spaciolito Postat Ianuarie 16, 2014 Partajează Postat Ianuarie 16, 2014 Salutare tuturor,Am si eu nevoie de un sfat sau de cateva pareri legate de un amp pe tuburi Philips radiola ra 9061. Este un amp de prin anii '50 si are lampi 2xEL95 2xECC83 si e cotat la 2W. Sunt incepator in domeniul lampilor si orice parere din partea voastra este binevenita. As vrea sa-mi spunet daca se gasesc lampi de schimb pentru el. Multumesc. Link spre comentariu
Terry34 Postat Ianuarie 16, 2014 Partajează Postat Ianuarie 16, 2014 Salutare tuturor,Am si eu nevoie de un sfat sau de cateva pareri legate de un amp pe tuburi Philips radiola ra 9061. Este un amp de prin anii '50 si are lampi 2xEL95 2xECC83 si e cotat la 2W. Sunt incepator in domeniul lampilor si orice parere din partea voastra este binevenita. As vrea sa-mi spunet daca se gasesc lampi de schimb pentru el. Multumesc.Un EL95 Zaerix iti pot vinde eu... , ma contactezi telefonic daca vrei tubul, eu mai caut poate mai gasesc inca una...in loc de ECC83 suna bine si 6H2P... Link spre comentariu
spaciolito Postat Ianuarie 17, 2014 Autor Partajează Postat Ianuarie 17, 2014 Salutare tuturor,Am si eu nevoie de un sfat sau de cateva pareri legate de un amp pe tuburi Philips radiola ra 9061. Este un amp de prin anii '50 si are lampi 2xEL95 2xECC83 si e cotat la 2W. Sunt incepator in domeniul lampilor si orice parere din partea voastra este binevenita. As vrea sa-mi spunet daca se gasesc lampi de schimb pentru el. Multumesc.Un EL95 Zaerix iti pot vinde eu... , ma contactezi telefonic daca vrei tubul, eu mai caut poate mai gasesc inca una...in loc de ECC83 suna bine si 6H2P...Deocamda nu e cazul. Ma interesa cum apreciati voi constructia statiei si daca merita sa-mi iau una. Intrebarile mele nu sunt legate de cum se aude ci strict de partea tehnica si de partea de piese de schimb. Daca ma decid sa-mi iau o sa-ti iau si lampa ca s-o am de rezerva. Link spre comentariu