kari Postat Decembrie 21, 2013 Partajează Postat Decembrie 21, 2013 Buna tuturor! Pe scurt: In masina sa spalat un covoras care a fost cauciucat pe dos, acest cauciuc in urma spalarii sa decojit de pe dos si a infundat evacuarea am curatat pe la orificiul de desuptul masini (la pompa de evacuare) era mult cauciuc din ala dar masina dadea eroare in continuare Am desfacut lateralele si am desfacut la gura de evacuare din cuva, acea bila mare a fost blocata de cauciuc din acela ca si rumegusul, am montat inapoi si tot nu a mers Am curatat acea pipa care duce mai departe printrun furtunas la presostat ma gandesc ca este (se vede in foto), era si acesta infundat bine de acest cauciuc, am suflat si prin furtunas pina in cuva si nu este infundat. E acum , am dat drumul se alimenteaza cu apa si nu se mai opreste alimentarea cu apa dupa timpul care ar trebui...dupa care da eroare iarasi parca d20 Am incercat presostatul (lam demontat si am suflat cu gura ) se aude un click ca si la un releu...pe semne ca functioneaza In schimb daca montez mufa la loc si dau drumul la masina incepe sa-si ia apa dar cand suflu pe stut si actioneaza contactele inauntru se opreste apa si incepe sa invarta Intrebarea e cum reusesc sa mentin presiunea aceea necesara la presostat , ce se-ntampla de nu face presiunea aia necesara fuctionarii? Mentionez ca de curs nu curge nicaieri si masina inaite de aceasta patanie mergea perfect Astept raspunsurile cu interes , masina sta desfacuta in baie Am si cateva piese de schimb daca va fi nevoie Pun si cateva poze sa se vada pe unde sa umblat! http://kari.sunphoto.ro/Indesit_WITE_107 Link spre comentariu
doru3160 Postat Decembrie 21, 2013 Partajează Postat Decembrie 21, 2013 Dupa o astfel de aventura,trebuia demontat tot si curatat,nu curatat cate una si pe urma incercat daca merge...si daca mergea,ce faceai,ramaneai cu resturile in masina?Acum ca raul a fost facut,din ce spui,inseamna ca a intrat si pe furtunul care e cuplat la presostat cauciuc din ala,coloana de apa nu mai patrunde,deci nu mai actioneaza presostatul.Demonteaza legatura presostatului cu bazinul si vezi ce poti scoate si de acolo.In principiu trebuie o curatare temeinica,pt ca daca raman resturi din alea prin cuva,oricand iti poate bloca pompa si iar iti face bucuria. Link spre comentariu
kari Postat Decembrie 21, 2013 Autor Partajează Postat Decembrie 21, 2013 Da, cred ca trebuie demontat tot .Am suflat in acel furtunas si nu e opturat deloc pe unde am umblat am curatat temeinic mai ramine cuva dar e cam mare deranjul ...totusi ar trebui sa faca presiune, sau are legatura cu bila ? Daca totusi in demontarea cuvei consta toata treaba o s-o fac si pe astaAcea presiune se formeaza de la coloana de apa din cuva ? sa inteleg, Link spre comentariu
doru3160 Postat Decembrie 21, 2013 Partajează Postat Decembrie 21, 2013 Presostatul este cuplat pneumatic de cuva printr-un furtun.Daca acel furtun este infundat sau nu este cuplat etans la presostat,este spart sau are alte motive sa nu tina presiunea aerului la interior,membrana nu actioneaza acel microcontact,si ia apa cat are la dispozitie.Coloana de apa se formeaza pe principiul vaselor comunicante,daca spui ca prin suflare,acel microcontact lucreaza si intrerupe admisia apei,in alta parte nu prea ai unde umbla. Link spre comentariu
kari Postat Decembrie 21, 2013 Autor Partajează Postat Decembrie 21, 2013 Am inteles. Dar se pare ca e altundeva problema...Atunci cand am verificat presostatul cu gura de fapt sa intrerupt alimentarea cu apa si sa declansat golirea cuvei :( si nu pornirea motorului, ceea am crezut ca (porneste ciclul de spalare)Cauciuc din acela nu mai scoate doar lam umplut si golit complect de mai multe ori in urma probelor.Am incercat altceva, si anume: Am pus pe stoarcere (centrifuga) dupa ce am golit complect masina , si incepe sa avacuieze apa dar motorul nu se-n varte ... se pare ca se complica lucrurile...oare sa fie din placa electronica? Link spre comentariu
doru3160 Postat Decembrie 22, 2013 Partajează Postat Decembrie 22, 2013 Motorul porneste doar cand presostatul "ii spune" ca s-a golit cuva.Daca nu ai omis sa ne spui si alte amanunte(privitor la placa),tot in jurul presostatului trebuie sa te orientezi. Link spre comentariu
kari Postat Decembrie 22, 2013 Autor Partajează Postat Decembrie 22, 2013 si nu pot sa pacalesc presostatul scotind furtunasul si aplicand presiunea necesara cu gura? asa am procedat....: Dar am facut in felul urm. :am golit cuva prin scoaterea apei prin demontarea velvei cu bila am setat pe centrifugare , nu trebuia sa porneasca centrifuga? in realitaate nu misca deloc. Link spre comentariu
kari Postat Decembrie 23, 2013 Autor Partajează Postat Decembrie 23, 2013 Azitazi m-am pregatit si m-am dus la masina cu pricina cu multe piese de schimb compatibile dupa cum urmeaza:Motor , placa electronica , electrovalva, presostat, ansamblu complect evacuare.Si incep din nou testarea...si surpriza masina mea sa speriat enorm de tare ,pt. ca nu-mi explic ce sa intamplat peste noapte dar raspunde la toate comenzile fara erori.Am comandat o spalare usoara de 30 min, si merge -comand o centrifugare si merge Am ramas uimit Am supravegheat putin motorul electric si se pare ca intr-o anumita pozitie parca flameaza putin mai mult decat in rest., asta la invartiri usoare din ciclul de spalare stanga dreapta.Mi-a trecut prin cap , sa nu se fi oprit motorul intr-o pozitie in care are scurt rotorul si nu a mai putut demara din punctul respectiv...dar nu are cum pt ca atunci trebuia sa bazaie ect.asa ca deacamdata masina a revenit la viata sper s a nu fie surprize in continuare cel putin nu decurandVa multumesc tuturor , o seara frumoasa si Un Craciun Fericit la toata lumea! Link spre comentariu
Postări Recomandate
Creează un cont sau autentifică-te pentru a adăuga comentariu
Trebuie să fi un membru pentru a putea lăsa un comentariu.
Creează un cont
Înregistrează-te pentru un nou cont în comunitatea nostră. Este simplu!
Înregistrează un nou contAutentificare
Ai deja un cont? Autentifică-te aici.
Autentifică-te acum