Sari la conținut
ELFORUM - Forumul electronistilor

Nelamurire in cautarea unor echivalenti

Postări Recomandate

Salut! Am doi tranzistori pe care nui gasesc ca sai cumpar si am cautat echivalenti pentru ei dar nu stiu daca sunt buni. BCW91 - 2N6014; HS6014; BC489A; BC639-16; BDB06; 2SC3746R; 2SC3253R; 2SD1134C; 2SD524.KT940A - 2SC2802; 2SC1501; BD127; BD158; NSD459; NSE459; BF459; 2SC1292; 2SC1446; 2SC3789; 2SC3790; 2SC3417; 2SC3503. Tranzistorii originali pe cablaj sunt BCW91 si KT940A. Imi poate spune cineva daca echivalentii care iam gasit sunt buni? EXEMPLU: Daca KT940A are UCB 300V ; UCE 0V ; UEB 5V ; IC 100mA ; P 10W ; Hfe 25. Si eu il inlocuiesc cu BD127 care are UCB 300V ; UCE 250V ; UEB 5V ; IC 0,5A ; P 20W ; Hfe 30. Este o problema daca in loc de UCE 0V pun altul cu UCE 250V sau 300V? Dati- mi o mana de ajutor va rog caci sunt incepator si nu stiu ce sa fac. Va multumesc!

Link spre comentariu
  • Răspunsuri 11
  • Creat
  • Ultimul Răspuns

Top autori în acest subiect

• validae

5

• gaby03

5

• zal

1

• misuraelectronic

1

Top autori în acest subiect

KT940 este echivalent cu BF458 sau BF459.BCW91 cu 2SC1166 sau BC639 s.a.m.d. Cand inlocuiesti un tranzistor, e bine sa alegi un echivalent cu parametrii cel putin egali sau ceva mai mai mari decat cel inlocuit. Factorul de amplificare e bine sa fie asemanator pe cat posibil.La montaje in inalta frecventa se ia in considerare si frecventa maxima de taiere, sunt mai multi factori de care se tine seama.Dar pentru cei enumerati de tine, sunt multi echivalenti, fiind vorba de tranzistori de uz general sau audio.

Link spre comentariu

KT940A are UCB 300V , UCE 0V , UEB 5V , IC 100mA , P 10W , Hfe 25 . Parametri acestia ii gasesti in (elbase.eu ) in alltransistor si pe oriunde zice acelasi lucru cred ca nu sunt asa chior ca sami trebuiasca ochelari. Cauta si dumneata si daca gresesc cer mii de scuze. Cu stima!

Link spre comentariu