra, si cu cheile inauntru. Voi aveti activa aceasta optiune la alarmele voastre? M-am gandit ca firul de comanda pentru incuiatul usilor sa-l trec printr-un releu, "normal inchis", iar cand pun contactul, releul sa decupleze si chiar daca alarma trimite impuls de incuiere a usilor, firul este intrerupt de releu. E buna ideea?A mai adus cineva imbunatatiri la aceste tipuri de alarme ieftine? Daca da, astept si eu idei.A, si inca ceva. Desi pe cutie scrie, nu are nicio functie de blocare a pornirii motorului.

Link spre comentariu
  • Răspunsuri 11
  • Creat
  • Ultimul Răspuns

Top autori în acest subiect

  • Incepator

    2

  • cosmin_cosmin_1

    2

  • ionut20

    2

  • madkat

    1

Top autori în acest subiect

Din functiile care le-ai specificat - Ignition Cut-Off este exact bloacrea motorului - exista un fir care de obicei se cheama "point" si da semnalul releului de blocareRaza telecomenzii este si in functie de bateria din telecomanda (slaba din fabrica) - si in functie de pozitionarea firului de antena al unitatiiPentru deconectarea functie de incuiere automata a usilor - ideea ta e ok - alarma nu cred ca are functii de programare pentru asta, poate un jumper pe placa (dar trebuie sa o desfaci sa vezi)functia asta am dezactivat-o la alarma mea (din programare)

Link spre comentariu

Si eu mi-am dezactivat funtia de blocare dupa pornire, prin progamara cu ajutorul telecomenzii.Cauta in manual daca nu ai un tabel sau ceva care sa iti explice despre programare. Daca nu ai inseamna ca nu se poate.Ai primit un releu cu alarma? Daca da, acela e pt ignition cut-off, dar care parerea mea ... la alarmele ieftine nu e prea indicat sa se foloseasca, caci te poti trezi in intersectie cu motorul oprit :smt006

Link spre comentariu

nu,nu e niciun releu.iar despre programare, se explica doar modul de invatare a telecomenzilor. Mai sunt doi jumperi pe undeva prin spate, din unul se alege daca inchiderea centralizata este electrica sau pneumatica, iar celalalt este nedocumentat:)

Link spre comentariu

verifica in ce fel functioneaza inchiderea centralizata (comanda)

la alarma mea (eaglemaster cl 5100), daca in intervalul de 10 s dupa ce pui contactul deschizi o usa, atunci nu se mai comanda inchiderea.

deci nu exista posibilitatea blocarii cheilor inauntru

ia manualul pt eaglemaster de aici: http://www.digitalworld.ro/prod_prez.ph ... idlink=959

si vezi daca nu cumva se potrivesc oarece functii (si eaglemaster face parte tot din categoria alarmelor ieftine)

succes

Link spre comentariu

Ca telecomanda sa activeze comenzile de la o distanta mai mare incearca sa instalezi antena in directie verticala. La mine are o antena de apx. 15 cm si merge de la 100 m (distanta intre 3 stalpi de iluminare in oras)

Link spre comentariu
Vizitator gabiunu

Salut Cosmin.Functia de inchidere automata a usilor la pornirea motorului,de obicei,se realizeaza cu ajutorul a doua semnale(fire) care vin la +contact si de obicei inca unul la intrerupator frana(poate fi si frana de mana).De unul din astea doua fire trebuie sa scapi daca nu vrei inchidere automata la pornire.In legatura cu bataia maxima,firul de antena nu trebuie lipit pe langa caroserie ci gasita o pozitie la vreo 10 cm de tabla caroseriei.

Link spre comentariu
  • 2 săptămâni mai târziu...

Scriu si eu tot aici despre problema mea: Unde se leaga firul galben negru care merge la motor?Spune acolo ca la pornire am 3-4V si atunci cand motorul pornesta o sa am 12V ...tensiune care imi va opri start motorul.Nu pot sa-mi dau seama unde este punctul asta de conectare.Asta ma intereseaza ca vreau sa-i cuplez si pornirea la telecomanda

Link spre comentariu
Vizitator sirius

Scriu si eu tot aici despre problema mea: Unde se leaga firul galben negru care merge la motor?Spune acolo ca la pornire am 3-4V si atunci cand motorul pornesta o sa am 12V ...tensiune care imi va opri start motorul.Nu pot sa-mi dau seama unde este punctul asta de conectare.Asta ma intereseaza ca vreau sa-i cuplez si pornirea la telecomanda

Pai, dupa descrierea detaliata privind tipul de alarma si marca masinii , pot sa-ti spun ca acel fir se leaga acolo unde trebuie.
Link spre comentariu
Vizitator sirius

Scuze, cand am intrat pe forum nu am fost logat automat, motiv pentru care nu am vazut ca ai si atasamente la post. Le-am remarcat abia dupa logare...dar era tarziu.Firul acela se leaga la alternator sau la sonda de presiune ulei, pe firul pe care apar 12 V cand porneste motorul.

Link spre comentariu

eu am crezut ca trb sa montez o dioda dinspre alternator spre baterie si si acolo sa ma prind (intere alernator si - dioda ) ......eu cred ca am 12v la sonda ulei numai daca-i pun contactul.

Link spre comentariu

Creează un cont sau autentifică-te pentru a adăuga comentariu

Trebuie să fi un membru pentru a putea lăsa un comentariu.

Creează un cont

Înregistrează-te pentru un nou cont în comunitatea nostră. Este simplu!

Înregistrează un nou cont

Autentificare

Ai deja un cont? Autentifică-te aici.

Autentifică-te acum



×
×
  • Creează nouă...

Informații Importante

Am plasat cookie-uri pe dispozitivul tău pentru a îmbunătății navigarea pe acest site. Poți modifica setările cookie, altfel considerăm că ești de acord să continui.Termeni de Utilizare si Ghidări