Vizitator cioby1990 Postat Decembrie 8, 2013 Partajează Postat Decembrie 8, 2013 Buna! Sunt incepator in domeniul electronicii si as dor sa va intreb cum pot afla unde se lipesc firele rupte din greseala sa zicem ce leaga doua placi de circuit? Va multumesc Link spre comentariu
doru3160 Postat Decembrie 8, 2013 Partajează Postat Decembrie 8, 2013 Daca n-ai facut o poza inainte de interventie,doar cu schema,identifici punctele si le unesti cu sarmele dezlipite....alta metoda nu stiu. Link spre comentariu
marius_3004 Postat Decembrie 8, 2013 Partajează Postat Decembrie 8, 2013 Cred ca doar David Coperfield poate sa-ti raspunda la o intrebare asa vaga.Pune o poza ceva,spune ce fire sunt rupte si de la ce sunt placile,altfel raspunsurile o sa fie ... Link spre comentariu
capabilu Postat Decembrie 8, 2013 Partajează Postat Decembrie 8, 2013 Firele rupte se lipesc cu fludor in locul de unde au fost rupte Link spre comentariu
doru3160 Postat Decembrie 8, 2013 Partajează Postat Decembrie 8, 2013 Nu fiti rai...e totusi sectiunea incepatorilor.A rupt omul 2 fire si vrea sa le puna inapoi Bine ca nu a incercat la plesneala,era mult mai rau decat sa intrebe aici.Da' chiar asa,despre ce placi e vorba? Poate avem noi documentatie. Link spre comentariu
Vizitator cioby1990 Postat Decembrie 8, 2013 Partajează Postat Decembrie 8, 2013 Firele rupte se lipesc cu fludor in locul de unde au fost rupte Stiu si eu ca firele lipite se lipisc cu fludor Link spre comentariu