Vizitator Narcis_M Postat Decembrie 29, 2013 Partajează Postat Decembrie 29, 2013 https://fbcdn-sphotos-b-a.akamaihd.net/ ... 9356_n.jpg https://fbcdn-sphotos-h-a.akamaihd.net/ ... 8755_n.jpg https://fbcdn-sphotos-f-a.akamaihd.net/ ... 6973_n.jpg https://fbcdn-sphotos-c-a.akamaihd.net/ ... 6073_n.jpg https://fbcdn-sphotos-e-a.akamaihd.net/ ... 2817_n.jpg Aceasta este a doua conversie electrica din istoria Daciei 500. Prima astfel de modificare a fost realizata de cercetatorii ICPE insa, masina nu putea merge cu mai mult de 25 Km/h, articol aici:http://www.evz.ro/detalii/stiri/romanii-care-au-pus-lastunul-dacia-si-matizul-pe-baterii-951435.html. Varianta noastra in schimb, poate atinge 70-80 Km/h. Video cu teste: . Autonomia este de aprox 20Km ( cu doar 4 baterii), destul pt. plimbari in raza localitatii. Link spre comentariu
rasputin Postat Decembrie 29, 2013 Partajează Postat Decembrie 29, 2013 Bine aţi venit pe forum. Faină preocupare aveţi. Acu', zceţi mai multe, că ne făcurăţi curioşi. Link spre comentariu
pusttiu Postat Decembrie 29, 2013 Partajează Postat Decembrie 29, 2013 bun venit. in poze ati sters numarul dar a ramas in filmulet masina e desalata de baterii..... Link spre comentariu
Vizitator Narcis_M Postat Decembrie 29, 2013 Partajează Postat Decembrie 29, 2013 bun venit. in poze ati sters numarul dar a ramas in filmulet masina e desalata de baterii.....Multumesc ! Nu-i adevarat, daca v-ati uitat la filmulet pana la capat, se vede ca are doar 4 baterii a cate 28kg fiecare. Cred ca "v-a pacalit" forma aripilor din spate care acopera putin jumatatea de sus a rotilor. Asa e masina proiectata. Stiu ca a ramas in filmulet numarul, n-am mai stat sa-l maschez si acolo Link spre comentariu
nickrvl Postat Decembrie 29, 2013 Partajează Postat Decembrie 29, 2013 bun venit. in poze ati sters numarul dar a ramas in filmulet masina e desalata de baterii.....Multumesc ! Nu-i adevarat, daca v-ati uitat la filmulet pana la capat, se vede ca are doar 4 baterii a cate 28kg fiecare. Cred ca "v-a pacalit" forma aripilor din spate care acopera putin jumatatea de sus a rotilor. Asa e masina proiectata. Stiu ca a ramas in filmulet numarul, n-am mai stat sa-l maschez si acolo Mai aveti un concetatean cu un Oltcit, a reusit chiar sa-l inmatriculeze etc etc ca si vehicul electric. Link spre comentariu
asyx Postat Decembrie 30, 2013 Partajează Postat Decembrie 30, 2013 bravo domnilor. eu sunt la stadiul de scuter electric deocamdataam insa un motor de 5Kw care asteapta sa fie pus pe un Tico.din lipsa de fonduri insa,nu se stie cand se va intampla acest lucru Link spre comentariu
nickrvl Postat Decembrie 30, 2013 Partajează Postat Decembrie 30, 2013 http://blog.masinaelectrica.org/opel-co ... -secuiesc/ http://www.ghidelectric.ro/stire-1520-A ... roti!.html Link spre comentariu
asyx Postat Decembrie 30, 2013 Partajează Postat Decembrie 30, 2013 http://www.evalbum.com/preview.php?vid=4249 Link spre comentariu
nickrvl Postat Decembrie 30, 2013 Partajează Postat Decembrie 30, 2013 http://www.evalbum.com/preview.php?vid=4249Oricum stima pentru proiecte, munca, etc. "Interesanate" din cale afara sint cele cu moatoarele in roti, se renunta la cutia de viteza scazind din greutate dar este necesar un controler specializat. Un generator gen "arcadius" de la "Eoliana mea de 2,5Kw" cu s-ar comporta pe post de motor? patru bucati ar fi capabile sa "miste" decent o astfel de masina? Si bateriile, aici este calciiul lui Ahile, bateriile obisnuite nu au viata lunga, pentru randament maxim trebuiesc folosite cele ce suporta descarcare maxima cea ce inseamna mai scump....., oricum o astfel de masina pentru oras/servici mi-as dori. Link spre comentariu
