Sari la conținut
ELFORUM - Forumul electronistilor

Soft simulare microcontrolere

Vizitator challenger

Postări Recomandate

Vizitator challenger

Acum daca tot a venit iarna si e ceva mai mult timp liber, am redeschis un pic Isis-ul sa ma mai uit prin ce mai incercasem acum cativa ani.Si pentru ca sunt incepator, foarte incepator, vreau sa va intreb cu ce soft de simulare in timp real lucrati. Eu m-am jucat in Proteus, cu Isis si Ares, insa acum mi se intampla o chestie absolut ciudata.Am deschis un vechi .dsn in care ma jucasem cu niste leduri.L-am rulat in Isis 7.8 si a mers ok.Am facut o copie a intregului folder si m-am jucat putin cu asm-ul si nu a mai mers, chiar si dupa ce am refacut fisierul exact cum a fost(e vorba de cateva linii).Primesc urmatoarea eroare:post-81686-139829725556_thumb.jpgCe anume nu fac bine? Mentionez ca softuletele pe care le am eu in pc sunt destul de vechi, de prin 2006 cred si nu mai stiu cu ce versiune de Proteus sunt facute.Nedumerirea mea este de ce lucreaza daca nu modific nimic in asm si daca pun un simplu spatiu si apoi il sterg si salvez, primesc eroarea de mai sus.Ce alt soft face ce face Isis-ul? Ma refer la simulare pic, design cablaje, etc.

Link spre comentariu
  • Răspunsuri 12
  • Creat
  • Ultimul Răspuns

Top autori în acest subiect

Top autori în acest subiect

Imagini postate

Vizitator challenger

Am instalat o alta versiune de Isis si se pare ca Mpasm-ul nu lucreaza pentru ca eu am 7 pe 64biti.Am instalat o versiune mai veche de Mpasm despre care spunea pe unele forumuri ca ar suporta win pe 64, dar tot nu merge.Exista Mpasm pentru 64 de biti?

Link spre comentariu
Vizitator challenger