andrei florin Postat Ianuarie 26, 2014 Partajează Postat Ianuarie 26, 2014 am nevoie de un vas expansiune centrala ariston uno second sau nou pret bun. astept oferte/ pe la al meu cand apas la ventil iese apa inseamna ca e spart nu? cand dau pe incalzire creste repede presiunea si da pe avarie. /ms Link spre comentariu
leo 17 Postat Ianuarie 26, 2014 Partajează Postat Ianuarie 26, 2014 un singur topic Link spre comentariu
mariuscelemen Postat Ianuarie 26, 2014 Partajează Postat Ianuarie 26, 2014 am nevoie de un vas expansiune centrala ariston uno second sau nou pret bun. astept oferte/ pe la al meu cand apas la ventil iese apa inseamna ca e spart nu? cand dau pe incalzire creste repede presiunea si da pe avarie. /ms ,,,esti sigur??,dar daca e dus sch de caldura,,,te-ai gandit la acest aspect?? Link spre comentariu
doru3160 Postat Ianuarie 26, 2014 Partajează Postat Ianuarie 26, 2014 De ce ar trebui sa se gandeasca la schimbatorul de caldura,avand in vedere ce explicatii a dat?Cu alte cuvinte ce are vasul de expansiune cu ...prefectura? Link spre comentariu
andrei florin Postat Ianuarie 28, 2014 Autor Partajează Postat Ianuarie 28, 2014 mai rau am facut . am bagat 1 atm dar degeaba, vasul e bun ce apa a iesit era un pic de condens cred acum nu mai iese apa deloc doar aer. problema e ca atunci cand dau pe incalzire (nu pe ACM) apa ramane in centrala in loc sa se duca spre calorifere si ii creste foarte repede temperatura cam la 80 grade 100 decupleaza, dar mai sunt momente cand mai merge putin si incalzeste caloriferele acum vad ca nu mai vre. pompa se alimenteaza , sa fie de la vana cu 3 cai sau de la pompa de la palete mai bine spus. ms spuneti va rog cum sa probez ce am spus. Link spre comentariu
petru_f Postat Ianuarie 29, 2014 Partajează Postat Ianuarie 29, 2014 Nu cumva ai filtru de sub centrala infundat?Pompa merge si in aceasta situatie dar nu plimba apa. Link spre comentariu
Ovidanie Postat Ianuarie 29, 2014 Partajează Postat Ianuarie 29, 2014 Daca se incalzeste repede inseamna ca nu circula apa. Posibil si pompa defecta? Verifica filtrul si tot atunci cand instalatia este depresurizata baga 1 ATM presiune in vasul de expansiune. Link spre comentariu
andrei florin Postat Ianuarie 29, 2014 Autor Partajează Postat Ianuarie 29, 2014 problema e de la vana cu 3 cai ramane cuplata pe ACM din cauza releului e dus contactul din releu, il schimb azi sa vad. ms Link spre comentariu
andrei florin Postat Ianuarie 29, 2014 Autor Partajează Postat Ianuarie 29, 2014 vreau sai schimb releul la vana cu 3 cai. am de pe o placa la o centrala un releu numai ca e pe 24v fata de asta original care e la 30v. a masurat cineva ce tensiune e pe bobina releului la ariston uno?ms Link spre comentariu
gabiunu Postat Ianuarie 29, 2014 Partajează Postat Ianuarie 29, 2014 Nu este de la releu. Scoate motorul de pe vana cu trei cai si o sa ai o surpriza... s-a mai discutat la greu despre Uno si vana cu trei cai. Apropo de releu, este cu alimentarea bobinei la 12Volti. Daca spui ca, creste presiunea foarte repede, fara sa se incalzeasca caloriferele( atunci apar si niste pocnituri in centrala ), poate fi de vina si pompa de circulatie, cel mai probabil condensatorul de pornire( 2uF/400V ) devalorizat. In acest caz avaria este semnalizata cu Led Rosu+Led Galben aprins si inseamna lipsa circulatie. problema e de la vana cu 3 cai ramane cuplata pe ACM din cauza releului e dus contactul din releu, il schimb azi sa vad. ms Presupun ca prepararea apei calde functioneaza( ? ), deci pompa defecta se exlude. Link spre comentariu
