mihaighe Postat Aprilie 23, 2012 Partajează Postat Aprilie 23, 2012 Eu am cumparat convertizor de 4KW caci am motor de 2.2KW si asta am gasit de cumparat.Corect nu conteaza ca e mai mare ,neapatat mai mare sau egal cu puterea.Bineinteles ca diferenta sa nu fie prea mare (1,5-2x) ca altfel nu poti sa mai faci reglajele de protectie(asta se poate vedea din manualul de programare al convertizorului). Link spre comentariu
Vizitator hobbix Postat Aprilie 23, 2012 Partajează Postat Aprilie 23, 2012 Am gasit asa ceva (convertizor de frecventa ) la 85 Eu. Intrebarea este daca merita sa-l iau!Poze facute cu telefonul, asa arata strungul si timbrul instalatiei electrice. Din pacate placuta, cel putin in preview nu e de mare folos (U=380V, P=0.38kW). Link spre comentariu
ndc74 Postat Aprilie 24, 2012 Partajează Postat Aprilie 24, 2012 Convertizorul eu zic ca e ok daca e functional, dar conteaza si la ce pret.Daca iti gasesti si un motor trifazat de 550-750W eu zic ca e mai bine, decat cel initial de 400W. Link spre comentariu
PL500 Postat Aprilie 24, 2012 Partajează Postat Aprilie 24, 2012 Este foarte bun, atat ca marca cat si ca putere. Vedeti daca mai puteti negocia pretul ! Link spre comentariu
ndc74 Postat Aprilie 24, 2012 Partajează Postat Aprilie 24, 2012 Scuze, nu vazusem ca e vorba de 85€.Daca se mai poate negocia ceva ar si mai bine, daca nu cred ca merge si asa, caci unul nou de de vreo 3-4 ori mai scump. Din Franta am cumparat unul Telemecanique de 750W de pe "le bon coin" un site de ocazii la 85€+5€ coletul.Am gasit odata si in targul Vitan unul Mitsubishi tot de 750W cu 150Ron, dar asa ceva am gasit o singura data desi ma plimb frecvent prin targ. Link spre comentariu
mihaighe Postat Aprilie 24, 2012 Partajează Postat Aprilie 24, 2012 Eu am cumparat de pe forum 3 bucati pana acm si am fost multumit de toate,unde le-am montat nu am primit reclamatii. Link spre comentariu
Vizitator Postat Aprilie 24, 2012 Partajează Postat Aprilie 24, 2012 ...Daca iti gasesti si un motor trifazat de 550-750W eu zic ca e mai bine...Nu trebuie marita puterea motorului. Unul dintre motive este acela ca toate angrenajele pot fi distruse de un motor cu putere mai mare. Este preferabil sa se opreasca in span in caz ca ceva nu merge, decat sa forteze si sa rupa dintii rotilor dintate sau alte organe in miscare. Cehul a stiut ce face echipandu-l cu doar 0,37 kW Link spre comentariu
Vizitator hobbix Postat Aprilie 24, 2012 Partajează Postat Aprilie 24, 2012 De negociat nu mai am ce si cum, l-am cumpart pana la urma, ca era pe Ebay. M-am bucurat ca nu s-a dus in sus la licitatie. Deci 80Eu+5Eu transport. Acum astept sa ajunga in Ro cu un prieten.Motorul nu vreau sa-l schimb, in general imi plac lucrurile vechi cu cat mai multe piese originale, plus ca nu ma gandesc sa-l transform in mijloc de productie.Multumesc pentru sfaturi, altfel nu as fi licitat. Link spre comentariu
PL500 Postat Aprilie 24, 2012 Partajează Postat Aprilie 24, 2012 Motorul original al tos-ului este foarte solid construit. Dupa gabarit te duce cu gandul ca ar fi motor de 1Kw nicidecum de 0.37Kw,ceea ce te duce cu gandul la fiabilitate. Link spre comentariu
radu cnc Postat Aprilie 24, 2012 Partajează Postat Aprilie 24, 2012 Motoarele vechi de la strunguri puse de producator nu sunt motoare de uz normal ci ele par mari si chiar sunt datorita faptului ca accepta un numar mare de porniri pe ora (din cate stiu eu un motor normal este calculat la 6 porniri pe ora), ori la pornire motorul se comporta ca si cum ar fi in scurt si se incalzeste puternic iar faptul ca este mare il ajuta sa disipe bine caldura.Eu nu as schimba acel motor. Link spre comentariu
