sxnel Postat Septembrie 24, 2006 Partajează Postat Septembrie 24, 2006 Am gasit cablajul impushcat si un tranzistor , (cred ?!) in scurtcircuit cu una dintre jocntiuni ! Pe el scrie "ON 588 " dar nu il gasesc in nici o baza de date ca sa imi dau seama ce sa pun in locul lui ! Va rog daca ma puteti ajuta in vreun fel ! :prayer: Astept urgent pareri sau sfaturi !!! masina nu mai porneste ! :toimonster: Link spre comentariu
Blind Postat Septembrie 24, 2006 Partajează Postat Septembrie 24, 2006 Vezi daca iti merge pagina ASTA si uita-te acolo ca gasesti echivalenti. Mie mi-o listeaza google insa nu pot sa intru pe ea. Am cautat putin pe net si am vazut un post al lui niq_ro pe un forum strain in care cerea datasheet-ul acestui tranzistor. Ia legatura cu el si vezi daca te poate ajuta. Tot el a gasit si un echivalent (parca)...BUT11AF, mai multe lamuriri AICI Link spre comentariu
niq_ro Postat Septembrie 25, 2006 Partajează Postat Septembrie 25, 2006 da, un BUT11AF am pus, da' nu mai stiu aplicatia pentru care l-am folosit :axe: am gasit pe http://www.s14.net/forums/showthread.ph ... stid=77559 ca ei pun un TIP31 "4) PH ON588 vs TIP31. Yes, a TIP31 C (an NPN) was the transistor I used to replace a bad ON588 (T560). Why a TIP31? Because it is a universal power switcher, it has the same capsule (TO220), it has the same pinout and I had it in my transistors box. Once the TIP 31 was installed, the ICV module came back to life, the ICV was vibrating and the buzzing was there again. But this time I experienced something new : the real cold start regulation. When I start the engine now, I get a strong and decent idle at 1000 rpm, which lets me put a little more of load on the cold engine and it doesn't try to die or stall. That's the real difference between an ICV that works 100% and another that doesn't. Aprox. 90 seconds later, the idle falls to 900 rpm for some seconds and then it falls again to 800 rpm, where it stabilizes. I like how it works now. The TIP 31 is a good substitute, but not necessarily the best one. Looking at the Vcesat of both transistors we realize that they are not the same. The Vcesat of T561 (ON588) is more stable, it's around 0.8 volts all the time . However, the Vcesat of T560 (TIP 31) varies from 0.2 to 0.8 with the engine off and from 0.2 to a "dangerous" 1.2 volts when the engine is running. Anyway, the transistor is doing its work and the ICV is working as expected. If you want to try with a different NPN power switcher, that would be great. We can compare afterwards." Link spre comentariu
Postări Recomandate
Creează un cont sau autentifică-te pentru a adăuga comentariu
Trebuie să fi un membru pentru a putea lăsa un comentariu.
Creează un cont
Înregistrează-te pentru un nou cont în comunitatea nostră. Este simplu!
Înregistrează un nou contAutentificare
Ai deja un cont? Autentifică-te aici.
Autentifică-te acum