andrei florin Postat Ianuarie 30, 2014 Autor Partajează Postat Ianuarie 30, 2014 am scos afaran motorul de la vana cu 3 cai si centrala functioneaza bine fara probleme pe incalzire. nu mai am ACM in schimb. am deschis robinetul de apa calda sa vad ce se intampla cu motorul ca lam lasat la mufa cuplat doar ca e scos din vana cu 3 cai si nu isi schimba pozitia motorul ramane la fel cu axul in afara cuplat pe ACM cum ar veni. daca as porni centrala pe incalzire normal motorul trebuie sa traga axul in interior sa deschida vana dar nu functioneaza si am spus ca e de la releu ca stiu ca mai facut odata problema asta la ventilator si le-am schimbat intre ele. Link spre comentariu
doru3160 Postat Ianuarie 30, 2014 Partajează Postat Ianuarie 30, 2014 Acum mai schimba-le odata De ce nu s-a schimbat cu un releu nou,nu mai intreb,probabil e inca o aplicatie la vorba aia,las-o ba ca merge-asa.Alimenteaza acel motoras de la vana cu 3 cai pe direct,timp scurt,si vezi ce stie sa faca.Pana la urma un releu nu e un capat de tara,si se gasesc de toate tipurile,nu vad de ce sa mergi cu unul din recuperari despre care nu stii decat ca merge pe moment,dar nu ai nici o certitudine ca va rezista in timp.Daca din vasul de expansiune a iesit apa,probabil iti place tie mai mult ideea ca e condens...acolo nu are de unde,si daca ar fi condens,vasul fiind montat vertical,ar fi trebuit sa iese in primul rand aer si dupa aia daca e mult condens sa ti-l evacueze,deci probabil si acolo ai o problema,dar asta o s-o constati doar cand centrala va merge bine,si presiunea va varia functie de temperatura cazanului.Montati piese noi,nu va zgarciti la tarate,nimic nu e mai neplacut decat sa stii ca pleci de acasa si nu stii cum se va comporta centrala in lipsa. Link spre comentariu
gabiunu Postat Ianuarie 30, 2014 Partajează Postat Ianuarie 30, 2014 Motorul il verifici cu un cablu conectat la 230Vca intr-o parte(stecher), iar in partea cealalta cu doi papuci conectati la motoras, tinand cont ca pinul din mijloc este comun. Deci, papucul din mijloc este comunul, iar alternand alimentarea intre ceilalti doi pini, axul motorasului va face cursa inspre exterior sau interior. In pozitia pentru incalzire, axul motorasului trebuie sa se retraga, dar, cu el scos din centrala, asta nu se intampla vizibil la exterior(tine de mecanismele din interior... daca se apasa usor cu ceva pe ax o sa se observe fenomenul). Daca stiai ca ai schimbat releul de la vana 3cai trebuia sa spui. Ala nu se defecteaza nici macar cand intra apa in motor si face scurt de sar sigurantele... dar, o sa vezi in curand si partea asta. Releul poti sa il verifici daca il scoti de pe placa si verifici pe rand legatura intre contactele COM-NC(alimentare zero) si COM-NO(alimentare 12Vbobina). Poti sa pui in loc aproape orice releu cu alimentarea bobinei la 12V si contacte COM_NC_NO minim 250Vca si 3A. Cauta dupa G5SB-14 12VDC sau G5Q-14-EU 12VDC, ia vreo 5 bucati sa ai de rezerva si ca sa nu fie transportul mai scump decat releele. In 2-3 zile le primesti acasa. Link spre comentariu
Ovidanie Postat Februarie 7, 2014 Partajează Postat Februarie 7, 2014 De obicei primul releu care se defecteaza este cel de la ventilator. Daca nu gasestii releu asemanator cu originalul poti adapta un SSR si rezolvi elegant problema. Eu asa am procedat. Link spre comentariu
Postări Recomandate
Creează un cont sau autentifică-te pentru a adăuga comentariu
Trebuie să fi un membru pentru a putea lăsa un comentariu.
Creează un cont
Înregistrează-te pentru un nou cont în comunitatea nostră. Este simplu!
Înregistrează un nou contAutentificare
Ai deja un cont? Autentifică-te aici.
Autentifică-te acum