mihaighe Postat Aprilie 24, 2012 Partajează Postat Aprilie 24, 2012 Motoarele vechi de la strunguri puse de producator nu sunt motoare de uz normalEu nu as schimba acel motor.Nici eu ,acum vad ca este tendinta de miniaturizare si la motoare.Sa dau un exemplu clar: la strungul meu am pus si un motor german de 0,180kw la 1500(generatie veche 1965) si unul de 0,37 kw italian tot la 1500 (din zilele noastre),dupa teste m-am declarat mai multumit de ala german din 1965. Link spre comentariu
Vizitator hobbix Postat Iunie 16, 2012 Partajează Postat Iunie 16, 2012 Buna la toata lumea.A dat Domnu' sa am ceva timp liber. Am uitat sa va transmit ca am primit repede convertizorul din Germania, il cumparasem de pe ebay.de.Cum spuneam, am reusit sa imi fac un pic de timp sa ma ocup de convertizor. Pana in clipa in care am intrebat pe forum nu stiam nimic de convertizoare, acum stiu putin mai mult pentru am citit manualul de baza si o parte din manualul de PROFI BUS (cat sa imi dau seama ca nu am de gand sa comand strugul cu calculatorul). Nu ma laud ca as fi inteles totul, dar ce e esential am priceput si chiar am reusit sa aplic, mi-am rezolvat si erorile de programare, totul pare sa fie in regula. Motorul functioneaza deosebit de silentios la turatia maxima pe care am programat-o si care sper ca este si cea reala. Rulmentii axului intermediar sunt parca zgomotosi, o sa incerc sa-i schimb, de cumparat ii cumparasem inainte sa incerc motorul. Sunt destul de linistit, nu ma grabesc, si o sa incep cu o curatenie generala, vreau sa ma ocup si de "biroul pe care e montat". Link spre comentariu
mihaighe Postat Iunie 16, 2012 Partajează Postat Iunie 16, 2012 Bravo strungul este unul foarte bine facut si cu convertizorul o sa se impace perfect.Din experienta mea am observat ca la turatii mici motorul alimentat prin convertizor se cam incalzeste(din cauza turatiei mici la ventilator) parerea mea este sa montezi separat un ventilator suplimentar cu care sa racesti motorul,cred ca aici pe forum s-a mai discutat de asta si chiar un coleg a si facut chestia si este foarte multumit. Link spre comentariu
Vizitator hobbix Postat August 27, 2012 Partajează Postat August 27, 2012 Buna ziua,Vremea trece prea repede cand esti ocupat, strungul este o jucarie de care inca nu apuc sa ma bucur. Cum am spus anterior ca ma apuc de curatenie , asa am si facut, am demontat aproape totul am spalat, suflat, am uns, am schimbat curelele si am facut instalatia in cutia veche de pe usa strungului. Am decupat sa se vada panoul de comanda al convertizorului sa pot programa daca e cazul. Se invarte frumos, nu am apucat sa si reglez paralelism, conicitate. Am cumparat niste bare de otel rapid, am primit si niste cutite de la vechiul utilizator, dar mai e pana sa fie gata si cu cat mai multe accesorii.Este totusi o problema, am ramas cu instalatia veche trifazata, originala, in stare foarte buna, si nu ma indur sa o dezmembrez. Poate stiti un pasionat care are nevoie de original, ( as fi pastrat-o si eu, dar curent trifazat nu e in planul meu, si oricum convertizorul merge si cu intrare trifazata)Poze in postarea viitoare.off topic.Rog moderatorul sa ma scuze, am o problema cu un motor monofazat de la un circular de masa. Imi arde periile la mers in gol, face scantei. Ce poate fi, condensator sau infasurari, motorul e ca si nou l-am folosit in sarcina max o ora, din pacate dupa perioada de garantie.Daca intrebarea deranjeaza va rog stergeti sau mutati, am incercat sa ma documentez pe forum dar doua ore nu mi-au fost suficiente.Cu stima,Stanescu A.M. Link spre comentariu
mihaighe Postat August 27, 2012 Partajează Postat August 27, 2012 Daca periile sant bine pasuite(adica calca corect cu toata suprafata pe colector) atunci sigur e ars rotorul. Link spre comentariu
Postări Recomandate
Creează un cont sau autentifică-te pentru a adăuga comentariu
Trebuie să fi un membru pentru a putea lăsa un comentariu.
Creează un cont
Înregistrează-te pentru un nou cont în comunitatea nostră. Este simplu!
Înregistrează un nou contAutentificare
Ai deja un cont? Autentifică-te aici.
Autentifică-te acum