Sari la conținut
ELFORUM - Forumul electronistilor

componente neidentificate ajutor

Postări Recomandate

Salut! Sunt incepator si am intalnit o problema pe care nu stiu cum sa o rezolv. Intrun circuit am intalnit o piesa care nu stiu sigur ce e si cu ce o pot inlocui pe ea scrie 32YU are forma unui tranzistor cu doua terminale. Am masurato si imi da o valoare de 700 ca si cum ar fi o dioda. Conduce in un singur sens . Ma poate ajuta cineva?

Link spre comentariu
  • Răspunsuri 55
  • Creat
  • Ultimul Răspuns

Top autori în acest subiect

• gaby03

34

• validae

14

• Emil 1986

5

• zal

2

Top autori în acest subiect

Imagini postate

Daca spuneai si in ce circuit ai gasit componenta era si mai bine, se putea deduce rolul ei. De exemplu in radio-casetofoanele auto am gasit o gramada de astfel de diode in capsula cu trei terminale pe post de protectii.Da mai multe amanunte, pune si o poza cu circuitul, daca vrei sa fii ajutat cum trebuie ca noi nu vedem ce ai acolo.

Link spre comentariu

Se afla intrun termostat proiectat de un inginer electronist. Pe ea scrie 32YU nimic altceva. Are forma dreptunghiulara cu doua terminale pe un lat. Am facut schema cum mam priceput eu pe o hartie si am si o fotografie dar nu stiu cum sa o bag pe pagina sa o vedeti.

Link spre comentariu

Se afla intrun termostat proiectat de un inginer electronist cu care am pierdut legatura. Pe ea scrie 32YU nimic altceva. Are forma dreptunghiulara cu doua terminale pe un lat. Am facut o schema pe o hartie si am si o fotografie, dar nu stiu cum sa o bag pe pagina sa o vedeti.

Link spre comentariu

mai mult ca sigur tot dioda este și aia,vad ca din punctul ala mai pleacă tot o dioda.acum care este problema cu ia?dacă zici ca are rezistenta și conduce într-un singur sens nu este defecta

Link spre comentariu