florint Postat Ianuarie 13, 2014 Partajează Postat Ianuarie 13, 2014 Buna. Am indicativul YO8TFF si nu-l cautati in call book-uri ca luceste de nou ce este ceea ce inseamna ca sunt incepator si sa ma iertati de eventualele greseli. Am ales acest forum pentru prezenta construirea kit-ului G11 de la Genesis in varianta cu filtrele pentru benzile 160m-6m deoarece pe alte forumuri ce activez acesta este mai bine structurat in ce priveste radioamatorismul Comanda la kit a fost data pe data de 3 decembrie 2013 si am intrat in posesia lui in 31 decembrie 2013 dupa ce am platit un TVA de 117 dolari de ma cocosat. Tocmai cand ma pregateam pe data de 2 ianuarie 2014 sa ma apuc de construirea lui am constatat lipsa perlelor de ferita si m-am oprit pana am reusit achizitionarea unor perle vechi de 20 ani de la faimoasa firma de la Urziceni. Tocmai am ajuns la partea de rejectie a imaginii si de testare la receptie fara filtre (urmeaza placa cu filtre), dar imi trebuie o antena. Acum m-am gandit la una in bucla magnetica si am gasit una interesanta aici http://www.btv.cz/media/produkty/mla/ml ... g_rev1.pdf dar nu-i vad cuplajul (gamma, bucla sau tor ferita) Planul de realizare ar suna in felul urmator: - G11 plus filtre benzi 160m-6m - placa de baza LS-373 luata de aici http://www.itx-france.com/catalog/carte ... ?infoBox=0 la super pretul de 60 euro plus 59 de euro transportul - placa de sunet - deocamdata ma gandesc la una pe usb cu SNR>100dB si 24bit/96kHz minim; - alimentare prin UPS http://www.mini-box.com/picoUPS-120-12V ... tegory=981 pentru placa de baza si de acumulator 7Ah sau 10Ah pentru SDR -monitor touchscreen de 7" - sasiu si carcasa frumoasa Un unboxing al kitului watch?v=AwzbfY3lkLA Link spre comentariu