euvasile Postat Ianuarie 9, 2014 Partajează Postat Ianuarie 9, 2014 Buna seara!Va rog frumos sa ma ajutati si pe mine intr-o problema si anume ca ma o masina la reparat care are cuva lipita, deregula eu nu repar masini de spalat care au cuva lipita, dar de data asta nu am fost destul de inspirat. Am consultat documentatia masinii care arata ca nu ar fi lipita, dar surpriza cuva este lipita. Si acum ma gadesc sa fac un pustiu de bine sa ajut o familie mai nevoiasa, asa ca va rog din nou sa-mi spuneti urmatoarele :- cu ce taiati cuva(poate aveti o metoda mai ingenioasa)-ce suruburi folositi si ce numar - care este distanta dintre suruburi-cand se dau gaurile inainte sau dupa taiere-silicon nu e problema stiu de care trebuie.Va multumesc!Stiu ca au mai fost subiecte pe aceasta tema dar nu le gasesc. Link spre comentariu
M A R I A N Postat Ianuarie 9, 2014 Partajează Postat Ianuarie 9, 2014 Uitati aici(cu sonorul la minim) Link spre comentariu
euvasile Postat Ianuarie 9, 2014 Autor Partajează Postat Ianuarie 9, 2014 deocamdata as prefera varianta cu suruburi, dar sunt interesat si de varianta prin lipire, cu ce a lipit ala acolo? Este vreo scula anume , se gaseste de cumparat? Link spre comentariu
QQme Postat Ianuarie 10, 2014 Partajează Postat Ianuarie 10, 2014 deocamdata as prefera varianta cu suruburi, dar sunt interesat si de varianta prin lipire, cu ce a lipit ala acolo? Este vreo scula anume , se gaseste de cumparat?Se taie cu o panza de bonfaer pe circunferinta unde au fost lipite. Inainte se dau gauri de 4 mm pe mijlocul flansei la dist. de 10 cm una de alta. dupa taiere se degreseaza,se pune silicon rosu auto si se pun suruburi M4 cu saibe plate. Piulitele se blocheaza cu prenadez sau emaur. (pune rulmenti si semering west )0) Link spre comentariu
euvasile Postat Ianuarie 10, 2014 Autor Partajează Postat Ianuarie 10, 2014 Am taiat cuva si a iesit chiar foarte bine. Este un pic de efort, dar cred ca pana la urma se merita. Link spre comentariu
tuffguy Postat Iulie 31, 2014 Partajează Postat Iulie 31, 2014 Si nu ne spui si noua prin ce provocari ai trecut? Cu ce ai taiat? AI taiat lipitira initiala, gaurile le-ai dat inainte? Cate gauri? Ce silicon ai folosit? Inca functioneaza bine masina de spalat? Multumesc. Link spre comentariu
Taraxacus Postat August 10, 2014 Partajează Postat August 10, 2014 Am inteles, trebuie taiat pe mijlocul flansei de imbinare. Asta este partea cea mai grea, cred ca merge cu o panza se bomfaier dar trebuie prins intr-o menghina cuva sa nu trepideze iar panza de bomfaier trebuie tensionata intr-o rama de fierastrau. Link spre comentariu
Vizitator alaurentiu Postat August 16, 2014 Partajează Postat August 16, 2014 Eu fac lucrul acesta de 3 ani de zile si nu folosesc niciodata medoda relipirii (care mai este efectul o refac de unica folosinta?). De obicei eu tai cu pendularul iar in locurile unde nu-mi permite tai cu panza de bomfaier. Ca numar de gauri ~20 buc (7-9 cm distanta intre gauri) iar suruburi folosesc m4 sau M5 in functie de grosimea nervurii cuvei. silicon rosu (auto pentru baia de ulei) sau negru cu rezultate ok, rulmenti NSK iar semeringul este cel obisnuit cu 2 renule, iar restul este indemanarea fiecaruia . Sincer nu am avut nici o reclamatie. Link spre comentariu
Postări Recomandate
Creează un cont sau autentifică-te pentru a adăuga comentariu
Trebuie să fi un membru pentru a putea lăsa un comentariu.
Creează un cont
Înregistrează-te pentru un nou cont în comunitatea nostră. Este simplu!
Înregistrează un nou contAutentificare
Ai deja un cont? Autentifică-te aici.
Autentifică-te acum