Sari la conținut
ELFORUM - Forumul electronistilor

AJUTOR , CAUT PE CINEVA CARE SA MA AJUTE CU UN PROGRAMATOR

Vizitator LastSpartan

Postări Recomandate

Vizitator LastSpartan

http://www.semis.demon.co.uk/uJDM/uJDMmain.htm

http://amd.opt.ro/2009/11/programator-pic.html

salut , am nevoie de un electronist care sa ma ajute cu constructia unui programator eventual cineva care a mai realizat asa ceva. sunt un elev care vrea sa invete sa programeze . dar daca se poate as dori sa va intreb in privat (am un car de intrebari).dati mi un email pe adresa mea [email protected] sau si mai bine pe facebook trimiteti mi o cerere de prietenie

https://www.facebook.com/danielteodor.r ... ef=tn_tnmn .

va rog mult ajutati ma !

Link spre comentariu
  • Răspunsuri 10
  • Creat
  • Ultimul Răspuns

Top autori în acest subiect

• dorelb

3

• vcdec

1

• pannovy

1

Ar trebui sa spui si ce microcontrolere vrei sa programezi. cel indicat de tine este destul de limitat . Daca vrei sa ti-l faca cineva.... mai bine cumperi o clona gata facuta. Cauta pe forum programatoare si vei gasi tot ce iti trebuie inclusiv explicatii... daca vrei sa il realizezi tu. Asa vei putea sa inveti ceva... uite un exemplu..viewtopic.php?f=59&t=86190

Link spre comentariu

Se intelege ca nu doriti de fapt un programator (cateva zeci de lei la vanzari pe forum), ci mai degraba consultanta-prietenie... asta e mai greu de gasit, poate daca dati dovada de initiativa si incepeti ceva dar va poticniti, sa cereti ajutor pe forum... eventual fara majuscule. :nebunrau:

Link spre comentariu
Vizitator LastSpartan

cv de genu ... caut sa inteleg de la 0 partea asta cu programarea . nu va imaginati ca ieri nu stiam nimic despre electronica , in prezent invat ptr bac ,iar apoi am de gand sa dau examenu de radioamator (dupa ce invat legislatia , protectia muncii, codul q si acele teorii).dar ptr partea asta de programare am nevoie de suport asta caut ,,,un profesor ...

Link spre comentariu
Vizitator LastSpartan