gaby03 Postat Decembrie 4, 2013 Partajează Postat Decembrie 4, 2013 Salut! Am o componenta electronica intro schema si nu stiu ce este pe ea scrie DB3 C948 e de culoare albastra si are forma unei rezistente. Am cautato pa peste tot dar nu o gasesc. Scuzatima dar sunt un incepator. Ma poate ajuta cineva? Ceva identic se mai gaseste in becurile economice. Multumesc. Link spre comentariu
geomx Postat Decembrie 4, 2013 Partajează Postat Decembrie 4, 2013 cam asa arata nu? http://media.digikey.com/Photos/Micro%2 ... DB3-TP.JPGcel mai probabil ca e vorba de un diac Salut! Am o componenta electronica intro schema si nu stiu ce este pe ea scrie DB3 C948 e de culoare albastracomponenta e intr-o schema sau intr-un montaj? Link spre comentariu
leoncris Postat Decembrie 4, 2013 Partajează Postat Decembrie 4, 2013 http://pdf1.alldatasheet.com/datasheet- ... A/DB3.html Link spre comentariu
gaby03 Postat Decembrie 18, 2013 Autor Partajează Postat Decembrie 18, 2013 Da asta e. Ce poate fi si unde o pot gasi? Si ar mai fi una care cred ca e o dioda caci am masurato si imi da o valoare de 700 pe ea scrie 32YU ? Link spre comentariu
gaby03 Postat Decembrie 18, 2013 Autor Partajează Postat Decembrie 18, 2013 Deci e un diac DB3. Dar 32YU ce e si cu ce o pot inlocui? Mi se pare ca e o dioda caci am masurato si imi da valoarea de 700. Link spre comentariu
gaby03 Postat Decembrie 18, 2013 Autor Partajează Postat Decembrie 18, 2013 Va rog sa ma ajutati sa gasesc niste echivalenti la tranzistorii urmatori : KT940A si BCW91. Ceva ce se gaseste prin magazine de componente electronice. Va multumesc. Link spre comentariu
gaby03 Postat Decembrie 18, 2013 Autor Partajează Postat Decembrie 18, 2013 DB3 e intrun montaj. Mai bine zis intrun termostat de incubator pe care vreau sal refac eu. Link spre comentariu
gaby03 Postat Ianuarie 17, 2014 Autor Partajează Postat Ianuarie 17, 2014 Daca cineva stie sami zica cu ce pot inlocui aceste diode? Link spre comentariu