Sari la conținut
ELFORUM - Forumul electronistilor

Dubla comanda Auto. . .


Vizitator ds_aim

Postări Recomandate

Vizitator ds_aim

Salutre, vreau sa va intreb daca stie cineva cum se monteaza o dubla comanda auto? Am un vecin care a luat licenta de instructor auto si nu stie cum sa monteze o dubla comanda pe cablu.Deci daca stie cineva va rog frumos sa imi explice esentialu... multumesc.

Link spre comentariu
  • Răspunsuri 4
  • Creat
  • Ultimul Răspuns

Top autori în acest subiect

  • nelute8

    1

  • madcox

    1

Pai asta nu este forum de vrajitorie sau de citit ganduri. Cum se poate raspunde cand nu dai detalii !? Ce masina, ce model, ce an, etc?Invatati sa formulati o solicitare/intrebare corespunzator.

Link spre comentariu
  • 4 săptămâni mai târziu...

Eu am facut sute de duble, pentru toate tipurile de masini, si pot sa-ti spun ca, sunt cele mai bune si fiabile, din cate au vazut instructorii. N-am facut pe cabluri, decat la camion si autobuz, iar la turisme, la ford focus si BMV. Cablurile, pe langa faptul ca merg greu, se si rup repede, necesitand in varianta unora, si multe role. Modelul meu, nu permite gaurirea sau defrisarea interiorului la masina, asa ca, dupa demontarea ei, nici nu se cunoaste c-a fost pusa pe ea, dubla. Frana si ambreiajul, sunt pe o singura axa, deci nu ocupa spatiu, iar in cazul in care s-a dorit si acceleratie, si aceasta a fost integrata in aceeasi axa, cu posibilitatea demontarii pedalei, la examen. Acceleratie s-a montat in special la zonele de deal si munte, unde elevul trebuie ajutat. In partea stanga, nici nu se cunoaste ca sunt articulatii montate, pentru ca totul e cat se poate, sub bord. Daca esti departe de PH, iti pot spune cum s-o faci, dar putin posibil s-o reusesti cum trebuie. Numai daca esti destul de umblat cu fiarele, sau sa ai o oarecare dexteritate, in aranjarea si manuirea lor. Iti pot da si poze, dar iar ma indoiesc ca te-ar ajuta. Precizez ca, nimic nu se sudeaza pe masina, toate piesele se monteaza pe banc, asa ca fiecare se masoara si se probeaza de foarte multe ori, pana ajunge la forma dorita, si sa se poata suda in pozitia functionala. Dubla cuprinde doua parti principale-una sub bord , si cealalta fiind formata din axa si pedalele din dreapta (si ele facute total , pe banc). Ansamblul de sub bord, actioneaza cele doua pedale originale, si este la fel monoaxa (teava-n teava). Ansamblul de sub bord, este legat de monoaxa pedalelor din dreapta, prin biele (doua), casi de pedalele originale. Toate sunt prinse, de suruburile existente pe masina, si nimic nu se gaureste. Mai multe, daca te apuci de treaba!

Link spre comentariu
  • 11 luni mai târziu...
Vizitator Instructor-Auto Constanta

Eu am facut sute de duble, pentru toate tipurile de masini, si pot sa-ti spun ca, sunt cele mai bune si fiabile, din cate au vazut instructorii. N-am facut pe cabluri, decat la camion si autobuz, iar la turisme, la ford focus si BMV. Cablurile, pe langa faptul ca merg greu, se si rup repede, necesitand in varianta unora, si multe role. Modelul meu, nu permite gaurirea sau defrisarea interiorului la masina, asa ca, dupa demontarea ei, nici nu se cunoaste c-a fost pusa pe ea, dubla. Frana si ambreiajul, sunt pe o singura axa, deci nu ocupa spatiu, iar in cazul in care s-a dorit si acceleratie, si aceasta a fost integrata in aceeasi axa, cu posibilitatea demontarii pedalei, la examen. Acceleratie s-a montat in special la zonele de deal si munte, unde elevul trebuie ajutat. In partea stanga, nici nu se cunoaste ca sunt articulatii montate, pentru ca totul e cat se poate, sub bord. Daca esti departe de PH, iti pot spune cum s-o faci, dar putin posibil s-o reusesti cum trebuie. Numai daca esti destul de umblat cu fiarele, sau sa ai o oarecare dexteritate, in aranjarea si manuirea lor. Iti pot da si poze, dar iar ma indoiesc ca te-ar ajuta. Precizez ca, nimic nu se sudeaza pe masina, toate piesele se monteaza pe banc, asa ca fiecare se masoara si se probeaza de foarte multe ori, pana ajunge la forma dorita, si sa se poata suda in pozitia functionala. Dubla cuprinde doua parti principale-una sub bord , si cealalta fiind formata din axa si pedalele din dreapta (si ele facute total , pe banc). Ansamblul de sub bord, actioneaza cele doua pedale originale, si este la fel monoaxa (teava-n teava). Ansamblul de sub bord, este legat de monoaxa pedalelor din dreapta, prin biele (doua), casi de pedalele originale. Toate sunt prinse, de suruburile existente pe masina, si nimic nu se gaureste. Mai multe, daca te apuci de treaba!

Cine ma poate ajuta si pe mine cu dubla comanda la un ford fiesta din 2007?Va multumesc!
Link spre comentariu

Creează un cont sau autentifică-te pentru a adăuga comentariu

Trebuie să fi un membru pentru a putea lăsa un comentariu.

Creează un cont

Înregistrează-te pentru un nou cont în comunitatea nostră. Este simplu!

Înregistrează un nou cont

Autentificare

Ai deja un cont? Autentifică-te aici.

Autentifică-te acum



×
×
  • Creează nouă...

Informații Importante

Am plasat cookie-uri pe dispozitivul tău pentru a îmbunătății navigarea pe acest site. Poți modifica setările cookie, altfel considerăm că ești de acord să continui.Termeni de Utilizare si Ghidări