Vizitator muresansorinmircea Postat Ianuarie 16, 2014 Partajează Postat Ianuarie 16, 2014 buna sunt mai incepator asa ca nu ma luati tare de curand m-am hotarat sa achizitionez o linie audio Grundig CT 4400 in poze arata perfect fara zgarieturi...ca neatinsa...avand in vedere ca modelu asta ar fi fost facut undeva prin 84 , cu alte boxe http://www.radiomuseum.org/r/grundig_hi ... ct440.html ceva de genu : http://www.youtube.com/watch?v=Nux6_oNqlAQ ce fel de sfaturi imi puteti da despre acest sistem avand in vedere varsta orice fel de sfat, opinii, pareri sunt bine venite Link spre comentariu
harman37arun Postat Ianuarie 16, 2014 Partajează Postat Ianuarie 16, 2014 E un aparat bun dar la toate aparatele cu vechime peste 20-25ani se cere schimbati condesatorii electrolitici pentru a avea o viata lunga si trebuie ceva de calitate nu chinezarii ieftine. Link spre comentariu
andreivlad1999 Postat Ianuarie 16, 2014 Partajează Postat Ianuarie 16, 2014 Eu am acasa produse tot cam de aceeasi varsta si nu a trebuit sa schimb inca nici un condensator. Este o vorba: nu "repara" ceva ce functioneaza bine. Link spre comentariu
+_Florin_+ Postat Ianuarie 16, 2014 Partajează Postat Ianuarie 16, 2014 Achizitioneaza-l fara probleme, sunt produse cu adevarat bune, cel mai probabil va functiona si peste 20 de ani. Daca vrei sa fii "mai catolic decat Papa" schimba-i electroliticii cu unii noi de calitate. Schimba-i doar filtrajul (partea de alimentare din fiecare modul) si ce se gaseste in amplificatorul de putere. N-ar fi rau, dar nici obligatoriu Link spre comentariu