asyx Postat Decembrie 30, 2013 Partajează Postat Decembrie 30, 2013 cred ca totul tine de bani.bateriile nu mai sunt chiar o problema mare.Lifepo4 sunt deja destul de accesbile la pret.eu le-am comandat din Cehia la un pret destul de bun.sunt foarte multumit de ele.initial am avut 2 vrla de 33Ah.randament mai slab, greutate mai mare.am redus greutatea cu 15kg inlocuindu-le cu Lifepo4. cat despre motoare nu ma pronunt.majoritatea conversilor sunt adaptari la ceea ce exista fizic.e mai simplu si mai ieftin.Cred ca cei de la Tesla au facut destule teste si tot au ramas la un grup motor-cutie viteza.personal,urmaresc cu interes acest site,unde se modifica masini de ani buni http://www.evtv.me/ Link spre comentariu
Vizitator Narcis_M Postat Decembrie 30, 2013 Partajează Postat Decembrie 30, 2013 http://www.evalbum.com/preview.php?vid=4249Oricum stima pentru proiecte, munca, etc. "Interesanate" din cale afara sint cele cu moatoarele in roti, se renunta la cutia de viteza scazind din greutate dar este necesar un controler specializat. Un generator gen "arcadius" de la "Eoliana mea de 2,5Kw" cu s-ar comporta pe post de motor? patru bucati ar fi capabile sa "miste" decent o astfel de masina? Si bateriile, aici este calciiul lui Ahile, bateriile obisnuite nu au viata lunga, pentru randament maxim trebuiesc folosite cele ce suporta descarcare maxima cea ce inseamna mai scump....., oricum o astfel de masina pentru oras/servici mi-as dori.Si 2 motoare despre care spuneti dvs. ar fi suficiente pt. un Lastun. Cel care e pe ea acum are 3,5 Kw. Am avut si de 6Kw insa, l-am ales pe cel de 3,5 pt ca se tureaza pana la 5200 rpm ceea ce e apropiat de cele 6000 rpm ale motorului pe benzina original cu 2 cilindrii. Cel de 6Kw ar fi tras mai bine dar, avand doar 1800-2000 rpm, n-ar fi avut viteza, plus ca ar fi trebuit si mai multe baterii. Ca veni vb. de baterii, am pe ea 4 Midac EW100 care sunt speciale pt tractiune electrica, in sensul ca au placile mai groase ( cele auto au placile mai subtiri si s-ar deforma un asemenea efort). Link spre comentariu
costinium6 Postat Decembrie 30, 2013 Partajează Postat Decembrie 30, 2013 Oricum stima pentru proiecte, munca, etc. "Interesanate" din cale afara sint cele cu moatoarele in roti, se renunta la cutia de viteza scazind din greutate dar este necesar un controler specializat. Un generator gen "arcadius" de la "Eoliana mea de 2,5Kw" cu s-ar comporta pe post de motor? patru bucati ar fi capabile sa "miste" decent o astfel de masina? Si bateriile, aici este calciiul lui Ahile, bateriile obisnuite nu au viata lunga, pentru randament maxim trebuiesc folosite cele ce suporta descarcare maxima cea ce inseamna mai scump....., oricum o astfel de masina pentru oras/servici mi-as dori.Si 2 motoare despre care spuneti dvs. ar fi suficiente pt. un Lastun. Cel care e pe ea acum are 3,5 Kw. Am avut si de 6Kw insa, l-am ales pe cel de 3,5 pt ca se tureaza pana la 5200 rpm ceea ce e apropiat de cele 6000 rpm ale motorului pe benzina original cu 2 cilindrii. Cel de 6Kw ar fi tras mai bine dar, avand doar 1800-2000 rpm, n-ar fi avut viteza, plus ca ar fi trebuit si mai multe baterii. Ca veni vb. de baterii, am pe ea 4 Midac EW100 care sunt speciale pt tractiune electrica, in sensul ca au placile mai groase ( cele auto au placile mai subtiri si s-ar deforma un asemenea efort).Nu s-ar comporta bine un generator de eoliana fara miez magnetic pentru ca sunt pierderi mari daca se foloseste ca motor, cel mai potrivit tip este ca cel de masina de spalat cu magneti neodim si care prin forma lui sa se monteze pe fiecare roata in locul discului de frana, trebuie un convertizor de frecfenta trifazat si controler, in plus in momentul franarii motoarele devin generatoare si pun in baterii energia necesara urmatoarei plecari, dupa demaraj curentul scade sub jumate. e foarte greu de implementat si foarte scump sistemul. Link spre comentariu
