bloower Postat Decembrie 11, 2013 Partajează Postat Decembrie 11, 2013 Buna ziua. Am un ford escort din 93 1.6, 16v si nu imi merge incalzirea la parbriz doar la luneta din spate. Nici dezaburirea nu merge baga aer fff incet pe langa parbriz. La incalzire e rupt circuitul ala de cupru si parbrizul e putin fisurat in partea stanga a soferului cam 10 cm. Am erificat firele de la parbriz din stanga si dreapta sunt ok. Pe parbriz inauntru in stanga sus e acel circuit de cupru, am desfacut panoul de sigurante si surpiza acel fir care e in stanga sus nu e legat nicaieri e negru si e bandajat are o mufa la capat. M-am uitat si la butoanele care actioneza incalzirea stanga si cel din dreapta volanului. Cand apas pe cel din dreapta care e la luneta se aude un ticait in panoul de sigurate ceva releu care cupleaza si decupleaza. Am gasit si acel releu si scrie pe el Wisch Intervall si e gri. Mai e unul la fel dar rosu. Le-am inversat si daca il pun pe cel rosu in locul celui gri ramane aprins becul de la intrerupator luneta si daca nu sunt cheile in contact. Daca il pun pe cel gri in locul celui rosu NIMIC.Ce sa verific? Link spre comentariu
doru3160 Postat Decembrie 11, 2013 Partajează Postat Decembrie 11, 2013 Parbrizul poti sa-l schimbi(linistit),nu ai ce repara(daca e alimentat corect),stratul rezistiv e in interior,si odata intrerupt poti suda parbrizul,dar stratul rezistiv nu prea.Pt fluxul de aer,verifici actionarea voletilor daca se face...si probabil nu se face,daca dai comanda sa iese aerul spre parbriz si nu face lucrul asta.Imi e greu sa cred ca ai filtrul polen asa de infundat incat sa nu mai treaca aerul prin el.. Link spre comentariu
bloower Postat Decembrie 11, 2013 Autor Partajează Postat Decembrie 11, 2013 Parbrizul poti sa-l schimbi(linistit),nu ai ce repara(daca e alimentat corect),stratul rezistiv e in interior,si odata intrerupt poti suda parbrizul,dar stratul rezistiv nu prea.Pt fluxul de aer,verifici actionarea voletilor daca se face...si probabil nu se face,daca dai comanda sa iese aerul spre parbriz si nu face lucrul asta.Imi e greu sa cred ca ai filtrul polen asa de infundat incat sa nu mai treaca aerul prin el..Deci chiar si cand inchid toate gurile de aerisire si ii dau pe dezaburire parbriz nici atunci nu prea vine aer. Si in legatura cu parbrizul daca e fisurat in partea soferului nu ar trebui sa mearga cealalta jumatate? Pentru ca are fire in ambele colturi in partea de jos.Si inca o intrebare: cum pot verifica sonda lambda? Link spre comentariu
doru3160 Postat Decembrie 11, 2013 Partajează Postat Decembrie 11, 2013 Asa cum iti spuneam,ai 2 variante...ori nu baga ventilatorul din cauza infundarii grilei de intrare,a filtrului sau neetanseitati in tubulatura,ori voletii sunt pe pozitie in care sa nu permita suflarea aerului pe parbriz..Pana la schimbarea parbrizului,in mod normal ar trebui sa vezi ce se alimenteaza acolo si pe urma vezi ce e de facut....intai asiguri conditii de functionare si pe urma ceri sa functioneze.De sonda nu stiu ce sa-ti zic,n-am apucat sa prind una pe mana sa vad ce-ar trebui sa indice,dar implicatiile sunt destul de urate in mersul motorului,si banuiesc la o diagnoza ar trebui sa-ti spuna cate ceva,pana sa ajungi s-o verifici ca pe un bec. Link spre comentariu
norad Postat Decembrie 12, 2013 Partajează Postat Decembrie 12, 2013 Imi e greu sa cred ca ai filtrul polen asa de infundat incat sa nu mai treaca aerul prin el..Scoateti filtrul de polen si vedeti daca "sufla" mai bine.Eu merg iarna fara filtru de polen (imi asum riscul), dar prefer sa imi dezghet parbrizul mult mai repede decat cu filtru. Link spre comentariu
doru3160 Postat Decembrie 12, 2013 Partajează Postat Decembrie 12, 2013 Probabil are o pozitionare care permite accesul usor...la mine e destul de greu accesibil,de asta prefer sa umblu doar cand e nevoie,si daca filtrul nu e colmatat,nu se simte mare diferenta intre situatia cu sau fara.Ce e mai rau e ca nici amanunte nu se prea dau cand se cer pareri...de ex omul n-a spus daca macar intr-o pozitie sufla aer undeva aiurea,dar sufla,spune doar ca nu-i da pe parbriz,si aici sunt multe variante de luat in calcul...de ex si o turatie necorespunzatoare la ventilator tot acelasi efect ar avea. Link spre comentariu
Postări Recomandate
Creează un cont sau autentifică-te pentru a adăuga comentariu
Trebuie să fi un membru pentru a putea lăsa un comentariu.
Creează un cont
Înregistrează-te pentru un nou cont în comunitatea nostră. Este simplu!
Înregistrează un nou contAutentificare
Ai deja un cont? Autentifică-te aici.
Autentifică-te acum