bercenaru Postat Ianuarie 30, 2014 Partajează Postat Ianuarie 30, 2014 Buna ziua, am un apex locator (este folosit in domeniul stomatologiei, si functioneaza pe principiul rezistentei electrice, cred) care nu indica corect/sau deloc, depinde in ce dispozitie se afla. http://en.wikipedia.org/wiki/Electronic_apex_locator Ma poate ajuta cineva cu reparatia lui? pentru ca eu sunt incepatorul incepatorilor in ale electronicii. Mai pot face rost de unul identic, care indica corect in speranta ca este de folos in vederea reparatiei. Sunt din Bucuresti. Multumesc, -Bogdan Link spre comentariu
validae Postat Ianuarie 30, 2014 Partajează Postat Ianuarie 30, 2014 Verifica integritatea cablului mai ales in zonele de la iesire din aparat si la sonda. Acolo se intampla cel mai des sa se intrerupa cablurile. Te-as ajuta cu placere daca as fi din zona, dar pana la Craiova e ceva.... sunt totusi colegi destui in Bucuresti, nu cred ca nu o rezolvi local. Link spre comentariu
bercenaru Postat Ianuarie 30, 2014 Autor Partajează Postat Ianuarie 30, 2014 Am facut tot felul de probe intre cabluri/anse, fara rezultat din pacate. Toate verificarile facute de mine cu firele au aceeasi concluzie, aparatul are o problema.Da, si eu trag nadejde ca o rezolv in Bucuresti. Link spre comentariu
validae Postat Ianuarie 30, 2014 Partajează Postat Ianuarie 30, 2014 Are alimentare pe baterii sau retea ? Link spre comentariu
bercenaru Postat Ianuarie 30, 2014 Autor Partajează Postat Ianuarie 30, 2014 Acumulator incorporat. Link spre comentariu
validae Postat Ianuarie 30, 2014 Partajează Postat Ianuarie 30, 2014 Posibil sa aveti probleme cu acumulatorul, va apare cumva avertizarea de acumulator descarcat ? Ati incercat cu alt acumulator ? Link spre comentariu