Sari la conținut
ELFORUM - Forumul electronistilor

0,5uf/400v ppc si rezistenta 1w 150 ohm

Vizitator muscarul

Postări Recomandate

Vizitator muscarul

Salut

Sunt ultra mega incepator, si am ambitia sa mi fac singur un bec cu leduri dupa modelul de aici: http://homemadecircuitsandschematics.blogspot.ro/2012/04/how-to-make-led-bulb-circuit.html

Problema e ca am cautat pe la magazinele online componentele necesare si nu reusesc sa gasesc Rezistenta de 1e 150 ohm si condensatorul c1 (474/400v sau 0,5uF/400V PPC). Cu ce s-ar putea inlocui?

Link spre comentariu
  • Răspunsuri 7
  • Creat
  • Ultimul Răspuns

Top autori în acest subiect

• validae

2

• zal

1

• andreivlad1999

1

• Voltus

1

Top autori în acest subiect

Atenţie la cond folosiţi, deşi există mulţi pe piaţă la 400Vcc, puţini rezistă la tensiunea de la priză, adică un minim de 250Vca. Deci cînd cumperi, uită de acei 400Vcc şi cumpără de 250...275Vca, sau de minim 630Vcc.

Link spre comentariu
  • 2 săptămâni mai târziu...
Vizitator muscarul

In loc de un condensator de 0.5u poti pune in paralel doi de 0.22u (adica 220nF) . In loc de R=150ohm /1W poti pune valori intre 100-270ohm /0.5W .Schema de conectare in serie a ledurilor fara a monta diode zener de protectie pe grupuri de 2-4 leduri duce mai de vreme sa mai tarziu la distrugerea unor leduri . http://www.belza.cz/ledlight/ledbulb.htm

Deci nu gresesc daca pun in loc de R150Ohm/1W una de 150 Ohm 1/2W? Inca nu am reusit sa inteleg care e treaba cu W astia :limb:
Link spre comentariu

Vezi ca se gasesc condensatori de 0,1-0,22uF/275Vca prin scule electrocasnice defecte, sunt folositi la antiparazitarea aparatelor ce contin motoare cu colector, bormasini, flexuri, rasnite, etc. dar si in sursele moderne in comutatie, cu acelasi rol.

Link spre comentariu

Creează un cont sau autentifică-te pentru a adăuga comentariu

Trebuie să fi un membru pentru a putea lăsa un comentariu.

Creează un cont