aureliu67 Postat Decembrie 14, 2013 Partajează Postat Decembrie 14, 2013 Am gasit la rusi un subiect foarte interesant despre cum sa ne fabricam singuri combustibil pentru masina. Singura problema ar fi prezenta gazului metan la gospodarie ( atentie, nu e vorba de gazele lichefiate pt ca rezulta propanol si butanol) Acolo se spune ca merge la autoturismele pe benzina dar eu nu sunt sigur pentru ca produsul finit de sinteza este metanolul (alcoolul metilic). Am o intrebare catre cei care se pricep la diferentele intre motoarele care functioneaza pe alcool metilicpe de o parte si la motoarele pe benzina pe de alta parte. Se poate folosi alcoolul fara o modificare a motorului sau trebuie reglata aprinderea dupa valoarea octanica a metanolului? Pentru cei interesati postez adresa http://www.ecotoc.ru/liquid_biofuel/other/d782/ Acolo se mai mentioneaza ca este combustibilul cu cea mai mare cifra octanica 150, si cica prelingeste durata de viata a motorului plus ca mareste puterea cu 20% Link spre comentariu
molioa Postat Decembrie 14, 2013 Partajează Postat Decembrie 14, 2013 Iar deschideti subiecte d`astea... Dar n`ar fi mai bine sa iesim in strada cand se scumpeste benzina -acuma ca ne-a anuntat ca va mai baga o taxa pe carburant? Cel mai simplu inlocuitor de benzina, este bicicleta si mersul pe jos...Macar asa, ca forma de protest, sa renuntam la masini, la maximum cat se poate, ca sa incaseze mai putini bani la buget.Dar se stie ca romanu-i fudul, si va renunta la orice, pentru benzina din rezervor ...si... icon_jook Link spre comentariu
aureliu67 Postat Decembrie 14, 2013 Autor Partajează Postat Decembrie 14, 2013 Mi se pare ca a fabrica combustibilul din apa si gaze naturale este mult ma ieftin. Plus ca la dimensiunile 20 сm в inaltime,, 50 сm lungime и 30сm в latime produce 3 litri metanol /ora.. Scapam si de taxa.. Link spre comentariu
Dr.L Postat Decembrie 15, 2013 Partajează Postat Decembrie 15, 2013 Metanolul ala iti omoara tot ce e de cauciuc pe traseul de alimentare: garnituri, pompa... Link spre comentariu
d2134 Postat Decembrie 15, 2013 Partajează Postat Decembrie 15, 2013 Inainte de 89 multe Dacii taxi mergeau pe metanol.Trebuie reglata , in primul rind, carburatia si mai putin aprinderea. Se folosea un alt set de jigloare la carburator.Metanolul este toxic si arde cu flacara invizibila. Chestia cu omoritul garniturilor e mai mult un mit, nu e mai coroziv decit alti alcooli. Link spre comentariu
aureliu67 Postat Decembrie 16, 2013 Autor Partajează Postat Decembrie 16, 2013 Pacat ca nu am aici gaze naturale. Sigur imi faceam instalatia aia.cred ca ma costa de cateva ori mai putin producerea metanolului decat pretul benzinei. Link spre comentariu
Dr.L Postat Decembrie 16, 2013 Partajează Postat Decembrie 16, 2013 Chestia cu omoritul garniturilor e mai mult un mit, nu e mai coroziv decit alti alcooli.Vezi ce s-a intamplat prin brazilia. Ca aia folosesc alcool la greu pt masini. Link spre comentariu
d2134 Postat Decembrie 16, 2013 Partajează Postat Decembrie 16, 2013 Si ce s-a intimplat? curge alcoolul prin santuri. Stai linistit ca nu se intimpla nimic. http://en.wikipedia.org/wiki/Methanol_fuel Link spre comentariu
Vizitator Postat Decembrie 16, 2013 Partajează Postat Decembrie 16, 2013 Am o intrebare; cati metrii cubi de gaz metan sunt necesari pentru a obtine un litru de metanol? Link spre comentariu
d2134 Postat Decembrie 16, 2013 Partajează Postat Decembrie 16, 2013 0.554 Nmc pt un litru metanol daca randamentul e 100% Link spre comentariu
Dr.L Postat Decembrie 16, 2013 Partajează Postat Decembrie 16, 2013 Stai linistit ca nu se intimpla nimic. Halide ions increase corrosion in two ways; they chemically attack passivating oxide films on several metals causing pitting corrosion, and they increase the conductivity of the fuel. Increased electrical conductivity promotes electric, galvanic, and ordinary corrosion in the fuel system. Soluble contaminants, such as aluminum hydroxide, itself a product of corrosion by halide ions, clog the fuel system over time. http://en.wikipedia.org/wiki/Methanol_f ... ngine_fuel Accidental vehicle fires where GAIAX was being refueled began to be reported in around 2000 when the tax evasion discussion had almost ended. The car industry in Japan criticized GAIAX, saying that "fires broke out because high density alcohol had corroded the fuel pipes". http://en.wikipedia.org/wiki/Alcohol_fu ... l_in_Japan Sigur... Link spre comentariu
aureliu67 Postat Decembrie 17, 2013 Autor Partajează Postat Decembrie 17, 2013 Daca as avea metanol la un pret de 3 ori mai mic decat benzina sunt deacord sa schimb tevaraia si garniturile o data la 2-3 luni. Insa in loc de garnituri de cauciuc mi-as pune garnituri de silicon cum am pus la celula mea de hidrogen. Garniturile (19 buc) le-am fabricat singur si rezista excelent la solutia de NaOH 20% concentratie.. Timp de un an, dupa revizie nu dau semne de oboseala. Link spre comentariu
Postări Recomandate
Creează un cont sau autentifică-te pentru a adăuga comentariu
Trebuie să fi un membru pentru a putea lăsa un comentariu.
Creează un cont
Înregistrează-te pentru un nou cont în comunitatea nostră. Este simplu!
Înregistrează un nou contAutentificare
Ai deja un cont? Autentifică-te aici.
Autentifică-te acum