Vizitator Cika Postat Decembrie 10, 2013 Partajează Postat Decembrie 10, 2013 Salutare, Vreau sa fac un termostat pentru o centrala Vaillant Turbo tech pro 242/3-3 (http://www.vaillant.com.ro/stepone2/dat ... talare.pdf). Nu stiu ce fel de releu sa folosesc, de cati amperi. Am gasit un releu de 10A dar nu sunt sigur ca ajunge, sunt incepator in electronica. Va rog sa ma ajutati. Link spre comentariu
Mircel Postat Decembrie 10, 2013 Partajează Postat Decembrie 10, 2013 Vreau sa fac un termostatUn termostat de ambianță simplu costă 5o lei. O centrală termică 2500-..6800.Este riscant (mai ales că ești începător) să faci experiențe la CT Vaillant.La subiect: caută un releu micuț alimentat la cel mult 3V, contactele la cel mult 0,5A.De preferat comandat cu impuls, basculant sau pas cu pas sau...cum s-o numi, ca să economisești bateriile.Sau caută pe la dezmembrări un termostat de aerotermă, de calorifer sau altceva ce poate fi reglat de la 0 la 30 de grade C.Ca acesta, de exemplu: Link spre comentariu
Vizitator Cika Postat Decembrie 11, 2013 Partajează Postat Decembrie 11, 2013 Am un astfel de releu http://microcontrollershop.com/product_ ... ts_id=1954 Are destula "putere" sa pot comanda centrala cu ea? Link spre comentariu
validae Postat Decembrie 11, 2013 Partajează Postat Decembrie 11, 2013 Da, merge acel releu la ce vrei sa faci. Link spre comentariu
Dr.L Postat Decembrie 11, 2013 Partajează Postat Decembrie 11, 2013 Releul n-are nevoie de putere, curentul e foarte mic... Link spre comentariu
Vizitator Cika Postat Decembrie 12, 2013 Partajează Postat Decembrie 12, 2013 Multumesc pentru raspunsuri, ma bucur ca merge acest releu :)Mai am o nelamurire, ce se intampla daca leg doua termostate in paralel la centrala? Ce se intampla cand ambele cupleaza? Link spre comentariu