Sari la conținut
ELFORUM - Forumul electronistilor

TV Bush DVD-145TV tras in banda?

Vizitator gopo_nike

Postări Recomandate

Vizitator gopo_nike

Buna ziua. Detin un TV Bush, modelul DVD-145TV si este adus din UK. In Romania prinde canalele ok doar ca pe sunet se aude un "bzzzzzzz" si banuiesc ca este vorba de acea "tragere in banda". Multi ar putea spune ca nu se merita, mai bine il arunc; dar ma pasioneaza domeniul si...Sasiul este un TMC574A, procesorul ORION 195C6PCOOECF011A, jungla STV2246H.Care sunt pasii care ar trebui urmati, ce trebuie inlocuit, ce trebuie montat?Sunt incepator in depanari TV, dar detin cunostinte de baza in electronica (6 ani de cand sunt in domeniul depanarilor GSM - de la inlocuire casca la rescriere pe JTAG).Orice parere/sfat este binevenita! Multumesc! Sterian BRATU

Link spre comentariu
  • Răspunsuri 14
  • Creat
  • Ultimul Răspuns

Top autori în acest subiect

• dan cod

3

• BUGHIU

2

• andreivlad1999

1

• leo 17

1

Top autori în acest subiect

Vizitator gopo_nike

Am gasit si incercat vreo 3 metode diferite dar n-am reusit sa-l bag in vreun service mode :(. La recomandarea unui coleg voi incerca maine cu un modul de sunet dintr-un TV Sport.Multumesc oricum pt sfaturi. Voi posta rezultatul final.

Link spre comentariu
  • 2 ani mai târziu...
Vizitator cercel cornel

Am si eu. Un tv dvd bush 146 tv cu problema sunt Nu are sunet pe nici un program cum ai rezolvat oTe rog spunem si mie (să meargă covertoarele del tv alb negru). Multumesc

Link spre comentariu

Creează un cont sau autentifică-te pentru a adăuga comentariu

Trebuie să fi un membru pentru a putea lăsa un comentariu.

Creează un cont

Înregistrează-te pentru un nou cont în comunitatea nostră. Este simplu!

Înregistrează un nou cont

Autentificare

Ai deja un cont? Autentifică-te aici.

Autentifică-te acum

• Creează nouă...

Informații Importante