xragon Postat Decembrie 13, 2013 Partajează Postat Decembrie 13, 2013 Am vazut la cineva , ca a luat un laptop , a bagat o mufa in mufa masinii , a tinut contactul cateva secunde in continuu , iar apoi ia spui care este problema , cum as putea sa fac si eu asa ceva la opel ? Link spre comentariu
doru3160 Postat Decembrie 13, 2013 Partajează Postat Decembrie 13, 2013 Ce pregatire avea acel cineva?iti mai pun o intrebare...esti sigur ca daca acel cineva iti imprumuta scula esti in stare sa o si folosesti?Se cheama interfata pt diagnoza,se gaseste de cumparat de la varianta simpla,pt amatori,pana la varianta profesionala,numai ca la asta din urma nu stiu daca o sa-ti convina pretul.In functie de ce vrei sa faci cu asemenea dispozitiv,te poti hotara ce varianta iti vei cumpara(neaparat pt marca ta de masina,nu vei putea diagnostica mai multe marci ci doar tipuri ale aceleiasi marci).Eu totusi te sfatuiesc sa stai linistit,si cand ai probleme,sa apelezi la acel cineva,iar daca problemele sunt dese,mai bine scapi de masina,decat sa folosesti intensiv interfata.Ce trebuie sa retii,cu o interfata ieftina nu vei putea face mare lucru,iar cu una scumpa,va trebui sa te familiarizezi,si sa inveti mult mai multe decat iti inchipui acum. Link spre comentariu
danb1974 Postat Decembrie 14, 2013 Partajează Postat Decembrie 14, 2013 Pentru opel programul se cheama opcom si este nevoie si de interfata de diagnoza care se leaga la masina si la laptopCauta pe google interfata diagnoza opel Link spre comentariu
d2134 Postat Decembrie 14, 2013 Partajează Postat Decembrie 14, 2013 Ce pregatire avea acel cineva?iti mai pun o intrebare...esti sigur ca daca acel cineva iti imprumuta scula esti in stare sa o si folosesti?Se cheama interfata pt diagnoza,se gaseste de cumparat de la varianta simpla,pt amatori,pana la varianta profesionala,numai ca la asta din urma nu stiu daca o sa-ti convina pretul.In functie de ce vrei sa faci cu asemenea dispozitiv,te poti hotara ce varianta iti vei cumpara(neaparat pt marca ta de masina,nu vei putea diagnostica mai multe marci ci doar tipuri ale aceleiasi marci).Eu totusi te sfatuiesc sa stai linistit,si cand ai probleme,sa apelezi la acel cineva,iar daca problemele sunt dese,mai bine scapi de masina,decat sa folosesti intensiv interfata.Ce trebuie sa retii,cu o interfata ieftina nu vei putea face mare lucru,iar cu una scumpa,va trebui sa te familiarizezi,si sa inveti mult mai multe decat iti inchipui acum.Ce sa invete? Cum sa bage mufa aia mai cu dibacie?Ii trebuie un cablu de interfata OPCOM si un laptop. Cu laptopul se descurca pustii de azi mai bine ca noi.Nu mai descurajati oamenii degeaba! Link spre comentariu
xragon Postat Decembrie 14, 2013 Autor Partajează Postat Decembrie 14, 2013 pai acum de curand am luat si eu laptop bun , si chiar daca experienta mea , in legatura despre diagnosticare este echivalent nula , as dori sa invat si eu , ca doar orice are un inceput , opelul meu nu are nici o problema dar cine stie cand mi se duce trebuie sa ii fac un diagnostic, iar cu opelul a fost un exemplu , daca se poate pe mai multe masini e mai bine Link spre comentariu
doru3160 Postat Decembrie 14, 2013 Partajează Postat Decembrie 14, 2013 Ce sa invete? Cum sa bage mufa aia mai cu dibacie?Ii trebuie un cablu de interfata OPCOM si un laptop. Cu laptopul se descurca pustii de azi mai bine ca noi.Nu mai descurajati oamenii degeaba!Sa nu-mi spui ca daca iti cumperi un ecograf,esti cel mai tare medic dintre toti,si nu descurajez,chiar te invit sa incerci treaba cu ecograful.Ca sa faci diagnoza corecta,pe langa folosirea softului si a laptopului pe care il poate folosi si un copil de 5 ani,iti mai trebuie cunostiinte aprofundate de mecanica auto,altfel codurile de eroare afisate de soft nu-ti vor folosi la nimic. Link spre comentariu
