DanuAL Postat Ianuarie 13, 2014 Partajează Postat Ianuarie 13, 2014 Am terminat azi si sper ca am facut o treaba care sa ma tina... mai mult ! Am bagat ATF. Altfel aluneca rulmentu'. Rulment cu role care sa aiba cotele rulmentului 608 nu este. Am refacut axu' pe care se aseaza rulmentul in ''furca''. Furca avea ceva strambaturi de la ultima stricaciune, si cred eu, din cauza miscarilor probabil agata rulmentul si-l bloca. In interiorul furcii, rulmentul nu are nici un mm toleranta! ... Am filmat cu telefonu' la final Ideea e ca la precedentele reparatii, cam tot asa functiona, dupa schimbarea rumlentului, mai putin uleiul care acuma se vede ca ajunge si la conducta de deasupra. In caz de se mai strica, o sa-i fac o bucsa... Link spre comentariu
mir76 Postat Ianuarie 14, 2014 Autor Partajează Postat Ianuarie 14, 2014 Ma bucur ca ai rezolvat,sper sa nu m-ai umbli curind la el. Link spre comentariu
mir76 Postat Ianuarie 14, 2014 Autor Partajează Postat Ianuarie 14, 2014 Constructia linetei fixe. Link spre comentariu
DanuAL Postat Ianuarie 14, 2014 Partajează Postat Ianuarie 14, 2014 Asta e o scula care-o folosesti de cateva ori pe an, dar e problema daca n-o ai.Sunt curios cum se prezinta in lucru, cat e de rigida! Canalu' ''V'' nu-l mai faci?! Link spre comentariu
mir76 Postat Ianuarie 15, 2014 Autor Partajează Postat Ianuarie 15, 2014 Este destul de rigida,conturul interior si exterior este din otel lat 10x40 iar interiorul din patrat 22x22 iar suporti de bacuri din patrat 40x40.Am ales varianta sudata,dupa care va urma prelucrare gaurilor pentru bacuri, baza de fixare pe sanie cu parte prismatica si gaura de fixare ,toate operatile se vor executa din o singura prindere .La momentul prelucrari o sa revin cu fotografi. Link spre comentariu
mir76 Postat Ianuarie 21, 2014 Autor Partajează Postat Ianuarie 21, 2014 O reductie pentru umplerea unei buteli de voiaj . Link spre comentariu
mir76 Postat Ianuarie 21, 2014 Autor Partajează Postat Ianuarie 21, 2014 Si o noua achizitie, o masina de gaurit cu coloana tipul 4GCOR2.Citeva poze. Link spre comentariu
mir76 Postat Ianuarie 23, 2014 Autor Partajează Postat Ianuarie 23, 2014 O alta lucrare, mai precis un butuc de roata de la un utilaj . Link spre comentariu
Blak Postat Ianuarie 23, 2014 Partajează Postat Ianuarie 23, 2014 Sa stapanesti sanatos noul utilaj ! Cu ce pret ai reusit sa achizitionezi jucaria si in ce stare este? Link spre comentariu
mir76 Postat Ianuarie 24, 2014 Autor Partajează Postat Ianuarie 24, 2014 Masina de gaurit este in stare perfecta atit partea electrica cit si cea mecanica, lipseste doar pompa de racire.Masina a functionat foarte putin,dar n-a fost intretinuta. Am cumparat-o, deorece cunosteam utillajul foarte bine ,pretul a fost 1700 lei,si mi sa parut acceptabil . Link spre comentariu
mir76 Postat Ianuarie 24, 2014 Autor Partajează Postat Ianuarie 24, 2014 Am avut ceva probleme cu freza a trebuit sa demontez capacele cutiei de viteza deoarece am fost nevoit sa inlocui un rulment(NA 4907). Link spre comentariu
mir76 Postat Ianuarie 24, 2014 Autor Partajează Postat Ianuarie 24, 2014 Alte fotografii din timpul reparatiei. Link spre comentariu
