Sari la conținut
ELFORUM - Forumul electronistilor

Problema Apex-locator/finder

bercenaru

Postări Recomandate

Buna ziua,

am un apex locator (este folosit in domeniul stomatologiei, si functioneaza pe principiul rezistentei electrice, cred) care nu indica corect/sau deloc, depinde in ce dispozitie se afla.

http://en.wikipedia.org/wiki/Electronic_apex_locator

Ma poate ajuta cineva cu reparatia lui? pentru ca eu sunt incepatorul incepatorilor in ale electronicii. Mai pot face rost de unul identic, care indica corect in speranta ca este de folos in vederea reparatiei.

Sunt din Bucuresti.

Multumesc,

-Bogdan

Link spre comentariu
  • Răspunsuri 8
  • Creat
  • Ultimul Răspuns

Top autori în acest subiect

• bercenaru

5

• validae

4

Zile populare

Top autori în acest subiect

Verifica integritatea cablului mai ales in zonele de la iesire din aparat si la sonda. Acolo se intampla cel mai des sa se intrerupa cablurile. Te-as ajuta cu placere daca as fi din zona, dar pana la Craiova e ceva.... sunt totusi colegi destui in Bucuresti, nu cred ca nu o rezolvi local.

Link spre comentariu

Am facut tot felul de probe intre cabluri/anse, fara rezultat din pacate. Toate verificarile facute de mine cu firele au aceeasi concluzie, aparatul are o problema.Da, si eu trag nadejde ca o rezolv in Bucuresti.

Link spre comentariu

Nu cred ca e vina acumulatorului, nu apare semnul de acumulator descarcat, se incarca normal, ecranul nu arata semne de reducere a luminozitatii/intenstitatii. Dar ca sa elimin si cauza aceasta, o sa fac probe intre acumulatori.E vreo piesa prin el de vina. Eu l-am desfacut in speranta sa gasesc problema, si nu am gasit-o, si cu ocazia asta am constatat ca nu are nimic dezlipit/afumat/umflat/traseu intrerupt/scurtcircuitat. Cred ca singura solutie e sa verifice cineva priceput piesele.

Link spre comentariu

Creează un cont sau autentifică-te pentru a adăuga comentariu

Trebuie să fi un membru pentru a putea lăsa un comentariu.

Creează un cont