hpavictor Postat Decembrie 25, 2013 Partajează Postat Decembrie 25, 2013 Este un amplificator generic OEM cunoscut sub multe denumiri comerciale : IMG STAGE LINE / Monacor , Mc CRIPT , Phonic , Alto , Biema , Blue Tech , Novak , Deton , T- Amp etc . Link spre comentariu
gab19 Postat Decembrie 25, 2013 Partajează Postat Decembrie 25, 2013 aproape sunt una si acxeasi schema aproape Link spre comentariu
hpavictor Postat Decembrie 25, 2013 Partajează Postat Decembrie 25, 2013 A, da ? Incredibil , câte perspicacitate !Sper ca știți de gluma . Link spre comentariu
gab19 Postat Decembrie 25, 2013 Partajează Postat Decembrie 25, 2013 nu sunt dala sa ma supar dintr-o gluma nu nu..craciun fericit inca o data Link spre comentariu
lorin Postat Decembrie 26, 2013 Autor Partajează Postat Decembrie 26, 2013 Amplificatorul a fost reparat, multumita lui Victor caruia ii multumesc inca odata pentru schema. I-au fost refacute cateva cablaje care pur si simplu oxidasera, schimbate cele 3 rezistente, si o baita pentru ca era foarte murdar Pana sa il repar cand il bagam in priza pornea, nu mirosea nimic a ars, dar nu cupla releul.Sarbatori fericite va doresc, multumesc tuturor pentru ajutor, si un an nou 2014 cu cat mai multe realizari.Numai bine! Link spre comentariu
danyelstoica Postat Ianuarie 6, 2015 Partajează Postat Ianuarie 6, 2015 La multi ani si un an nou mai bun tuturor ! Redeschid acest topic cu speranta ca cei care au mai avut de-a face cu acest amplificator (E400 versiunea veche, sau similar) ma pot ajuta. Problema pe care o am cu acest amplificator este ca, in mod aleator, semnalul se intrerupe pe cate un canal (similar unui contact imperfect), la nivele reduse ale semnalului de intrare. In momentul in care nivelul semnalului de intrare creste, intreruperile dispar. Uzual, folosesc amplificatorul la nivele mici (20 - 30 W). Din probele pe care le-am facut, intreruperea are loc la nivelul semnalului de intrare, dar sunt excluse contactele imperfecte in cabluri si in mufele amplificatorului. Am verificat placa ce se "ocupa" de semnalul de intrare, de partea de alimentare si de partea de protectie si totul pare a fi in regula. Pe aceasta placa am observat 4 optocuplori LCR0202 care, cred, fac parte din circuitul de protectie/limitare al amplificatorului. Aveti idee cum functioneaza acest circuit de protectie/limitare si cum poate fi verificat ? In schemele generice gasite pe net aceste elemente nu sunt prezente. Va multumesc mult pentru sprijin. Link spre comentariu
Vizitator Postat Ianuarie 6, 2015 Partajează Postat Ianuarie 6, 2015 Condensatori electrolitici pe calea de semnal. Si contacte imperfecte, chiar daca nu par, in special la mufe, si intrerupator stereo bridge (daca are). Link spre comentariu
danyelstoica Postat Ianuarie 10, 2015 Partajează Postat Ianuarie 10, 2015 SalutPana nu am refacut toate lipiturile de pe placa nu s-a potolit. Acum pare sa fie in regula. Multumesc pentru sfaturi.Dar nu m-am lamurit, inca, cu functionarea acelor optocuploare. Link spre comentariu
Vizitator Postat Ianuarie 10, 2015 Partajează Postat Ianuarie 10, 2015 Au rol de rezistenta variabila in circuitul de limiter. Link spre comentariu
