danb1974 Postat August 23, 2007 Partajează Postat August 23, 2007 Daca ti-e frica de com ia un usb to serial si arde-l pe alaPe portul serial serial "0" = 3..12V si "1" = -3..-12V (alte surse dau ca intervale 5..12V si -5..-12V)Pe mufa OBD dupa cum se vede din figura de mai sus sint pini rezervati pentru 3 interfete distincte. Masinile mai vechi folosesc liniile K si L, cele mai noi am inteles ca merg pe CAN bus.Pentru K, L exista circuite speciale de interfatare (mc33199) care pe cealalta parte scot serial dar cu 0/5V ca nivele asa ca mai trebe un max232. E mai elegant decit cu rezistente, tranzistori si comparatoare dar am gasit circuite din alea numai in state.Eu am facut cea mai complicata interfata (cea cu microcontroler) cu care am discutat cu un bmw e39 folosing carsoft bmw 6.5. Nu e foarte artistic softul da' pe linga log-ul de erori poti urmari din mers parametrii motorului (ca valori, nu are grafica din aia meseriasa) si ca distractie suplimentara poti comanda geamurile Link spre comentariu
MirceaM Postat August 24, 2007 Partajează Postat August 24, 2007 Mai cauta, Avrame. Reusesti tu, pana la urma, sa intelegi o parte din ceea ce nu stii. Link spre comentariu
pusttiu Postat Septembrie 8, 2008 Partajează Postat Septembrie 8, 2008 si pina la urma mufa de unde fac rost? de obd2? ca de restul nu e problema Link spre comentariu
pusttiu Postat Septembrie 26, 2008 Partajează Postat Septembrie 26, 2008 am facut rost de mufa, am facut si montajul pe un cablaj de test , ala cu optoculpoare, a mers.....dar 2 probleme : 1. am pus un led pe alimentare la mufa 0bd2 si se aprinde cu si fara cheie in contact...de aici trag concluzia ca e alimentat tot timplul pinul. 2. vreau sa pun un led de control pe comunicarea de date... (sa vad daca comunica interfata cu pc-ul sau nu..adica sa clipoceasca cind comunica) : unde sa il pun ? in Tx- de la com sau in k sau l line de la mufa OBD2? cum e mai simplu? daca il pun la com tre sa fac un circuit cu in bc107 semnalul acolo in Tx stiu ca e destul de mic cu stima,florin c. Link spre comentariu
Vizitator pitiu_hh Postat Noiembrie 6, 2008 Partajează Postat Noiembrie 6, 2008 Daca ti-e frica de com ia un usb to serial si arde-l pe ala Pe portul serial serial "0" = 3..12V si "1" = -3..-12V (alte surse dau ca intervale 5..12V si -5..-12V) Pe mufa OBD dupa cum se vede din figura de mai sus sint pini rezervati pentru 3 interfete distincte. Masinile mai vechi folosesc liniile K si L, cele mai noi am inteles ca merg pe CAN bus. Pentru K, L exista circuite speciale de interfatare (mc33199) care pe cealalta parte scot serial dar cu 0/5V ca nivele asa ca mai trebe un max232. E mai elegant decit cu rezistente, tranzistori si comparatoare dar am gasit circuite din alea numai in state. Eu am facut cea mai complicata interfata (cea cu microcontroler) cu care am discutat cu un bmw e39 folosing carsoft bmw 6.5. Nu e foarte artistic softul da' pe linga log-ul de erori poti urmari din mers parametrii motorului (ca valori, nu are grafica din aia meseriasa) si ca distractie suplimentara poti comanda geamurile SALUT,imi da-i si mie, te rog,... schema pt interfata de care amintesti mai sus? fie prin email sau messenger la: [email protected] sau sa pui un link unde o vedem si noi, sunt interesat pt un Audi 80 - B4 din 1995, ce are intrare doar pt K si L. P.S. stie cineva unde pot gasi si eu o mufa 2x2 pt acest tip de masina, (e la fel si pt. VW mai vechi de 1996)? Link spre comentariu