DanuAL Postat Ianuarie 26, 2014 Partajează Postat Ianuarie 26, 2014 Imbarligate's ''caile Domnului'' cand vine vorba de un utilaj autohton.Am vazut ca ai schimbat si tu ceva, rulmenti(?!), la ambreiajul strungului.Axul cu ambreiaj cu tot, l-ai putut scoate dintr-o ''bucata'' pe partea cu fulia sau o trebuit demontat si suportul cu pinion de la selectorul de viteze etc.?!Ce a fost necesar sa demontezi ca sa scoti axul complect cu ambreiajul afara?Am facut operatiunea asta in primavara 2013. Am schimbat mai multi rulmenti pe acolo. Radu (cnc) a fost prin zona si m-a vizitat. M-am bucurat cand mi-a spus ca cel de la ei din fabrica e mai galagios, dar pe mine ma enerveaza ca are un zgomot ciudat la turatiile mari >700rot. Parca unul dintre pinioanele de la selectorul C-A-B, cand sunt pe B se aude un zgomot mai pronuntat, ca si cand nu e o miscare ''rotunda''.Ca sa scot din nou ambreiajul afara.... e o crima si dureaza multe ore! Link spre comentariu
mir76 Postat Ianuarie 26, 2014 Autor Partajează Postat Ianuarie 26, 2014 Am schimbat rulmenti de la ambreiaj,si am demontat doar comanda ambreiajului , fulia cu flansa , electrofrana cu axul si pinionul ei , dar nu am schimbat rulmenti la axul universalului.Referitor la zgomot al meu este mai zgomotos la trepta a doua motorului electric . Mar interesa si pe mine reperul celor doi rulmenti de la arborele universalului daca cumva i- ai schimbat. Link spre comentariu
DanuAL Postat Ianuarie 26, 2014 Partajează Postat Ianuarie 26, 2014 Treapta a 2a, ok, dar la ce viteze? Am depistat un pinion care merge cam oval, nu e centrat, ''bate'' axial! Cred ca de la ala mi se trage, cum spuneam, doar la turatiile mai mari, peste 550rot. La 700rot aud porcaria. Zgomotul e asemanator cu rotatia pinionului. La mine n-a vrut sa iasa axul cu ambreiaj pe partea cu fulia! A trebuit sa demontez intermediare........... N-am schimbat rulmentii la axul universalului, doar la axul cu ambreiaj (acolo sunt 6 rulmenti), mai 2 la axul de din'jos de ambreiaj.... si mai unu, dar nu tin minte la care axe. In manual scrie niste rulmenti, in realitate eu am gasit alte cote, alte tipuri de rulmenti. Se pare ca la o anumita perioada de timp, se faceau ''imbunatatiri'' Zice ca la axul cu universal - rulment radial axial cu bile - in partea din spate(pinioane/curea) rulment 7210 (dimensiuni - d50 - D90 - b20 - BP5) -in fata la universal sunt 2 rulmenti radiali axiali - rulment 7215 (dimensiuni - d75 - D130 - b25 - BP5) ''d'' - diametrul interior ''D'' - diametrul exterior ''b'' - latimea rulmentului ''BP5'' cred ca era notarea veche la rulmentii de precizie! Acum le spune ceva in genu' ''CAP4''. Sunt ceva mai scumpi, dar merita! Nu cumpara rulmenti de la renumita firma din Brasov. Sunt mai rai decat iti inchipui! Nu-i mai face cine-i facea. Sfatul meu e ca prima data sa demontezi si sa masori ce ai acolo, pe urma sa faci comanda! Am patit cu rulmentul de la fulie. In carte e un rulment, in realitate era altu, mai mare. Link spre comentariu
Postări Recomandate
Creează un cont sau autentifică-te pentru a adăuga comentariu
Trebuie să fi un membru pentru a putea lăsa un comentariu.
Creează un cont
Înregistrează-te pentru un nou cont în comunitatea nostră. Este simplu!
Înregistrează un nou contAutentificare
Ai deja un cont? Autentifică-te aici.
Autentifică-te acum