Vizitator Anonim Victor Postat Martie 18, 2015 Partajează Postat Martie 18, 2015 Am si eu acelasi amplificator si a pocnit unul din condesatoarele mari , de langa alimentare cele de 10000 micro farazi , 63 volti facuti de Thicon , iar am impresia ca cel ce a poncnit se misca ceva in el ... Am curatat cu spary de curatat contacte electronice si merge si canalul dar se incalzeste motorasul ventilatorului de pe radiator . Ma gandesc sa inlocuiesc ambi condesatori de pe placa cu unii noi de aceasi valori . Inca nu i-am scos pe cei vechi . Vroiam sa va intreb daca pot sa imi dau seama care e din piciorusele alea doua e - sau + . Am mai cautat pe internet dar nimic valabil in legatura cu problema mea ... Condensatorul nu e umflat , doar a iesit niste lichid ceva de genul din el , cand am montat o boxa la el careia i-am schimbat filtrul audio ... Si nu stiu exact ce a cauzat problema cu condesatorul ... M-ati putea ajuta ? Nu as vrea sa duc puterea la un electronist pentru ca ma costa mai mult . Asa doi condesatori ajung la 50 de lei si stiu si eu sa ii scot si sa ii lipesc la loc ... Scuze daca m-am bagat peste alt topic ... Link spre comentariu
lorin Postat Martie 18, 2015 Autor Partajează Postat Martie 18, 2015 Pe partea unde e banda aia ingrosata de pe condensator gasesti minusul lui. Este notat si pe placa minusul, ori cu un cerc de jur imprejurul gaurii, ori trasata cu liniute jumatatea de minus a condensatorului, ori diferite semne care sa indice ca acolo este minusul. Link spre comentariu
Vizitator Anonim Victor Postat Martie 18, 2015 Partajează Postat Martie 18, 2015 Multumesc . Sa mai fie si alt ceva afectat fara sa stiu ? Va puteti da seama din poze ? Link spre comentariu
elektronu85 Postat Martie 18, 2015 Partajează Postat Martie 18, 2015 (editat) Sa speli foarte bine cablajul si componentele din jurul condensatorilor mari de filtraj, pentru ca uleiul electroizolant scurs din ei poate fi foarte coroziv si pe viitor e foarte posibil sa ai surprize de proportii, nu cred ca te-ar incanta sa se lase cu artificii, mai ales ca din ce vad eu acolo pe aceeasi placa ai si protectiile DC la iesiri. Nu cred ca ti-ar placea ca uleiul ala sa corodeze si sa-ti puna in scurt vreo iesire in acelasi timp cu anularea protectiei, sa fii si cu statia la maxim si sa vezi acolo spectacol de artificii si din statie si din boxe. Foloseste alcool izopropilic pentru spalare, ori si mai bine vreun spray special dedicat curatirii placilor PCB, ori in cel mai rau caz acetona, si spala bine si fata cu cupru a placutei. Inainte sa faci operatia asta scoti toate mufele de pe placa le pui putina banda de hartie pe fiecare fir si scrii pe ele indicativul corespunzator de pe placa, dupa care dai placa afara cu totul, in felul acesta nu risti sa nu mai stii care fire si unde vin puse. Editat Martie 18, 2015 de elektronu85 Link spre comentariu
Vizitator Postat Martie 18, 2015 Partajează Postat Martie 18, 2015 Placa aia ar trebui data afara si spalata bine cu alcool izopropilic sau benzina intii si apoi alcool. Condensatorii ii inlocuiesti cu 10000uF, la 80Vcc, (cei la 63 lucrau la limita, de aia au si curs) sau mai mari (capacitate) daca se potrivesc mecanic,preferabil la 105 grade. In paralel pe ei, pe spatele placii, poti pune si cite un nepolarizat de 1-2,2uF/100Vcc, ajuta la HF. Atentie ce electrolitici cumperi, piata e suprasaturata de ieftinituri-facaturi-chinezisme. Link spre comentariu
elektronu85 Postat Martie 18, 2015 Partajează Postat Martie 18, 2015 Dle Leco ne-am suprapus la raspunsuri... Link spre comentariu
Postări Recomandate
Creează un cont sau autentifică-te pentru a adăuga comentariu
Trebuie să fi un membru pentru a putea lăsa un comentariu.
Creează un cont
Înregistrează-te pentru un nou cont în comunitatea nostră. Este simplu!
Înregistrează un nou contAutentificare
Ai deja un cont? Autentifică-te aici.
Autentifică-te acum