gica70 Postat Iulie 3, 2014 Partajează Postat Iulie 3, 2014 Au si ei "falitii" lor!! Link spre comentariu
mflorian24 Postat Iulie 6, 2014 Partajează Postat Iulie 6, 2014 ... englezii de la Autoevolution... ...care englezi sînt românași neaoși de-ai noștri, aka softpediști... Link spre comentariu
rinaldoparaipan Postat Iulie 6, 2014 Autor Partajează Postat Iulie 6, 2014 Inca doua: http://www.wowbiz.ro/video7c-e-o-masina--un-avion-sau-ozn-un-bucurestean-a-iesit-pe-strada--cu-un-suv-echipat-cu-o-eoliana-pe-plafon-sa-fie-ultima-moda-in-materie--de-masi_112250.html O publicatie pe care o credeam serioasa: http://www.promotor.ro/masini-noi/news/mitsubishi-pajero-cu-elice-doar-in-romania.-video-12877163 Link spre comentariu
ardiles Postat Iulie 7, 2014 Partajează Postat Iulie 7, 2014 perpetuum mobile domne... perpetuum mobile. Link spre comentariu
gica70 Postat Iulie 7, 2014 Partajează Postat Iulie 7, 2014 Ca sa vedeti cata incredere poti avea in stirile astora si ce "specialisti" au in redactii!. Ce sa mai spun de comentariile unora?!. Oare au habar cei de critica cat ar insemna sa platesti pentru a face probe pe un teren amenajat special pentru asa ceva? Avem asemenea locuri?; ca de criticat nu mai spun cat de usor este oricui. 1 Link spre comentariu
ardiles Postat Iulie 7, 2014 Partajează Postat Iulie 7, 2014 (editat) @gica70, subscriu! asa sunt si stirile din orice domeniu, inclusiv politica! asa cum in inginerie se practica regula de trei simpla, in domeniul astora, al jurnalisticii, se practica: din tantar armasar nene! asta-i baza! bazandu-ma pe stirile alea, m-am gandit... nu cumva pot sa modific instalatia electrica a loganului, si sa incarc bareria de la electroventilatorul de la radiator? elimin alternatorul, mai castig in acest fel vreo 5-6hp... asa am sa fac! PS: asta-i rodul disparitiei scolilor tehnice... lipsa de bun simt tehnic! cum ar spune un prof de la o facultate, considerat nebun... fel de fel de atehnici care masoara curentul din priza de 220V, dar de gura nu ne intrece nimeni... Editat Iulie 7, 2014 de ardiles 1 Link spre comentariu
gica70 Postat Iulie 7, 2014 Partajează Postat Iulie 7, 2014 Ce te faci iarna?! Bineinteles ca am inteles, glumesti!! . Link spre comentariu
rinaldoparaipan Postat Iulie 7, 2014 Autor Partajează Postat Iulie 7, 2014 Din aceeasi serie, continuam: http://www.bzb.ro/stire/mitsubishi-pajero-cu-elice-doar-in-romania-a75082 http://www.punctulpestiri.ro/auto-moto/mitsubishi-pajero-cu-elice-doar-in-romania-video/ http://www.infoziare.ro/stire/386629/Mitsubishi+Pajero+cu+elice+doar+%C3%AEn+Rom%C3%A2nia+VIDEO http://www.e-amuzant.info/masina-cu-elice/ Link spre comentariu
gica70 Postat Iulie 7, 2014 Partajează Postat Iulie 7, 2014 Paraipane, ai ajuns mare; te cunoaste toata lumea! Link spre comentariu
adicontakt Postat Iulie 7, 2014 Partajează Postat Iulie 7, 2014 da ce comentarii " intilegente" sunt pe acolo , toti handicapatii sunt pusi pe filosofat Link spre comentariu
rinaldoparaipan Postat Iulie 7, 2014 Autor Partajează Postat Iulie 7, 2014 (editat) Da' si cate injuraturi(criminal, inconstient, etc), desi noi mergeam cu cel mult 40km/h(acel 10m/s din calcule). Sunt unii pe acolo care ii dau in goarna cu 80-100/h si nu le zice nimeni, nimic. Editat Iulie 7, 2014 de rinaldoparaipan Link spre comentariu
ardiles Postat Iulie 8, 2014 Partajează Postat Iulie 8, 2014 (editat) da ce comentarii " intilegente" sunt pe acolo , toti handicapatii sunt pusi pe filosofat normal prostu' nu e prost destul, pana nu e si fudul! @rinaldoparaipan, cunosc, la mine pe straduta(lata cat lungimea unui logan+0,5m ca am reusit s-o intorc din muulte manevre), trebuie sa ma asigur cand ies din curte... on topic acum, ce putere are eoliana ta? scuza-ma, dar nu am retinut unde ai scris... am inteles ca unii probeaza la fuzeta masinii insa nu stiu viteza in m/sec...sau nu stiu eu daca o stiu sau nu? Editat Iulie 8, 2014 de ardiles Link spre comentariu
rinaldoparaipan Postat Iulie 8, 2014 Autor Partajează Postat Iulie 8, 2014 Salut. Eoliana mea are 1,5kW.Cred ca duce si mai mult, dar eu o folosesc pe 12V(asta e, nu am vant prea mult, prefer incarcari dese, chiar daca la vanturi puternice am pierderi mari) Probatul la fuzeta masinii e relevant doar ca sa vezi cat poate generatorul.Insa e foarte important ca si elicea sa fie "potenta" si sa poata da ceea ce cere generatorul. Eu prin testele alea am optimizat unghiul de atac al palelor-se poate regla din prinderea in butuc. Link spre comentariu
ardiles Postat Iulie 8, 2014 Partajează Postat Iulie 8, 2014 aaa, reglam pale... asta-mi tot imaginez, un reglaj automat al palelor... Link spre comentariu
rinaldoparaipan Postat Iulie 8, 2014 Autor Partajează Postat Iulie 8, 2014 Reglajul automat (pas variabil) se face pentru protectie la furtuna.Dar e destul de complicat si(zic eu) nefiabil in conditiile meteo de la noi-gheata, "frezeeng-rain", etc. Link spre comentariu
Postări Recomandate
Creează un cont sau autentifică-te pentru a adăuga comentariu
Trebuie să fi un membru pentru a putea lăsa un comentariu.
Creează un cont
Înregistrează-te pentru un nou cont în comunitatea nostră. Este simplu!
Înregistrează un nou contAutentificare
Ai deja un cont? Autentifică-te aici.
Autentifică-te acum