Vizitator Postat Decembrie 7, 2013 Partajează Postat Decembrie 7, 2013 Foloseste un rotary phase converter pana gasesti un motor monofazat care sa se potriveasca acolo.Gasesti un motor ieftin trifazic de 2,2kw pe care il legi in triunghi si il lasi sa ruleze in gol pe post de generator.Asa vei pacali motorul din laminor si nici nu pierzi prea multa putere.Documentatie exista pe net arhisuficienta pentru aceasta varianta. Link spre comentariu
schnapy Postat Decembrie 7, 2013 Autor Partajează Postat Decembrie 7, 2013 Am calculat I dupa formula:I = P/1,73xUxqxcosoI = 1500/1.73 x 220 x 78.5 x 0.79 = 0.063551Este corecta aceasta valoare pentru ca nu imi dau valorile pentru Clucru si Cstart?Clucru=2800*I/UCstart = (2.5-3)Clucru Link spre comentariu
andreivlad1999 Postat Decembrie 8, 2013 Partajează Postat Decembrie 8, 2013 Solutie ieftina nu exista.A doua varianta ar fi sa folosesti un invertor cu alimentare de la 230V si iesire la 400V. Asa ceva nu este, poate ai vrut sa spui :alimentare la 1x220v si esire trifazata de 3x220 si sa lege motorul in triunghi.Exprimarea mea a fost mai "plastica" in ideea de a fi mai perceptibila. Corect este cu 3 iesiri de 230V asa cum ai mentionat tu. Multumesc pentru completare. Link spre comentariu
schnapy Postat Decembrie 8, 2013 Autor Partajează Postat Decembrie 8, 2013 Conform specificatiilor motorului de mai sus ma poate ajuta cineva sa calculez cond de lucru si de pornire? Multumesc Link spre comentariu
mihaighe Postat Decembrie 8, 2013 Partajează Postat Decembrie 8, 2013 Conform specificatiilor motorului de mai sus ma poate ajuta cineva sa calculez cond de lucru si de pornire? MultumescNu vrei sa citesti ,atunci de ce mai intrebi,ti-am pus un link cu un articol si acolo este si un tabel cu valorile condensatoarelor in functie de puterea motorului,este asa greu?.Mai pun o data :http://ifrunze.blogspot.ro/2013/08/sex ... te-la.html Link spre comentariu
schnapy Postat Decembrie 8, 2013 Autor Partajează Postat Decembrie 8, 2013 Da am citit de prima oara dar eram confuz ca pentru motorul meu de 1.5kw nu scrie si cond de pornire.Merge doar cu cel de lucru? Precizez ca motorul va porni de fiecare data conectat la un reductor de turatii care roteste mai departe valturile laminorului cu turatie mica. Este considerat in acest caz ca motorul porneste in sarcina? Link spre comentariu
capabilu Postat Decembrie 8, 2013 Partajează Postat Decembrie 8, 2013 Incearca cati condensatori vrei dar pana la urma tot la convertizor ajungi daca nu vei schimba motorul cu unul de 220V.Motoarele trifazate modificate la 220V nu numai ca pierd din cuplu la pornire dar se si incazesc in timp relativ scurtAlegerea iti apartine!!!!!!!! Link spre comentariu
marius_3004 Postat Decembrie 8, 2013 Partajează Postat Decembrie 8, 2013 Incearca cati condensatori vrei dar pana la urma tot la convertizor ajungi daca nu vei schimba motorul cu unul de 220V.Motoarele trifazate modificate la 220V nu numai ca pierd din cuplu la pornire dar se si incazesc in timp relativ scurtAlegerea iti apartine!!!!!!!! Subscriu.Cu carpeli faci carpeli,aia cu condensatori o faci pt un polizor folosit ocazional sau chestii de genul asta,cea mai viabila solutie pt tine mi se pare inlocuirea motorului cu unul monofazat(din perspectiva pretului)..Calculeaza in felul asta:folosesc condensatori,motorul nu mai are puterea necesara(nu te gandi ca producatorul a pus un motor de putere mai mare decat e necesar)se incinge si se arde.Trebuie sa cumperi un motor nou.Daca-l schimbi acum,te costa acelasi lucru dar ai un motor trifazat bun pe care-l poti vinde si mai scoti din parleala. Link spre comentariu
schnapy Postat Decembrie 8, 2013 Autor Partajează Postat Decembrie 8, 2013 Da am sa incerc sa caut mai bine unul de 220v insa nu prea am gasit fr 1400rpm, doar 1500.Stie careva unde sa caut in Bucuresti ? Link spre comentariu
marius_3004 Postat Decembrie 8, 2013 Partajează Postat Decembrie 8, 2013 1400=1500 nu-ti fa probleme. Link spre comentariu
mihaighe Postat Decembrie 8, 2013 Partajează Postat Decembrie 8, 2013 Fa rost de niste condensatori de imprumut si incearca sa vezi ce iese si daca are putere sa porneasca in sarcina,incearca si cu cond. de pornire,vezi daca se incalzeste motorul si dupa asta te hotarasti ce si cum.O solutie ar fi si rebobinarea in 220V daca gasesti un bobinator priceput nu pierzi din putere si scapi mai ieftin ca un motor nou.O alta soluti este si convertizorul rotativ cu motor de care s-a vorbit mai sus. Link spre comentariu
schnapy Postat Decembrie 10, 2013 Autor Partajează Postat Decembrie 10, 2013 Am rezolvat. Voi reveni cu schema si detalii pentru cine are nevoie:) Link spre comentariu
schnapy Postat Decembrie 11, 2013 Autor Partajează Postat Decembrie 11, 2013 Atasata am pus schema. Condensatorul l-am ales din tabelul de aici: http://ifrunze.blogspot.ro/2013/08/sex ... te-la.html La mine cel 120uF a dat randament maxim cu conexiunea in triunghi cu un consum de 2A fara sarcina si 6.5 in sarcina. La bornele A si B se conecteaza alimentarea cu 220v. La bornele B si C se conecteaza condensatorul; la mine 120uF/450V. Daca se doreste inversarea rotatiei motorului se conecteaza condensatorul la bornele A si C. Sper sa fie de folos. Link spre comentariu
mihaighe Postat Decembrie 11, 2013 Partajează Postat Decembrie 11, 2013 Condensatorul l-am ales din tabelul de aici:http://ifrunze.blogspot.ro/2013/08/sex ... te-la.htmlDeci am avut dreptate sa incerci . Link spre comentariu
schnapy Postat Decembrie 22, 2013 Autor Partajează Postat Decembrie 22, 2013 Motorul merge ok in gol insa in sarcina nicio sansa. Asa ca ma bate gandul la un convertizor. Am gasit unul MITSUBISHI D700 la 2.2kw insa nu stiu daca imi e util. Stiti ceva despre el? Link spre comentariu
Postări Recomandate
Creează un cont sau autentifică-te pentru a adăuga comentariu
Trebuie să fi un membru pentru a putea lăsa un comentariu.
Creează un cont
Înregistrează-te pentru un nou cont în comunitatea nostră. Este simplu!
Înregistrează un nou contAutentificare
Ai deja un cont? Autentifică-te aici.
Autentifică-te acum