Sari la conținut
ELFORUM - Forumul electronistilor

Lipire fire in circuit

Vizitator cioby1990

Postări Recomandate

Vizitator cioby1990

Buna! Sunt incepator in domeniul electronicii si as dor sa va intreb cum pot afla unde se lipesc firele rupte din greseala sa zicem ce leaga doua placi de circuit? Va multumesc

Link spre comentariu
  • Răspunsuri 11
  • Creat
  • Ultimul Răspuns

Top autori în acest subiect

• doru3160

4

• capabilu

2

• marius_3004

1

• dan cod

1

Zile populare

Top autori în acest subiect

Cred ca doar David Coperfield poate sa-ti raspunda la o intrebare asa vaga.Pune o poza ceva,spune ce fire sunt rupte si de la ce sunt placile,altfel raspunsurile o sa fie ... :ras:

Link spre comentariu

Nu fiti rai...e totusi sectiunea incepatorilor.A rupt omul 2 fire si vrea sa le puna inapoi :rade: Bine ca nu a incercat la plesneala,era mult mai rau decat sa intrebe aici.Da' chiar asa,despre ce placi e vorba? :rade: Poate avem noi documentatie.

Link spre comentariu
Vizitator cioby1990

Nu fiti rai...e totusi sectiunea incepatorilor.A rupt omul 2 fire si vrea sa le puna inapoi :rade: Bine ca nu a incercat la plesneala,era mult mai rau decat sa intrebe aici.Da' chiar asa,despre ce placi e vorba? :rade: Poate avem noi documentatie.

nu am documentatia si intrebarea era pentru cultura mea generala si nu deschideam topicul daca stiam ca trebuie o documentatie specifica circuitelor . Doream pur si simplu sa stiu unde se lipesc niste fire sa dau un exemplu:1 legat de un fir cu 1a, 2 legat de un fir cu 2a, 3 legat de un fir cu 3a sa zicem ca aceste fire se rup si as dori sa stiu daca se poate afla printr-o metoda unde corespund acele fire. Atata tot :speriat
Link spre comentariu
Vizitator cioby1990

Daca ai putina experienta in domeniu se mai poate,urmaresti traseele de masa,alimentare plus, semnal etc......Deci sunt ceva sanse, dar fara o schema e mai greu

Multumesc mult pentru raspuns! Am sa ma informez in detaliu despre ce mi-ați spus :)