gaby03 Postat Decembrie 19, 2013 Partajează Postat Decembrie 19, 2013 Salut! Sunt incepator si am intalnit o problema pe care nu stiu cum sa o rezolv. Intrun circuit am intalnit o piesa care nu stiu sigur ce e si cu ce o pot inlocui pe ea scrie 32YU are forma unui tranzistor cu doua terminale. Am masurato si imi da o valoare de 700 ca si cum ar fi o dioda. Conduce in un singur sens . Ma poate ajuta cineva? Link spre comentariu
Emil 1986 Postat Decembrie 19, 2013 Partajează Postat Decembrie 19, 2013 fai o poza.am vazut diode in capsule ca de tranzistor Link spre comentariu
zal Postat Decembrie 20, 2013 Partajează Postat Decembrie 20, 2013 Sînt şi siguranţe sau diacuri în capsule de trz, dă mai multe detalii... Link spre comentariu
validae Postat Decembrie 20, 2013 Partajează Postat Decembrie 20, 2013 Daca spuneai si in ce circuit ai gasit componenta era si mai bine, se putea deduce rolul ei. De exemplu in radio-casetofoanele auto am gasit o gramada de astfel de diode in capsula cu trei terminale pe post de protectii.Da mai multe amanunte, pune si o poza cu circuitul, daca vrei sa fii ajutat cum trebuie ca noi nu vedem ce ai acolo. Link spre comentariu
Emil 1986 Postat Decembrie 20, 2013 Partajează Postat Decembrie 20, 2013 vad ca mai ai deschisa o discuție pe tema asta,dacă zici ca are rezistenta si conduce intr-un sens nu este defecta Link spre comentariu
gaby03 Postat Decembrie 22, 2013 Autor Partajează Postat Decembrie 22, 2013 Se afla intrun termostat proiectat de un inginer electronist. Pe ea scrie 32YU nimic altceva. Are forma dreptunghiulara cu doua terminale pe un lat. Am facut schema cum mam priceput eu pe o hartie si am si o fotografie dar nu stiu cum sa o bag pe pagina sa o vedeti. Link spre comentariu