Vizitator Postat Decembrie 10, 2013 Partajează Postat Decembrie 10, 2013 Un filmulet: . Despre beneficiile ardererii in camp electromagnetic a combustibililor, stiam inca din anii '70. Se pare ca metoda a devenit realitate chiar si in Romania. Se poate citi si un articol aici: http://www.combustibil.info/. Poate are cineva detalii tehnice. Link spre comentariu
gcom61 Postat Decembrie 10, 2013 Partajează Postat Decembrie 10, 2013 Sunt constructori de masini care fac pe dracu-n patru sa faca motoare economice(in realitate),si apar diversi indivizi cu magneti care rezolva o reducere de carburant atat de simplu.Sunt aceiasi magneti care fac minuni daca ii purtam la incheietura mainii,aceiasi magneti care ,fixati pe teava de apa ce alimenteaza masina de spalat,reduce duritatea si uite asa scapam de a cumpara calgon... si probabil mai sunt multe exemple.Personal am verificat teoria cu alinierea electrolitilor din apa dupa nu's ce linii de camp ,care fac ca depunerile de piatra pe rezistenta sa fie zero.Scuze de off.In afara de faptul ca indivizii (care comercializeaza asa ceva )vor sa faca bani din orice si oricum a devenit boala globala. Link spre comentariu
Vizitator Postat Decembrie 10, 2013 Partajează Postat Decembrie 10, 2013 Am vazut si eu ca se monteaza un fel de inel pe conducta de benzina. Probabil ai dreptate. In anii '70, a aparut insa o brosurica in colectia Stiinta si Tehnica Pentru Toti, intitulata "Arderea in Camp Electromagnetic". Nu mai stiu autorul si anul editarii. Am gasit-o intamplator la Biblioteca Municipala din Constanta si am citit-o atunci pe nerasuflate. Unele articole tehnice pe aceeasi tema, au aparut si in revista Stiinta si Tehnica din aceeasi perioada. Totusi dupa mai bine de 40 de ani, nu imi mai amintesc detaliile citite atunci. Ma gandeam ca intre timp s-a avansat cu tehnologia si intr-adevar exista metode de control a arderii efective a amestecului din cilindru in camp electromagnetic. Link spre comentariu
doru3160 Postat Decembrie 11, 2013 Partajează Postat Decembrie 11, 2013 Eu am fost sceptic in privinta acestor dispozitive inca din anii 80 cand tot asa pe fundalul crizei de combustibil(artificial indusa de fostul regim) aparusera pe piata genul asta de dispozitiv ce se monta pe vechile dacii.Nu am avut montat,nu stiu cat e placebo sau realitate,insa asupra apei pot spune cu certitudine ca are efect acel camp magnetic.Am facut urmatorul experiment.Intr-un circuit inchis,am recirculat apa printr-un filtru magnetic de genul celor care se gasesc in comert.Dupa 3 ore de recirculare,apa a devenit albicioasa,cu aspect precipitat.Am scos filtrul magnetic din circuit si am recirculat apa din nou,acelasi timp...nici un efect,apa a ramas la fel ca la inceput,transparenta,fara nici o modificare.Acum fireste nu pot spune ce efect are doar trecerea prin acel camp magnetic,o singura data,dar circulatia in acel mediu a adus modificari vizibile.N-am avut conditii de analiza a apei,ceea ce s-a constatat a fost doar vizual,doar ca experiment.Singura determinare care am putut-o face a fost la PH,care in cazul circulatiei prin camp magnetic a scazut. Link spre comentariu
validae Postat Decembrie 11, 2013 Partajează Postat Decembrie 11, 2013 Sa fim seriosi (si vigilenti la excroci) totusi. As vrea sa vina cineva din industria aeronautica si sa ne spuna cati magneti economizori are un motor cu reactie Ca daca nici acolo nu se consuma combustibil...... Ar fi fost primii ce ar fi sarit pe ideea asta daca era ceva concret, mai ales ca nu e scump sa pui niste magneti pe cateva conducte.Mai aparuse, daca va amintiti un fel de turbina de omogenizare a combustibilului ce se monta in vechile carburatoare.Nu mai vorbesc de ,,amplificatorul de scanteie,, un circuit oscilant montat direct in capul bobinei de inductie s.a.m.d. Cat timp vor exista destui creduli, vor aparea si asemenea ,,inventii,, desigur. Asta tine si de nivelul de cultura al populatiei, care se mentine totusi destul de scazut, au grija cei de sus de asta. Link spre comentariu
doru3160 Postat Decembrie 11, 2013 Partajează Postat Decembrie 11, 2013 O tabla din aia care turbiona amestecul trecut prin carburator am avut montata pe dacie.Nu pot spune ca dadea rezultate spectaculoase,de fapt nu pot spune ca producea un efect macar,dar am pastrat-o cativa ani,pt ca asa cum nu ajuta,tot asa nici nu strica,si imi era lene s-o dau jos Pe electric m-am limitat doar la aprindere electronica,am avut si tip capacitiv,cu tiristor, si releu static,cu tranzistor,aia isi facea treaba,mai ales iarna,dar "intaritorul de scanteie" nu l-am folosit.Am demontat la vremea aia unul si nu erau decat 2 saibe metalice intre care era un carton,deci un fel de condensator pus in serie cu fisa de inalta tensiune pe intrarea in bobina...dupa o vreme,cei care l-au folosit au constatat ca mai mult strica decat ajuta..Un efect poate avea si asupra combustibilului acel camp magnetioc,insa de aici si pana la economie de 20% e distanta mare,nici nu incape discutie.In tot cazul,la vremea aparitiei,testele se faceau doar pe benzinare,majoritatea fiind motoare simple,aspirate, cu carburator.Pe diesel n-am auzit la acea vreme sa fi incercat careva..Fiind destul de ieftin de incercat,nu strica o proba,si cu argumente experimentale,altfel se poate discuta...pana la urma,asta se poate simti la bonurile de combustibil,pt ca determinari corecte cu o masina in trafic,mai greu de facut,mai ales daca se vrea obiectivitate.De incercat as fi dispus sa incerc asa ceva,dar de dat bani pe o pocnitoare de a lor,as avea rezerve. Link spre comentariu
