CBI Postat Ianuarie 22, 2014 Partajează Postat Ianuarie 22, 2014 nu am desfacut acest model,dar la dt-66,dt300,flansa iese separat,calota cu bobina si conexiunile raman pe magnet,adica ies si ele,dar nu sunt lipite de nimic.Nu vad de ce ar fi lipite de flansa la acest model.Sunt si pe 4 ohmi,ar fi la fix Link spre comentariu
Vizitator anghelgabriell Postat Ianuarie 23, 2014 Partajează Postat Ianuarie 23, 2014 am luat monacor dtm 104 , a mers demontat asa cum ai spus. am scos flansa o tai la strungar mi-a ramas bobina si magnetul separat. daca mi se mai arde ceea ce sper sa nu se mai intample mai iau un model si il pun pe vechea flansa decat sa il rebobinez,a costat 50 de lei. o sa duc si filtrele alea la cineva care se pricepe sa se uite la ele. e posibil sa se duca vreun condensator si sa intre mai multe inalte in ele? si sa va spun de ce s-au ars...am facut o prostie mai mare ca mine. am un amp uher ua 120 cu 4 iesiri pt boxe de 4 si respectiv 8 si 16 ohmi. le-am tinut pe iesirea de 8 ohm ca mi se parea mie ca se aude mai tare. mi s-a ars si rezistenta de 1.25 amperi de intrare curent la el intr-o zi cand am ascultat mai multe ore mai tare...am zis ca gata s-a ars. am schimbat-o si merge. amplificatorul avand 4 iesiri mi-am facut si 2 suburi cu dif de 12 jbl pe 4 ohmi. credeti ca le duce plus cantonurile? le-am mai avut puse asa dar se auzea prea pe bass si le-am scos si am ramas cu cantonurile pe iesirea de 8 ohmi in loc sa le pun pe aia de 4 ca sa am stereo. Link spre comentariu
zal Postat Ianuarie 23, 2014 Partajează Postat Ianuarie 23, 2014 Asta-i dubios. Probabil e o greşeală a coreenilor ce au scris acolo în spate.Dacă era aşa, la conectarea A+B trebuie să ţi se întrerupă semnalul folosind o singură pereche de boxe, ori după cum e tradiţia la Uher, la A+B se pun boxele în paralel.În realitate ampliful are doar ieşiri de 8 Ohmi minim, indiferent ce sistem selectezi, A ori B, iar ptr A+B cînd pune boxele în paralel, ar trebui mai mari de 8 Ohmi. Există şi amplifuri care au un comutator ce schimbă tensiunile de alimentare ale etajului final, ca să se ''pupe'' cît de cît cu sarcina de la ieşire. Nu e cazul ăstuia.Poţi folosi şi boxe de 4 Ohmi, dar numai la volum mic-mic şi numai pe un singur sistem.Nu-l mai chinui că nu găseşti STK4211V original. Link spre comentariu
Vizitator anghelgabriell Postat Ianuarie 23, 2014 Partajează Postat Ianuarie 23, 2014 Asta-i dubios. Probabil e o greşeală a coreenilor ce au scris acolo în spate.Dacă era aşa, la conectarea A+B trebuie să ţi se întrerupă semnalul folosind o singură pereche de boxe, ori după cum e tradiţia la Uher, la A+B se pun boxele în paralel.În realitate ampliful are doar ieşiri de 8 Ohmi minim, indiferent ce sistem selectezi, A ori B, iar ptr A+B cînd pune boxele în paralel, ar trebui mai mari de 8 Ohmi. Există şi amplifuri care au un comutator ce schimbă tensiunile de alimentare ale etajului final, ca să se ''pupe'' cît de cît cu sarcina de la ieşire. Nu e cazul ăstuia.Poţi folosi şi boxe de 4 Ohmi, dar numai la volum mic-mic şi numai pe un singur sistem.Nu-l mai chinui că nu găseşti STK4211V original. Nu e coreean...e nemtesc. ) i Ai dreptate cu conectarea A+B mi se intrerupe cand folosesc doar o pereche de boxe. eu le-am avut doar pe A puse. acum le am pe A+B in paralel ai dreptate. si are pe fata niste comutatoare pt.boxe. am pus 2 poze dar cu uher 50 care e acelasi la design .dar nu inteleg de ce scrie si 4 ohmi pe el. oricum i-am pus si 3 ventilatoare deasupra radiatorului cu un comutator in spate sa le dau drumul cand se incalzeste.App chiar are stk4211v original pe el. Cum ti se pare acest final? Link spre comentariu
zal Postat Ianuarie 23, 2014 Partajează Postat Ianuarie 23, 2014 Atunci e clar, au luat măsura înserierii difurilor, ca să protejeze STK-ul, ăsta fiind proiectat doar ptr sarcini de 8 Ohmi, deci e corect ce scrie în spate. Nu abuza de el că nu găseşti original.Dar ampliful nu e făcut în Germania, ci în Coreea, Uher mai am şi acum emblemă aplicată cu lipici peste una de Nikko la un amplif, altă firmă care a mai lucrat oem ptr Germania. Link spre comentariu
Vizitator anghelgabriell Postat Februarie 4, 2014 Partajează Postat Februarie 4, 2014 Le-am schimbat tweeterele originale cu un model de la Monacor TWEETER DOME HIFI MONACOR DTM-104/4 ( http://www.partysound.ro/tweeter-dome-h ... -8721.html ).... numai ca avea diametrul cu 1 cm mai mare. Le-am demontat si am dus flansele la un strungar si mi le-a taiat. Asta e ce a iesit,se aud bine dar nu au fidelitatea celor originale. Link spre comentariu
adrian lucian Postat Februarie 4, 2014 Partajează Postat Februarie 4, 2014 Un prim pas, pe placa filtrului repereaza rezistenta serie din amonte de condensatorS-bobinaP pentru tweeter si sunteaz-o. Probabil are 1,... ohm-max 2.2Ohm/3W. Probabil diferenta de spl intre original si ce ai pus acolo are un cuvint de spus. Cu putina rabdare se poate reface echilibrul tonal tatonand noi valori la rezistorul serie. Link spre comentariu
Postări Recomandate
Creează un cont sau autentifică-te pentru a adăuga comentariu
Trebuie să fi un membru pentru a putea lăsa un comentariu.
Creează un cont
Înregistrează-te pentru un nou cont în comunitatea nostră. Este simplu!
Înregistrează un nou contAutentificare
Ai deja un cont? Autentifică-te aici.
Autentifică-te acum