Vizitator Postat Decembrie 2, 2013 Partajează Postat Decembrie 2, 2013 am un flex de 240mm pe care l-am imprumutat unui vecin :cry: dupa o vreme m-am dus sa-l iau.....-mai merge?-meeergee!ok,l-am pus pe raft in atelier iar cand am avut treaba cu el am constatat ca nu merge.m-am uitat la carbuni,in regula.am desfacut parghia de contact,totul ok.l-am asamblat,nimic,pauza.am desfacut iarasi totul, am legat firele de la cablu direct de cele de la motor,am pus acel condensator in paralel si am bagat in priza...mort.mai sa fie,o fi obosit....si am invartit usor de rotor cu o surubelnita in speranta ca va incepe sa se invarta,nimic.am scos si acel condensator legat in paralel si am incercat sa-l ''ajut'' sa porneasca invartind de rotor cu surubelnita,nimic si de aceasta data...printre altele am observat ca pe partea metalica din varf am tensiune,se aprinde surubelnita de control sa inteleg ca e ''mort'' mortal si e bun de dat cu el in cap vecinului?e un Felisatti 240/4 Link spre comentariu
miron1947 Postat Decembrie 2, 2013 Partajează Postat Decembrie 2, 2013 Cablul de alimentare l-ati verificat? Link spre comentariu
Vizitator Postat Decembrie 2, 2013 Partajează Postat Decembrie 2, 2013 da,este verificat Link spre comentariu
miron1947 Postat Decembrie 2, 2013 Partajează Postat Decembrie 2, 2013 Dar macar bazaie?Verificati continuitatea bobinelor statorului. am invartit usor de rotor cu o surubelnitaO actiune extrem de periculoasa, acest motor are turatia de cca. 10.000 de ture si destula forta sa va lase fara un deget sau sa va proiecteze surubelnita sau alta scula in cap, sau in alta parte a corpului.Bine ca n-a pornit. Link spre comentariu
Vizitator Postat Decembrie 2, 2013 Partajează Postat Decembrie 2, 2013 nu bazaie....ma duc sa verific cum ati spus. ce altceva ar mai trebui sa verific,masor? sa nu fac multe drumuri atelier forum si vice-versa Link spre comentariu
miron1947 Postat Decembrie 2, 2013 Partajează Postat Decembrie 2, 2013 Ideea era, daca nu au cumva in bobinaj sigurante termice care sunt ieftine(2,50 lei) si usor de inlocuit. Cititi ce-am scris aici http://www.elforum.info/viewtopic.php?p=1417565#p1417565 este important. Link spre comentariu
Vizitator Postat Decembrie 2, 2013 Partajează Postat Decembrie 2, 2013 ma duc sa verific cum ati spus si ma uit si dupa acele sigurante...revin Link spre comentariu
validae Postat Decembrie 2, 2013 Partajează Postat Decembrie 2, 2013 Vedeti ca siguranta termica este de obicei izolata in tub din fibra de sticla si nu e vizibila, de multe ori sunt prinse laolalta cu clemele de fixare ale bobinei statorului.Scoateti toate tuburile izolatoare de pe cablurile de legatura ale statorului daca nu dati de ea.Verificati continuitatea bobinelor statorice masurand cu ohmmetrul intre una din perii si unul din cablurile de alimentare. Link spre comentariu
Vizitator Postat Decembrie 2, 2013 Partajează Postat Decembrie 2, 2013 statorul are doua infasurari si 4 mufe(capetele bobinajului) 2 dintre ele au continuitate ,celelalte2 nu, si se vede o zona inegrita in partea superioara a uneia dintre infasurari....deci e arsa asa ca am pus-o de un rebobinaj cat costa,cine ma ajuta? Link spre comentariu
miron1947 Postat Decembrie 2, 2013 Partajează Postat Decembrie 2, 2013 o zona inegrita in partea superioara a uneia dintre infasurariDaca acolo este si un tub varnis, vedeti daca nu este o siguranta termica sub el. O poza? Link spre comentariu
Vizitator Postat Decembrie 2, 2013 Partajează Postat Decembrie 2, 2013 nu este niciun tub varnis nicaieri,iar vreo siguranta vizibila sau vreun loc unde ar putea fi,iarasi nu. Link spre comentariu
validae Postat Decembrie 2, 2013 Partajează Postat Decembrie 2, 2013 Ar fi fost totusi bine sa puneti o poza, macar cu telefonul mobil a motorului. Link spre comentariu
Vizitator Postat Decembrie 2, 2013 Partajează Postat Decembrie 2, 2013 am sa pun in cursul zile de maine. Link spre comentariu
validae Postat Decembrie 3, 2013 Partajează Postat Decembrie 3, 2013 Statorul arata bine din ce se vede, ati masurat intre clemele de contact ale statorului si nu aveti continuitate la o bobina?Verificati in zona acelor cleme sa nu se fi desprins vre-un capat de fir.Din imagini nu pare a avea nicio siguranta termica. Link spre comentariu
Postări Recomandate
Creează un cont sau autentifică-te pentru a adăuga comentariu
Trebuie să fi un membru pentru a putea lăsa un comentariu.
Creează un cont
Înregistrează-te pentru un nou cont în comunitatea nostră. Este simplu!
Înregistrează un nou contAutentificare
Ai deja un cont? Autentifică-te aici.
Autentifică-te acum