slashlinux Postat Ianuarie 12, 2014 Partajează Postat Ianuarie 12, 2014 Salut, M-am apucat sa invat EagleCad si ca sa inteleg mai bine cum functioneaza m-am apucat sa fac un circuit simplu si anume sa fac un amplificator cu un tda2005s si cateva alte componente, dar in libraria EagleCad nu gasesc acest tranzistor, aveti idee cum il adaug asau cum il gasesc sa-l pot pune pe foaie.. Sunt incepator.. Multumesc mult Link spre comentariu
Ionut Pavel Postat Ianuarie 12, 2014 Partajează Postat Ianuarie 12, 2014 Vezi in libraria linear -> TDA2005T sau da un search dupa TDA2005T, varianta S nu cred ca este, totusi presupun ca sunt compatibile la pini. Link spre comentariu
slashlinux Postat Ianuarie 12, 2014 Autor Partajează Postat Ianuarie 12, 2014 Ce baiat destept Multumesc mult de tot Esti cel mai tare...Am gasit tda2005T, din cate vad are aceiasi pini.. sa folosesc acest tda?Celalalt tda2005s chiar nu exista in alta librarie?Merci Link spre comentariu
slashlinux Postat Ianuarie 12, 2014 Autor Partajează Postat Ianuarie 12, 2014 Un site bun pentru datasheet-uri exista?Daca vreau sa adaug si condensatori si rezistente, transformatorul de 12 v(alimentarea) de ce trebuie sa tin cont in primul rand la condensatori si la rezistenta de marimea lor?Chiar nu imi dau seama.Multumesc anticipat Link spre comentariu
ratza Postat Ianuarie 13, 2014 Partajează Postat Ianuarie 13, 2014 Un site bun pentru datasheet-uri exista?Yep. Google se numeşte.Daca vreau sa adaug si condensatori si rezistente, transformatorul de 12 v(alimentarea) de ce trebuie sa tin cont in primul rand la condensatori si la rezistenta de marimea lor?Normal că de mărimi. Cînd vrei să faci cablajul o să te trezeşti că nu se potrivesc. Link spre comentariu
slashlinux Postat Ianuarie 13, 2014 Autor Partajează Postat Ianuarie 13, 2014 Salut,Ok, merci, scuze daca am deranjat, chiar nu am lucrat cu acest soft si mi-ar prinde bine cateva sfaturi inainte sa ma apuc sa busesc ceva.Merci mult Link spre comentariu