anddy Postat Decembrie 31, 2013 Autor Partajează Postat Decembrie 31, 2013 Acum noroc ca tine vremea si nu e nevoie sa folosesc dezghetarea. Cu faza scurta, proiectoare, stopuri ceata, aeroterma nu scade tensiunea sub 13.8 la relanti. As fi incercat si cu AC dar nu porneste compresorul pe vremea asta. Ventilatoarele de la racire motor pornesc abia la 90 grade dar nu papa mult ca pornesc abia pe treapta I si doar cu AC vara se tureaza la maxim.Contacte imperfecte am cautat, am inceput cu bornele, blocul de sigurante (60, 80A) mari din compartiment motor, cablurile, cablurile de masa, masa de pe cutia de viteze, panoul de sigurante din interior masina dar nu am gasit nimic suspect.Am verificat iesirea din alternator la baterie si firul de excitatie, am aceeasi tensiune pe amandoua fara nici o diferenta.La mine in oras nu prea ma bizui pe service deoarece cand vad masina deja dau inapoi.Cand o fi vremea mai buna o sa demontez alternatorul sa masor diodele si daca nu gasesc nimic il duc la proba pe banc.Multumesc de sfaturi si La multi ani! Link spre comentariu
Postări Recomandate
Creează un cont sau autentifică-te pentru a adăuga comentariu
Trebuie să fi un membru pentru a putea lăsa un comentariu.
Creează un cont
Înregistrează-te pentru un nou cont în comunitatea nostră. Este simplu!
Înregistrează un nou contAutentificare
Ai deja un cont? Autentifică-te aici.
Autentifică-te acum