Vizitator Postat Decembrie 11, 2013 Partajează Postat Decembrie 11, 2013 Mi se pare evident ca doar un magnet pus pe conducta de recirculare a benzinei, nu are nici o eficienta. Eu as vrea sa stiu, daca cineva are habar de modificari aduse spatiului de ardere a combustibilului, cum ar fi de exemplu dispozitive electromagnetice inserate in chiulasa aidoma bujiilor. In esenta, cam asa ar trebui procedat, in stilul in care se controleaza plasmele. Arderea este o succesiune de procese rapide si poate fi influentata electromagnetic tot printr-o succesiune de unde electromagnetice de frecventa adecvata. In esenta ar fi vorba despre orientarea magnetica a diferitilor ioni participanti la ardere. Link spre comentariu
doru3160 Postat Decembrie 11, 2013 Partajează Postat Decembrie 11, 2013 La nivel de amator,asa ceva e mult mai greu de experimentat,iar cercetarile in domeniu,atata timp cat n-au fost implementate,ca sa scoata profit,cred ca ne putem da seama ca sunt tinute departe de ochii si urechile lumii,deci putin probabil sa existe asemenea materiale pe net,sau oriunde,care sa fie si credibile..In ce priveste arderea in camera cilindrului,au testat fel de fel de impulsuri aplicate injectoarelor,fiecare sustinand ca un simplu fas n-ar fi de ajuns,si am vazut cateva secvente de impulsuri(oscilograme) aplicate injectoarelor...au o forma destul de glumeata. Link spre comentariu
gcom61 Postat Decembrie 11, 2013 Partajează Postat Decembrie 11, 2013 @doru3160 recirculand apa prin acel magnet,se poate face o analogie cu miscarea unui conductor(apa) intr-un camp magnetic.Probabil fiind aceeasi apa plimbata cu o anume viteza or fi fost ceva procese electrice acolo.Eu am folosit un [ dedurizator ] magnetic din comertul democratic (de dupa '90) pe circuitul de alimentare al masinii de spalat.Pentru ca nu a avut nici un semn de eficienta (lipsa depunere piatra pe rezistenta) am vrut sa il dau jos,insa din comoditate nu l-am dat jos pt ca nu facea nici bine nici rau(precum acea steluta din alama pusa sub carburatoarele de dacia).A ramas montat pe acel circuit aproape 10 ani ,am schimbat 2 masini de spalat din care la prima si rezistenta de incalzire-nici un rezultat. Link spre comentariu
doru3160 Postat Decembrie 11, 2013 Partajează Postat Decembrie 11, 2013 Si eu ma gandeam ca filtrele alea magnetice conform instructiunilor de montare se cupleaza pe alimentarea de apa rece,ori acolo nu prea isi fac treaba,insa dupa experimentul ala,voiam sa-l montez undeva pe tur sau retur,in asa fel incat apa din calorifere sa circule prin el.Problema e ca are diametrul de trecere destul de mic,si pt apa din retea n-ar fi o problema,dar pus pe circuitul centralei se comporta ca o diafragma pt pompa,si m-am linistit. Link spre comentariu
iulicuta2000 Postat Decembrie 19, 2013 Partajează Postat Decembrie 19, 2013 Daca ar fi asa mare chestie alinierea moleculelor de carburant nu credeti ca cel putin la motoarele cu injectoare comandate electric ,acest lucru se face doar prin faptul ca injectorul in sine este un electromagnet si carburantul trece prin centrul lui,ca si prin dispozitivul minune?singura diferenta fiind campul magnetic variabil in functie de turatia motorului.Tabla care cica ajuta prin turbionarea aerului,are si citroenul meu BX 1.9D montata in carcasa filtrului de aer .nu stiu daca ajuta sau nu,de dat jos de acolo nu o sa o dau fiindca nu incurca.Pentru cine vrea sa economiseasca ceva,o instalatie de hidrogen ajuta mai mult,dar nici cu astea nu te poti lauda ca obtii un consum redus cu 20-30% cum se mandresc vanzatorii Link spre comentariu
doru3160 Postat Decembrie 20, 2013 Partajează Postat Decembrie 20, 2013 Si daca ai injector piezo de unde mai ai camp magnetic? Link spre comentariu
iulicuta2000 Postat Decembrie 20, 2013 Partajează Postat Decembrie 20, 2013 Rectific,injectoarele cu bobina clasice,in fine s-a inteles ideea mea probabil,multumesc de completare. Link spre comentariu
Postări Recomandate
Creează un cont sau autentifică-te pentru a adăuga comentariu
Trebuie să fi un membru pentru a putea lăsa un comentariu.
Creează un cont
Înregistrează-te pentru un nou cont în comunitatea nostră. Este simplu!
Înregistrează un nou contAutentificare
Ai deja un cont? Autentifică-te aici.
Autentifică-te acum