Vizitator Narcis_M Postat Decembrie 30, 2013 Partajează Postat Decembrie 30, 2013 Oricum stima pentru proiecte, munca, etc. "Interesanate" din cale afara sint cele cu moatoarele in roti, se renunta la cutia de viteza scazind din greutate dar este necesar un controler specializat. Un generator gen "arcadius" de la "Eoliana mea de 2,5Kw" cu s-ar comporta pe post de motor? patru bucati ar fi capabile sa "miste" decent o astfel de masina? Si bateriile, aici este calciiul lui Ahile, bateriile obisnuite nu au viata lunga, pentru randament maxim trebuiesc folosite cele ce suporta descarcare maxima cea ce inseamna mai scump....., oricum o astfel de masina pentru oras/servici mi-as dori. Si 2 motoare despre care spuneti dvs. ar fi suficiente pt. un Lastun. Cel care e pe ea acum are 3,5 Kw. Am avut si de 6Kw insa, l-am ales pe cel de 3,5 pt ca se tureaza pana la 5200 rpm ceea ce e apropiat de cele 6000 rpm ale motorului pe benzina original cu 2 cilindrii. Cel de 6Kw ar fi tras mai bine dar, avand doar 1800-2000 rpm, n-ar fi avut viteza, plus ca ar fi trebuit si mai multe baterii. Ca veni vb. de baterii, am pe ea 4 Midac EW100 care sunt speciale pt tractiune electrica, in sensul ca au placile mai groase ( cele auto au placile mai subtiri si s-ar deforma un asemenea efort). Nu s-ar comporta bine un generator de eoliana fara miez magnetic pentru ca sunt pierderi mari daca se foloseste ca motor, cel mai potrivit tip este ca cel de masina de spalat cu magneti neodim si care prin forma lui sa se monteze pe fiecare roata in locul discului de frana, trebuie un convertizor de frecfenta trifazat si controler, in plus in momentul franarii motoarele devin generatoare si pun in baterii energia necesara urmatoarei plecari, dupa demaraj curentul scade sub jumate. e foarte greu de implementat si foarte scump sistemul. Mda, ca sa cheltui atatia bani pe un astfel de sistem, ar trebui sa ai si o masina mai de Doamne ajuta! Plus ca nu dispun de asemenea resurse financiare. Cam aiurea sa pui echipament de mii euro pe o masina ce valoreaza 500RON originala Si un motor cu magneti permanenti montat tot pe cutia de viteze ar fi mai bun si ar consuma mai putin ca cel actual. Tot echipamentul electric de pe masina ( motor, controller etc) este de pe un vechi electrostivuitor pe care proprietarul vroia sa-l caseze cu tot cu motoare si ce mai avea pe el. Link spre comentariu
nickrvl Postat Decembrie 30, 2013 Partajează Postat Decembrie 30, 2013 Nu s-ar comporta bine un generator de eoliana fara miez magnetic pentru ca sunt pierderi mari daca se foloseste ca motor, cel mai potrivit tip este ca cel de masina de spalat cu magneti neodim si care prin forma lui sa se monteze pe fiecare roata in locul discului de frana, trebuie un convertizor de frecfenta trifazat si controler, in plus in momentul franarii motoarele devin generatoare si pun in baterii energia necesara urmatoarei plecari, dupa demaraj curentul scade sub jumate. e foarte greu de implementat si foarte scump sistemul.Atunci este ceva neinregula, are generatorul de eoliana 2.5kw sau nu?, daca are puterea respectiva sau macar 1.5kw nu mai conteaza pierderile, vorbim de 1.5kw ramasi si de un motor facut si nu cumparat astfel fiind mult mai ieftin.Poate cumva i se face mila cuiva si testeaza generatorul sau de eoliana pe post de motor, astfel putem sti daca e bun pe post de motor. Link spre comentariu
costinium6 Postat Decembrie 30, 2013 Partajează Postat Decembrie 30, 2013 pai are 2.5kw, dar e construit sa nu aiba agatare la vant si nu are miez sau tole in stator, la dimensiunile bobinelor si forta acelor magneti ar putea dezvolta chiar si peste 10 kw daca ar avea fier, e construit sa transforme energia mecanica in energie electrica nu invers. Link spre comentariu
Postări Recomandate
Creează un cont sau autentifică-te pentru a adăuga comentariu
Trebuie să fi un membru pentru a putea lăsa un comentariu.
Creează un cont
Înregistrează-te pentru un nou cont în comunitatea nostră. Este simplu!
Înregistrează un nou contAutentificare
Ai deja un cont? Autentifică-te aici.
Autentifică-te acum