validae Postat Martie 24, 2015 Partajează Postat Martie 24, 2015 Înainte de a considera softul corupt, mai verifică totuși pompa de evacuare.Modulul de comandă l-ai verificat ? Triacele de comandă ale ușii, pompei de evacuare mai ales. Tensiunea de alimentare a controllerului, starea microcontactelor... eventuale coroziuni și oxidări cauzate de umezeală. Am găsit controlere cu pinii verzi de la oxidarea cauzată de umezeală, aveau funcționare imprevizibilă. Link spre comentariu
Vizitator neagu2000 Postat Martie 31, 2015 Partajează Postat Martie 31, 2015 Pina la urma am rezolvat problema. Masina de spalat a avut schimbati carbunii de la motor de mai multe ori si motorul nu a fost curatat de praful de carbune. Carbunii au fost de proasta calitate pentru ca sau consumat foarte repede. Am suflat motorul la compresor si masina merge acum perfect. La alt model, tot indesit, am intilnit situatia cind din cauza prafului de la carbuni masina la faza de stoarcere a rufelor baga apa aiurea si rufele practic nu erau stoarse bine. Multumesc pentru ajutor ! Link spre comentariu
Vinu-i-bun Postat Februarie 6, 2016 Partajează Postat Februarie 6, 2016 (editat) Bna dimineata. Pun o intrebare pentru cei care se ocupa zilnic cu repararea masinilor de spalat. La un Indesit wil 105 sa oprit in timpul programului de spalare fara sa dea eroare. Nu am mai putut face nimic evacuare apa ,stoarcere, led-ul cu programul stabilit a ramas aprins. Am gasit periile uzate ,dupa inlocuirea lor am pus din nou sa spele pe la jumatatea programului acelasi defect. O iau la verificat mai amanuntit -verific placa frontala ,verific continuitate taho ok invirt un pic axul motorului sa vad daca taho da tensiune ,e bun verific continuitate mufe motor placa si restul presostat placa ,verific presostatul suflu si face continuitate . Schimb condensatorii de pe placa cu altii noi ,verific relee ok,. Incerc din nou pun pe pr 2 alimentez masina dau start nimic se aprind ledul de program si cel de blocare a hubloului dar masina nu face nimic . Tin apasat cam 5 sec pe start si masina ia apa dar nu se mai opreste trece de nivelul stiut mai astept degeaba a ajuns la jumatatea cuvei apa . Scot furtunul de la presostat (pun un furtun la presostat ) si suflu si se opreste nu mai ia apa ,strangulez furtunul si astept sa vad ce face ,incepe sa spele astept citeva cicluri de rotatie a tamburului zic gata stiu e furtunul de la presostat infundat . Verific furtunul si nu este infundat . Ce mi sa parut dubios .La o suflare lejera presostatul cupleaza (pocneste) dar nu suna buzerul ,dupa ce suflu un pic mai tare suna si buzerul Ma gindesc este destula presiune in cuva pentru a da presostatul continuitate? .Sau presostatul este defect .Am comparat presostatul cu unul identic numai conectorii (mufa) difera si parca tot asa ca presostatul dubios actioneaza. In experienta meseriasilor sa intilnit acest defect?. Va rog, ajutati-ma cu sfaturi practice din partea celor experimentati Ce probabilitate este ca un presostat sa fie defect?. Multumesc. Editat Februarie 6, 2016 de Vinu-i-bun Link spre comentariu
validae Postat Februarie 6, 2016 Partajează Postat Februarie 6, 2016 Dacă nu se oprește apa la nivelul normal, presostatul este cel mai probabil decalibrat.Există șuruburi de reglaj pe spate de obicei....dar e posibil ca și contactele să fie puțin oxidate. Link spre comentariu
Vinu-i-bun Postat Februarie 6, 2016 Partajează Postat Februarie 6, 2016 (editat) Asa am gindit si eu ,am un termostat de indesit cu incarcare verticala cu conectorul mufei alt diferit ,nu ar fi o problema numai ca atunci cind suflu parca se intimpla la fel .La o suflare lejera presostatul cupleaza (pocneste) dar nu suna buzerul ,dupa ce suflu un pic mai tare suna si buzerul Dar fara proba nu pot fi sigur nu am barometru la suflat Voi vedea dupa ce am sa-l montez pe masina. Multumesc pentru atentie ,voi revenii cu rezultatele. Editat Februarie 6, 2016 de Vinu-i-bun Link spre comentariu
Vinu-i-bun Postat Februarie 8, 2016 Partajează Postat Februarie 8, 2016 Buna seara ,revin cum am promis cu rezultatele la wil105 .Am montat un nou presostat aceiasi problema . Apoi zic hai sa mai arunc o privire la motor, la rotatii facute cu mana parca nu se auzea zgomotul obisnuit. Desfac periile din nou mai curat inca o data colectorii si pun periile ,dupa urmele lasate de perii pe colector calcau numai pe capete (colturi) chiar daca erau de aceiasi dimensiune. Dupa ce am rectificat cu smirghel rotorul la colectori periile calca pe toata suprafata colectoare .Iar defectul a disparut. Vechiul presostat a fost montat inapoi. Ce a ramas fara inteles pentru mine este .Poate afecta contactul intermitent a periilor cu colectorul citirea nivelului de apa de catre presostat? Nu prea cred. Link spre comentariu
Vizitator gigi76x Postat Februarie 27, 2016 Partajează Postat Februarie 27, 2016 Am si eu o problema cu o masina de spalat WIL105x, o conectez la sursa, se aprind cele patru leduri de sus pt. vreo 3 sec.dupa care se sting, si se aude un sunet foarte slab dar continuu la placa de baza, daca apas butonul I/O dispare acel sunet si se aprind primele 2 leduri fara ledul de la hublou. va rog mult sa ma ajutati daca puteti Link spre comentariu
validae Postat Februarie 27, 2016 Partajează Postat Februarie 27, 2016 Ai verificat dacă ai presiune de apă, periile motorului în regulă, rezistența de încălzire, etc... ? Sau ai demontat placa de comandă să măsori ceva tensiuni pe ea ? Ce vechime are mașina ? Link spre comentariu
Postări Recomandate
Creează un cont sau autentifică-te pentru a adăuga comentariu
Trebuie să fi un membru pentru a putea lăsa un comentariu.
Creează un cont
Înregistrează-te pentru un nou cont în comunitatea nostră. Este simplu!
Înregistrează un nou contAutentificare
Ai deja un cont? Autentifică-te aici.
Autentifică-te acum