danb1974 Postat Decembrie 14, 2013 Partajează Postat Decembrie 14, 2013 Mecanicii auto se uita la un tester mai rau ca vitelul la poarta proaspat vopsita. Chiar si in ziua de azi mai bine iau ciocanul si patentul decit sa faca o diagnoza. Din patite cu masina noua, nu din povesti si nu la service-ul din colt.In service e de obicei un singur om care stie sa porneasca testerul si sa faca o diagnoza simpla (citire de erori). Interpretarea... asa si asa. Poate mai e unul care stie sa reseteze intervalele de service la modul apasa urmatoarele butoane in ordine, nu la modul intelege ceea ce face.Diagnoza la modul pune-te si monitorizeaza in mers unul din multere computere din masina (gen ecu sau clima sau abs), ceri prea mult. Link spre comentariu
nicolaus Postat Decembrie 14, 2013 Partajează Postat Decembrie 14, 2013 Aaa!Deci daca ,,pui'' testeru',acesta nu-ti spune piesa defecta? Iti mai trebuie sa stii si teorie,sa ai si experienta,sa si muncesti(sa faci probe,sa interpretezi)? Daca nu e de ajuns un OPCOM clonat+un laptop,nasoala treaba. icon_jook Link spre comentariu
doru3160 Postat Decembrie 14, 2013 Partajează Postat Decembrie 14, 2013 Diagnoza la modul cum a vazut-o el si a interpretat-o a fost la modul simplist,un tip a conectat un cablu la laptop si hop,a depistat defectul.Am intervenit nu pt a descuraja folosirea acestor dispozitive,ci pt a sti la ce se poate astepta,in sensul ca poate achizitiona un astfel de dispozitiv(de cele mai multe ori ieftin,cu posibilitati limitate),si in caz de nevoie,tot va trebui sa plateasca undeva la careva care si stie cu ce se mananca treaba asta.Sunt situatii cand nici cei care lucreaza in mod curent cu aceste dispozitive,nu sunt condusi fix la defect,ajungerea la o finalizare fericita fiind dupa interpretari si cunoasterea indeaproape a parametrilor electrici ce intervin in functionarea unui motor.Pana la urma,cred ca de aflat, a aflat ce-l interesa,si de acum decizia ii apartine,eu nu-i pot dori decat succes. Link spre comentariu
dan-a2 Postat Decembrie 14, 2013 Partajează Postat Decembrie 14, 2013 Eu am stat vreo 2 ore la service cu testerul si nu a gasit ce are >> intr-un final .un meserias mai in varsta zice : lasa-l dreak de tester ai sa schimbam fisele la bujii !! :daDupa mine , conteaza si cine face diagnoza !! Link spre comentariu
xragon Postat Decembrie 14, 2013 Autor Partajează Postat Decembrie 14, 2013 pai , daca sunt un amator , cu ce as putea sa incep , sa stic computerul masinii iar apoi sa ii detectez problema , nu prea imi convine Link spre comentariu
doru3160 Postat Decembrie 14, 2013 Partajează Postat Decembrie 14, 2013 De fapt n-ai explicat care sunt intentiile tale pt viitor in acest domeniu,si de aici toata controversa.Daca vrei un dispozitiv din asta simplut,care sa-ti faciliteze intrarea in calculatorul masinii si a vedea daca sunt erori stocate si eventual ce coduri de eroare ai,e un aspect,dar daca iti inchipui ca ai sa ajungi sa faci depanare,gen punct ochit-punct lovit,te inseli si ai sa cheltui niste bani degeaba.Singurul mare avantaj e ca din cand in cand te poti conecta si vedea daca ai erori stocate(fara sa depinzi de nimeni si mai ales de bani),si abia atunci sa te gandesti sa apelezi la specialisti, ca sa afli cauza sa o inlaturi si sa stergi erorile dupa toate astea. Link spre comentariu
xragon Postat Decembrie 14, 2013 Autor Partajează Postat Decembrie 14, 2013 pai si acum , se ofera cineva mentor ? nu cred ca vor sa predea cunostiintele lor catre un novice , am tot intalnit oameni de acest gen si mi se face........., Link spre comentariu
doru3160 Postat Decembrie 14, 2013 Partajează Postat Decembrie 14, 2013 Vezi ca s-a mai discutat pe tema asta a invatatului si cred ca poti afla cate ceva si de aiciviewtopic.php?f=21&t=155985&hilit=electronist+autoCa in orice domeniu,nu te ia nimeni de manuta sa iti bage in cap informatia ca vrei sau ca nu vrei...totul depinde de tine cat esti dispus sa muncesti pt asta. Link spre comentariu
xragon Postat Decembrie 14, 2013 Autor Partajează Postat Decembrie 14, 2013 sunt chiar dispus sa ma bag , dar nu exista cineva ca sa imi dea niste ponturi Link spre comentariu
Postări Recomandate
Creează un cont sau autentifică-te pentru a adăuga comentariu
Trebuie să fi un membru pentru a putea lăsa un comentariu.
Creează un cont
Înregistrează-te pentru un nou cont în comunitatea nostră. Este simplu!
Înregistrează un nou contAutentificare
Ai deja un cont? Autentifică-te aici.
Autentifică-te acum