Vizitator ds_aim Postat Ianuarie 5, 2014 Partajează Postat Ianuarie 5, 2014 Salutre, vreau sa va intreb daca stie cineva cum se monteaza o dubla comanda auto? Am un vecin care a luat licenta de instructor auto si nu stie cum sa monteze o dubla comanda pe cablu.Deci daca stie cineva va rog frumos sa imi explice esentialu... multumesc. Link spre comentariu
madcox Postat Ianuarie 6, 2014 Partajează Postat Ianuarie 6, 2014 Pai asta nu este forum de vrajitorie sau de citit ganduri. Cum se poate raspunde cand nu dai detalii !? Ce masina, ce model, ce an, etc?Invatati sa formulati o solicitare/intrebare corespunzator. Link spre comentariu
nelute8 Postat Ianuarie 30, 2014 Partajează Postat Ianuarie 30, 2014 Eu am facut sute de duble, pentru toate tipurile de masini, si pot sa-ti spun ca, sunt cele mai bune si fiabile, din cate au vazut instructorii. N-am facut pe cabluri, decat la camion si autobuz, iar la turisme, la ford focus si BMV. Cablurile, pe langa faptul ca merg greu, se si rup repede, necesitand in varianta unora, si multe role. Modelul meu, nu permite gaurirea sau defrisarea interiorului la masina, asa ca, dupa demontarea ei, nici nu se cunoaste c-a fost pusa pe ea, dubla. Frana si ambreiajul, sunt pe o singura axa, deci nu ocupa spatiu, iar in cazul in care s-a dorit si acceleratie, si aceasta a fost integrata in aceeasi axa, cu posibilitatea demontarii pedalei, la examen. Acceleratie s-a montat in special la zonele de deal si munte, unde elevul trebuie ajutat. In partea stanga, nici nu se cunoaste ca sunt articulatii montate, pentru ca totul e cat se poate, sub bord. Daca esti departe de PH, iti pot spune cum s-o faci, dar putin posibil s-o reusesti cum trebuie. Numai daca esti destul de umblat cu fiarele, sau sa ai o oarecare dexteritate, in aranjarea si manuirea lor. Iti pot da si poze, dar iar ma indoiesc ca te-ar ajuta. Precizez ca, nimic nu se sudeaza pe masina, toate piesele se monteaza pe banc, asa ca fiecare se masoara si se probeaza de foarte multe ori, pana ajunge la forma dorita, si sa se poata suda in pozitia functionala. Dubla cuprinde doua parti principale-una sub bord , si cealalta fiind formata din axa si pedalele din dreapta (si ele facute total , pe banc). Ansamblul de sub bord, actioneaza cele doua pedale originale, si este la fel monoaxa (teava-n teava). Ansamblul de sub bord, este legat de monoaxa pedalelor din dreapta, prin biele (doua), casi de pedalele originale. Toate sunt prinse, de suruburile existente pe masina, si nimic nu se gaureste. Mai multe, daca te apuci de treaba! Link spre comentariu
Vizitator Instructor-Auto Constanta Postat Ianuarie 30, 2015 Partajează Postat Ianuarie 30, 2015 Eu am facut sute de duble, pentru toate tipurile de masini, si pot sa-ti spun ca, sunt cele mai bune si fiabile, din cate au vazut instructorii. N-am facut pe cabluri, decat la camion si autobuz, iar la turisme, la ford focus si BMV. Cablurile, pe langa faptul ca merg greu, se si rup repede, necesitand in varianta unora, si multe role. Modelul meu, nu permite gaurirea sau defrisarea interiorului la masina, asa ca, dupa demontarea ei, nici nu se cunoaste c-a fost pusa pe ea, dubla. Frana si ambreiajul, sunt pe o singura axa, deci nu ocupa spatiu, iar in cazul in care s-a dorit si acceleratie, si aceasta a fost integrata in aceeasi axa, cu posibilitatea demontarii pedalei, la examen. Acceleratie s-a montat in special la zonele de deal si munte, unde elevul trebuie ajutat. In partea stanga, nici nu se cunoaste ca sunt articulatii montate, pentru ca totul e cat se poate, sub bord. Daca esti departe de PH, iti pot spune cum s-o faci, dar putin posibil s-o reusesti cum trebuie. Numai daca esti destul de umblat cu fiarele, sau sa ai o oarecare dexteritate, in aranjarea si manuirea lor. Iti pot da si poze, dar iar ma indoiesc ca te-ar ajuta. Precizez ca, nimic nu se sudeaza pe masina, toate piesele se monteaza pe banc, asa ca fiecare se masoara si se probeaza de foarte multe ori, pana ajunge la forma dorita, si sa se poata suda in pozitia functionala. Dubla cuprinde doua parti principale-una sub bord , si cealalta fiind formata din axa si pedalele din dreapta (si ele facute total , pe banc). Ansamblul de sub bord, actioneaza cele doua pedale originale, si este la fel monoaxa (teava-n teava). Ansamblul de sub bord, este legat de monoaxa pedalelor din dreapta, prin biele (doua), casi de pedalele originale. Toate sunt prinse, de suruburile existente pe masina, si nimic nu se gaureste. Mai multe, daca te apuci de treaba!Cine ma poate ajuta si pe mine cu dubla comanda la un ford fiesta din 2007?Va multumesc! Link spre comentariu
Vizitator alberto Postat Februarie 5, 2015 Partajează Postat Februarie 5, 2015 pt Nelute8 daca va intereseaza lasati detalii contact pt camanda dubla locuiesc in timisoara multumesc Link spre comentariu
Postări Recomandate
Creează un cont sau autentifică-te pentru a adăuga comentariu
Trebuie să fi un membru pentru a putea lăsa un comentariu.
Creează un cont
Înregistrează-te pentru un nou cont în comunitatea nostră. Este simplu!
Înregistrează un nou contAutentificare
Ai deja un cont? Autentifică-te aici.
Autentifică-te acum