Ombladon2002 Postat Ianuarie 3, 2014 Partajează Postat Ianuarie 3, 2014 Nu stiu daca am postat unde trebuie. Deci problema este ca nu imi mai merge aeroterma de la un Ford Escort din 95,pur si simplu nu mai porneste ventilatorul,sigurantele sunt bune,este posibil sa se fi ars motorul? Link spre comentariu
leo 17 Postat Ianuarie 3, 2014 Partajează Postat Ianuarie 3, 2014 motorul nu ,posibil carbuni din el ..daca e pe carbuni ...daca sigurantele sunt ok ...verifica comutatorul acela de pozitii pt aeroterma ...incearca sa pui motorasul pe direct sa vezi daca e ok .... Link spre comentariu
validae Postat Ianuarie 3, 2014 Partajează Postat Ianuarie 3, 2014 Daca ar fi motorul ars trebuiau sa se incalzeasca totusi rezistentele, nu ? Vezi ca trebuie sa aiba si o siguranta termica (bimetal) pe la rezistente, verific-o. Link spre comentariu
andreivlad1999 Postat Ianuarie 3, 2014 Partajează Postat Ianuarie 3, 2014 Nu stiu daca am postat unde trebuie. Deci problema este ca nu imi mai merge aeroterma de la un Ford Escort din 95,pur si simplu nu mai porneste ventilatorul,sigurantele sunt bune,este posibil sa se fi ars motorul?Nu e obligatoriu dar e totusi posibil sa se fi intamplat si acest lucru. Verifica si conectorii, cablurile ce duc la aeroterma, comutatorul aerotermei si verifica sa nu fie cumva blocata mecanic. Mai e posibil si ca periile colectoare ale motorului aerotermei sa fie uzate peste limita. Link spre comentariu
leo 17 Postat Ianuarie 3, 2014 Partajează Postat Ianuarie 3, 2014 rezistente sunt pe opel pe ford daca nu ma insel are mai multe trepte din motor si selectarea lor se face dintr un comutator Link spre comentariu
validae Postat Ianuarie 3, 2014 Partajează Postat Ianuarie 3, 2014 Se mai intepenesc uneori si de la praf.Dar e al naibii de greu sa bagi mana acolo sa verifici Link spre comentariu
doru3160 Postat Ianuarie 3, 2014 Partajează Postat Ianuarie 3, 2014 Nu are motor in trepte...limitarea se face cu rezistente,plus aplicat din cheie,si rezistentele selectate spre masa prin comutator.Pe suportul rezistentelor se afla si siguranta termica.Trebuie scobit pana se ajunge la firele de la electromotor si se alimenteaza pe direct,pe urma se poate sti incotro se poate apuca de cautat. Link spre comentariu
Ombladon2002 Postat Ianuarie 3, 2014 Autor Partajează Postat Ianuarie 3, 2014 Daca ar fi motorul ars trebuiau sa se incalzeasca totusi rezistentele, nu ? Vezi ca trebuie sa aiba si o siguranta termica (bimetal) pe la rezistente, verific-o.Despre ce rezistente vorbiti?Daca s-ar strica blocul de rezistente,sau siguranta termica de pe el,nu ar trebui sa porneasca ventilatorul pe ultima treapta?Totusi habar n-am cum sa ajung la motor ca sa il verific . Link spre comentariu
validae Postat Ianuarie 3, 2014 Partajează Postat Ianuarie 3, 2014 Daca s-a blocat cumva motorul si s-a dus siguranta termica nu prea mai are motiv sa plece ventilatorul.Acum cateva saptamani a venit un coleg cu aceeasi problema, se blocase motorul si s-a dus si siguranta termica de pe rezistentele de reglaj turatie. I-am strapat pe moment siguranta cu fludor cu plumb (sa fie totusi ca o protectie) si gata. Link spre comentariu
Ombladon2002 Postat Ianuarie 3, 2014 Autor Partajează Postat Ianuarie 3, 2014 Nu cred ca are cum sa se blocheze asa brusc,adica acum mergea,dupa ce am oprit o,nu a mai vrut sa porneasca.Aeroterma era folosita destul de des,nu a stat mult timp intr-un loc,ca sa se fi intepenit.Cum pot afla pe unde pot ajunge la motorul aerotermei? Link spre comentariu
doru3160 Postat Ianuarie 3, 2014 Partajează Postat Ianuarie 3, 2014 Incearca pe forum ford,poate gasesti o schema explodata a bordului si te prinzi unde ai conectorii care ies cu firele de la motor.Nu conteaza ca azi a mers si maine nu...toate au un inceput si nu toate defectele trimit SMS inainte de a apare.In cazul tau pot fi mai multe variante,si e greu de spus care poate fi cu certitudine(pt ca toate au ca efect nefunctionarea motorului) fara sa ai posibilitatea sa si masori cate ceva la locul faptei.De asta ti s-a sugerat sa alimentezi motorul pe direct dupa ce dibuiesti conectorul.In felul asta o poti apuca pe alimentare,daca nu se face,sau spre motor daca e alimentat si nu merge.La varsta lui nu e exclus sa fie periile uzate,si pana acum le-a fost dat sa mearga. Link spre comentariu
Ombladon2002 Postat Ianuarie 3, 2014 Autor Partajează Postat Ianuarie 3, 2014 Am incercat pe Club Ford,dar nu prea se inghesuie lumea sa ma ajute.Prima data vreau sa verific siguranta termica,asta dupa ce aflu unde este,iar daca este buna,o sa incerc sa ajung direct la motor. Link spre comentariu
mac01 Postat Ianuarie 3, 2014 Partajează Postat Ianuarie 3, 2014 Siguranta care se ocupa cu alimentarea aerotermei ai verificat-o?Corpul de rezistente si siguranta termica se afla in cutia motorasului. Indiferent ce ai face tot trebuie sa ajungi la aeroterma. Daca siguranta de alimentare este buna si vine 12v la motoras, verifica carbunii. Cu ocazia asta faci si o revizie (curatare+ungere) la motoras. Link spre comentariu
doru3160 Postat Ianuarie 3, 2014 Partajează Postat Ianuarie 3, 2014 Cea mai mare greseala este sa ungi bucsele unui astfel de motor.Sunt din bronz grafitat si nu necesita ungere.Daca au uzura se inlocuiesc.Uleiul sau vasilina aplicata in astfel de loc duce in combinatie cu praful si grafitul din compozitia materialului la formarea unui aglomerat care in timp va bloca rotorul,chiar daca la prima impresie va merge mai bine,in timp va aduce numai necazuri. Link spre comentariu
mac01 Postat Ianuarie 3, 2014 Partajează Postat Ianuarie 3, 2014 Inseamna ca tu nu ai vazut aeroterme blocate! Se da cu unsoare....nu ca inecatu', da se da....ca uscat pe uscat nu merge (se face rana)...decat daca este rulment. Dar si ala trebuie uns! Tot ce este in miscare se unge....nitel acolo...da' se unge! Link spre comentariu
Postări Recomandate
Creează un cont sau autentifică-te pentru a adăuga comentariu
Trebuie să fi un membru pentru a putea lăsa un comentariu.
Creează un cont
Înregistrează-te pentru un nou cont în comunitatea nostră. Este simplu!
Înregistrează un nou contAutentificare
Ai deja un cont? Autentifică-te aici.
Autentifică-te acum