adrian82 Postat Decembrie 15, 2008 Partajează Postat Decembrie 15, 2008 salutare de unde facem rost de DDT2000 pentru diagnostic super nova solenza si logan ... Link spre comentariu
Vizitator profanu Postat Iunie 11, 2009 Partajează Postat Iunie 11, 2009 http://www.autoscan.ro/Conector_OBD_II.htm mufe OBD Link spre comentariu
Vizitator flaviu_syzu Postat Ianuarie 17, 2010 Partajează Postat Ianuarie 17, 2010 sal nu aveti cumva schema pt interfata de bmw pe k si l line? eventual cea pe can line un link unde o vedem si noi?Ms mult Link spre comentariu
Rotty Postat Iunie 15, 2010 Partajează Postat Iunie 15, 2010 Ma poate ajuta si pe mine cineva cu 2 scheme?1. Interfata pentru Dacia (am auzit ca se face cu MAX232 sau ceva de genu) am cautat pe net si am gasit o caruta de scheme si cu max232 si fara... as vrea si eu o schema care a realizato cineva si functioneaza bine si la tot ce trebuie...2. Interfata pentru DAEWOO am gasit cu ALDL cele 2 spuse de niq insa am citit aici ca sa modificat si la DAEWOO au trecut de la ALDL la ODB2 ? Multumesc anticipat. Link spre comentariu
edyflorin Postat Noiembrie 29, 2011 Partajează Postat Noiembrie 29, 2011 interfete diagnoza ieftine si bune cu garantie si post garantie www.autocod.ro Link spre comentariu
mitea66 Postat August 28, 2012 Partajează Postat August 28, 2012 Ma poate ajuta cineva cu semnificatia pinilor la un conector cu 14 pini ? Conectorul in cauza este folosit pt. diagnoza la masini de genul Mercedez Sprinter si VW LT 35. Am o interfata VAG cu mufa OBD2 dar adaptorul pentru 14 pini mai intarzie, pana atunci improvizez. Mi-ar trebui si o schema electrica pentru LT35 din 2003. Toate bune ! Link spre comentariu
Vizitator dannad Postat Ianuarie 10, 2013 Partajează Postat Ianuarie 10, 2013 Am inteles ca mufa OBD2 are un pin prin care se alimenteaza permanent. 1) S-ar putea pune un intrerupator sau releu pe firul de alimentare mufa OBD2 ? In felul acesta cred ca nu s-ar mai putea comunica cu ECU si nu ar mai fi posibi ca imobilizatorul electronic sa fie anulat si nici sa se cloneze cheiile auto. Ar fi posibil un astfel de sistem antifurt ? 2) ECU (sau vreo componenta a ECU) are cumva si un receptor de unde Radio ? Adica se poate comunicacu ECU si prin RF ? 3) Am o singura telecomanda cu care actionez inchiderea centralizata (Ford din 2009, fara alarma) si ma gandesc ca respectiva telecomnada comunica cu un receptor de unde radio. Ecu contine receptorul sau alt dispozitiv ? Nu ma pricep la electrica/electronica. Scuze pentru exprimarea neprofesionita. Link spre comentariu
MirceaM Postat Aprilie 11, 2013 Partajează Postat Aprilie 11, 2013 Ref. la intrebarea despre comunicatie radio. Exista interfete cu BT, cea mai raspandita este 'elm327 BT'. Se infige acolo in conectorul de diagnoza al masinii iar aplicatia de diagnoza ruleaza (la maxim cativa metri distanta, deci practic tot in masina) in laptop sau pe telefon. O aplicatie buna pentru Android este Torque. Link spre comentariu
Niculae123 Postat Mai 6, 2021 Partajează Postat Mai 6, 2021 Cine ma ajuta si pe mine... Am un fiat ulisee din 1998 si vreau sa i fac testul.. la pedala de ambreaj am mufa cu 14 pini perfect dreptunghiulară.. dar nu gasesc adaptor de cumparat... Link spre comentariu
Postări Recomandate
Creează un cont sau autentifică-te pentru a adăuga comentariu
Trebuie să fi un membru pentru a putea lăsa un comentariu.
Creează un cont
Înregistrează-te pentru un nou cont în comunitatea nostră. Este simplu!
Înregistrează un nou contAutentificare
Ai deja un cont? Autentifică-te aici.
Autentifică-te acum