kasanova11141 Postat Octombrie 10, 2006 Partajează Postat Octombrie 10, 2006 Salut in primul rand.Am si eu o problema cu releul de incarcare electronic de pe masina...am fost si mi-am schimbat acumulatorul auto si cand sa-mi verifice tipu de acolo tensiunea de incarcare a gasit 15,8 v,drept urmare mi-a zis sa schimb releul ca sa-mi dea garantia la baterie, releul nefiind reglabil.in fine...ajung acasa..il desfac..il fac reglabi..si il reglez la tensiunea maxima de 14,4 v cu motorulturat si faza lunga aprinsa.dar daca nu mai turez motorul scade tensiunea pe la 13,6 v,cand ea ar trebui sa stea pe la 14 v.sa fie de la alternator?Cer parerile voastre cat mai repede.Multumesc :rolleyes: Link spre comentariu
niq_ro Postat Octombrie 10, 2006 Partajează Postat Octombrie 10, 2006 o ok, lasa-l asa... Link spre comentariu
niq_ro Postat Octombrie 10, 2006 Partajează Postat Octombrie 10, 2006 kasanova11141 a scris eu il las asa dar totusi de ce imi scade tensiunea in relanti la 13,6v, va intrebasem daca voi credeti ca este de la alternator Link spre comentariu
niq_ro Postat Octombrie 10, 2006 Partajează Postat Octombrie 10, 2006 ai cerut o parere rapida.. deci e normal ce se intampla...trebuie sa ia la relanti 13,5-13,8V- motor turat 14-14,5V (indicat 14,2V)deci iti functioneaza normal Link spre comentariu
niq_ro Postat Octombrie 10, 2006 Partajează Postat Octombrie 10, 2006 ia si citeste... din manualul electricianului auto, pentru scoli profesionale... Link spre comentariu
Vizitator cipul Postat Noiembrie 21, 2006 Partajează Postat Noiembrie 21, 2006 poti sa imi spui si mie cum l-ai facut reglabil?ms. :prayer: Link spre comentariu
adrian_pintea Postat Noiembrie 22, 2006 Partajează Postat Noiembrie 22, 2006 cum ai releul de incarcare sa fie reglabil ce ai modificat in circuit? Link spre comentariu
niq_ro Postat Noiembrie 23, 2006 Partajează Postat Noiembrie 23, 2006 teoretic se inlocuieste un divizor rezistiv cu un semireglabil, da' practic... nu prea vad cum, ca sunt turnate in rasina sau ceva gumat ..componentele sunt SMD.... deci se cam distruge mult pe acolo..asteptam cu interes solutia :smt006 Link spre comentariu
margarit2001 Postat Noiembrie 23, 2006 Partajează Postat Noiembrie 23, 2006 sunt 2 tipuri de relele tip dacia:unele peste a caror placa s-a turnat un fel de spuma unele fara asa ceva- se pot modifica usordaca aveti noroc poate aveti fara spuma :weedman: cele imbracate in spuma, cu putina rabdare se pot "stripui" pentru a se putea modifica circuitulunele din ele sunt cu smd, insa se poate actiona usor in sensul modificarii circuitului deoarece cele cateva rez si diode sunt raspandite pe o suprafata destul de mare ghici ce se intampla daca variezi tensiunea pe tz de iesire?!in principiu daca instalatia electrica e ok, deasemenea alternator si releu, tensiunea nu are voie sa varieze mai mult de 2-3zecimi indiferent ca sunt faruri aprinse/stinse, motor mai mult sau mai putin turatreparat saptamana trecuta cateva....mai multeee :drinkers: Link spre comentariu
niq_ro Postat Noiembrie 24, 2006 Partajează Postat Noiembrie 24, 2006 bun..si in cazul asta eu as inlocui divizorul rezistiv cu un divizor rezistiv reglabil....PS: facand o mica simulare, am constatat ca daca se face stap pe rezistenta aia de 33 ohmi scade pragul de actionare..de la 15,01V la 14,51V... Link spre comentariu
q_acdc Postat Noiembrie 25, 2006 Partajează Postat Noiembrie 25, 2006 De obicei aceste probleme apar datorita contactelor de la cheie (cresterea tensiunii la bornele bateriei) . Link spre comentariu
briobit Postat Iulie 1, 2007 Partajează Postat Iulie 1, 2007 pentru un releu de incare mecanic ce valoare are rezistenta aceea bobinata care se afla in carcasa ? cele 3 din exterior de sub talpa sunt intregi.... si este posibil daca rezistenta din interior arsa sa imi arda alte echipamente de pe masina (exemplu comutatorul electronic de pe gaz) Link spre comentariu
niq_ro Postat Iulie 1, 2007 Partajează Postat Iulie 1, 2007 din aceasi carte mentionata mai sus, o schema de releu mecanic de se foloseste la dacie... PS: recomandarea mea este sa-ti cumperi unul nou (mecanic sau electronic), costa 25-30RON; daca reusesti sa-l repari pe cel defect ai unul de rezerva daca nu... asta e Link spre comentariu
Postări Recomandate
Creează un cont sau autentifică-te pentru a adăuga comentariu
Trebuie să fi un membru pentru a putea lăsa un comentariu.
Creează un cont
Înregistrează-te pentru un nou cont în comunitatea nostră. Este simplu!
Înregistrează un nou contAutentificare
Ai deja un cont? Autentifică-te aici.
Autentifică-te acum