DORFU Postat Ianuarie 23, 2014 Partajează Postat Ianuarie 23, 2014 Aceasta masina de spalat nu-si mai face functia de stoarcere,scoate apa din cuva motorul se tureaza treptat pina la o anumita rotatie,popa se aude cum evacueaza apa,dupa care se opreste se stinge ledul rosu,sta citeva secunde stins se aprinde si o ia de la inceput,adica se apuca de evacuare si motorul se tureaza treptat pina la o anumita turatie care nu pare a fi ceea de stoarcere.La fel face pe orice program de spalare cit si pe clatire,de spalat spala indifferent de program.Am gasit doua monede inainte de pompa de evacuare,am verificat presostatul si l-am inlocuit cu unul identic de pe alta masina care nu mai are programatorul.Periile schimbate la motor.Un sfat daca se poate.Va multumesc! Link spre comentariu
ruscanusorin Postat Ianuarie 23, 2014 Partajează Postat Ianuarie 23, 2014 Desfaceti pompa cu tot cu corpul ei si verificati daca nu ete infundata.Desfaceti furtunul care duce de la cuva la pompa.Verificati furtunul de evacuare sa nu fie infundat.Daca toate acestea sant in regula, verificati ca elicea pompei sa nu aiba joc,in cazul acesta axul pompei se invarte in gol. Link spre comentariu
DORFU Postat Ianuarie 23, 2014 Autor Partajează Postat Ianuarie 23, 2014 Am desfacut acel furtun de la cuva la pompa acolo am gasit monedele,elicia se invirte,apa este evacuata,dar nu face functia de centrifugare,tot are tendinta de a scoate apa,se opreste pompa de evacuare si motorul,se stinge becul rosu,iar dupa citeva secunde se arinde becul se invirte inainte inapoi cuva de citeva ori si iar se apuca sa scoata apa care de fapt nu mai este si tot asa pina la infinit daca o lasi. Link spre comentariu
mariuscelemen Postat Ianuarie 25, 2014 Partajează Postat Ianuarie 25, 2014 Am desfacut acel furtun de la cuva la pompa acolo am gasit monedele,elicia se invirte,apa este evacuata,dar nu face functia de centrifugare,tot are tendinta de a scoate apa,se opreste pompa de evacuare si motorul,se stinge becul rosu,iar dupa citeva secunde se arinde becul se invirte inainte inapoi cuva de citeva ori si iar se apuca sa scoata apa care de fapt nu mai este si tot asa pina la infinit daca o lasi.vezi componentele de pe placa de baza,,acolo e problema...trebuie facute masuratori,,,, Link spre comentariu
DORFU Postat Ianuarie 26, 2014 Autor Partajează Postat Ianuarie 26, 2014 Cam ce anume? Condensatori electrolitici din sursa,vre-un releu,dezlipituri(m-am uitat si am refacut citeva) o fi ceva pe cealalta placa unde sunt comutatoarele si ledurile?Totusi cred ca nu se indeplineste o conditie ,si atunci din aceeasta cauza microcontrolerul reia functia de evacuare.Multumesc oricum. Link spre comentariu
Vizitator Postat Ianuarie 26, 2014 Partajează Postat Ianuarie 26, 2014 Dati-mi voie sa va sugerez ca inainte de orice alta interventie la componentele de pe placa electronica, sa inlocuiti toate condensatoarele cu unele noi cu aceeasi parametrii (sau eventual cu temperatura mai mare si tensiuni mai mari). Daca cumva unul sau mai multi condensatori prezinta o cat de mica deformare (umflatura) a carcasei, atunci cu siguranta aceia sunt defecti si trebuie inlocuiti, dar nu strica sa ii inlocuiti pe toti si sa faceti un nou test de functionare...s-ar putea sa aveti surpriza ca masina sa functioneze normal. Link spre comentariu
adrian250786 Postat Ianuarie 26, 2014 Partajează Postat Ianuarie 26, 2014 inlocuieste:c16,c17,c20.......verifica rezistenta,senzorul NTC..... Link spre comentariu
mariuscelemen Postat Ianuarie 26, 2014 Partajează Postat Ianuarie 26, 2014 Cam ce anume? Condensatori electrolitici din sursa,vre-un releu,dezlipituri(m-am uitat si am refacut citeva) o fi ceva pe cealalta placa unde sunt comutatoarele si ledurile?Totusi cred ca nu se indeplineste o conditie ,si atunci din aceeasta cauza microcontrolerul reia functia de evacuare.Multumesc oricum.faceti ce au spus colegii nostri!!!-masurati in primul rand val conzilor,care nu corespund,,,aut,,, altii noi,obligatoriu!!!pe urma restul componentelor,,,,,,,,,,,,,,, o poza cu modulul de baza daca a-ti posta e binevenita Link spre comentariu
mesteru Postat Ianuarie 27, 2014 Partajează Postat Ianuarie 27, 2014 verificati si rezistenta de incalzire,posibil intrerupta. Link spre comentariu
DORFU Postat Ianuarie 27, 2014 Autor Partajează Postat Ianuarie 27, 2014 O sa scot placa sa-i fac o poza si sa masor condensatori electrolitici,o sa verific si rezistenta de incalzire sa vad ce rezistenta are fata de masa,de incalzit incalzeste apa dar cine stie.Condensatori unflati n-am vazut,dar pot pune un osciloscop sa vad riplurile. Link spre comentariu
adrian250786 Postat Ianuarie 27, 2014 Partajează Postat Ianuarie 27, 2014 verifica si carbunii sa calce corect pe colector,curata bine colectorul de pe rotor cu o periuta de dinti,scoat-i masa de pe motor si fa-i o proba. Link spre comentariu
Postări Recomandate
Creează un cont sau autentifică-te pentru a adăuga comentariu
Trebuie să fi un membru pentru a putea lăsa un comentariu.
Creează un cont
Înregistrează-te pentru un nou cont în comunitatea nostră. Este simplu!
Înregistrează un nou contAutentificare
Ai deja un cont? Autentifică-te aici.
Autentifică-te acum