zott Postat Decembrie 28, 2013 Partajează Postat Decembrie 28, 2013 Buna seara , ma scuzati , poate vin cu o intrebare idioata insa am doua difuzoare ca si cele din imaginile adaugate insa nu stiu nimic despre ele , in special cum vin legate intr-o boxa si nici ce putere au . Le-am achizitionat din bazar , cel de le-a vandut a zis ca pot scoate intre 80 si 100 watti insa eu vad scris doar 10 watti . va multumesc frumos tuturor , sarbatori cu bine ! Link spre comentariu
Georgefreerunner Postat Decembrie 28, 2013 Partajează Postat Decembrie 28, 2013 Sper ca nu ati platit mult pe ele.Daca pe difuzor scrie clar 10 w cum ati putut crede ca scoate 100 w? Link spre comentariu
zott Postat Decembrie 28, 2013 Autor Partajează Postat Decembrie 28, 2013 Sper ca nu ati platit mult pe ele.Daca pe difuzor scrie clar 10 w cum ati putut crede ca scoate 100 w?Zicea ca datorita transformatorului atasat pe difuzor , mareste puterea ! Eu sunt incepator , l-am crezut pe cuvant . Link spre comentariu
Mircel Postat Decembrie 28, 2013 Partajează Postat Decembrie 28, 2013 Zicea ca datorita transformatorului atasat pe difuzor , mareste puterea !Aceste difuzoare sunt folosite ptr. sonorizări multiple (mai multe încăperi, în fiecare fiind montat câte un difuzor) pe distanțe relativ mari (zeci sau sute de metri) și sunt atacate cu tensiuni până la 100V.Stația are și ea la ieșire un transformator montat invers (impedanța mică la ieșirea amplificatorului și cea mare spre linia de difuzoare).Îl poți folosi la un aplificator normal, fără transformator și va avea o putere de până la 10W. Link spre comentariu