Sari la conținut
ELFORUM - Forumul electronistilor

Redresor acumulatori auto

Vizitator ionutz4u92

Postări Recomandate

Vizitator ionutz4u92

In primul rand va salut. Sunt nou in aceasta comunitate si incepator in ale electronicii.

Doresc sa fac un redresor auto si am nevoie de sfaturile voastre pentru constructia lui.

Am urmatorul transformator:

Posted Image

Initial iesirile 2 si 3 din poza erau unite. Am facut si cateva masuratori si imi rezulta urmatoarele.

Daca masor 1 cu 2 sau 3 am valoarea de 17,3 alternativ.

Daca masor 4 cu 2 sau 3 am aceeasi valoare de 17,3 alternativ.

Daca masor 1 cu 4 iar 2 si 3 sunt unite (cum erau initial) am valoarea de 34,5 alternativ. Amperajul nu il cunosc pentru ca dupa cum spuneam sunt incepator dar din ce am reusit eu sa masor dupa ce am legat un bec la circuit multimetrul imi indica 1.4A.

Prima intrebare este: Daca leg iesirea 1 cu 3 si 2 cu 4 rezulta dupa masuratoare tot 17.3 V alternativ dar creste si amperajul?

Apoi dupa ce am legat 1 cu 3 si 2 cu 4 (precizez ca am legat asa deoarece am crezut ca se mareste amperajul) am legat o punte redresoare de 25A/400V (patrata) si imi rezulta 16.2 continuu.

Apoi urmatoarele intrebari:

Ma ajuta acest transformator la crearea unui redresor? Nu am nevoie de ceva complicat cu decuplare dupa incarcare etc. sunt multumit pentru inceput doar cu faptul ca pot face redresor din el. O schema simpla este suficient.

Ma scuzati pentru eventualele greseli dar sunt dispus sa invat. Pana acum am facut doar scheme foarte simple asa ca nu am lucrat prea mult in electronica.

Link spre comentariu
  • Răspunsuri 7
  • Creat
  • Ultimul Răspuns

Top autori în acest subiect

• validae

1

• klaxxon

1

• andreivlad1999

1

Zile populare

Top autori în acest subiect

Imagini postate