Vizitator Bila Postat Septembrie 22, 2006 Partajează Postat Septembrie 22, 2006 Va rog frumos ajutati-ma sunt disperat!!!Am un amplificator auto Pioneer gm x-922 si il folosesc doar pt. subwoofer, si nu stiu ce are dar pe toate cele doua canale si in punte se aude un impuls foarte puternic si repetat la un interval fix de timp iar subwooferul nu mai functioneaza (nu mai canta).miroase a ars destul de puternic Pls help!!! Link spre comentariu
Dr4g0n Postat Septembrie 22, 2006 Partajează Postat Septembrie 22, 2006 salut i-a un multimetru punel in pozitia de masutat curent continuu si masoara iesirile .... daca ai curent continuu poti sa schimbi finalii sau integratele din amplifsubwooferul cred ca l-ai ars incercal pe alt amplifcator(sau direct pe casul de masina) vezi daca mai merge Link spre comentariu
Vizitator Bila Postat Septembrie 22, 2006 Partajează Postat Septembrie 22, 2006 Sobwooferul mai functioneaza si finali sunt ok am inteles ca pot fi niste condensatori de 3300 , 4 la numar si i-am scos sa ii masor dar io baiat destept nu m-am uitat bine si cu toate ca pe toti scrie 3300 cu 35v mai scrie si S9827 pe doua bucati si S9817 pe celelalte doua si nu mai stiu cum erau pe placa sa nu mai vorbesc ca nu stiu cum sa probez condensatorii sa vad daca mai sunt buni. Link spre comentariu
Bogdi16 Postat Septembrie 22, 2006 Partajează Postat Septembrie 22, 2006 Sobwooferul mai functioneazaNu pt mult timp...din moment ce ai simtit miros puternic de ars....inseamna ca bobina e pe duca...(suspectez ca l-ai supus la curent continu...dar din moment ce zici ca finalii sunt Ok..nu prea vad de unde)am inteles ca pot fi niste condensatori de 3300 , 4 la numarNu prea vad ce vina poate avea filtrajul. Link spre comentariu
Dr4g0n Postat Septembrie 22, 2006 Partajează Postat Septembrie 22, 2006 eu presupun ca e ceva pe intrarea ampifului ...... adica se poate sa fii bagat semanl hi-level in intrare low-level si sa fii prajit ceva Link spre comentariu
Vizitator Bila Postat Septembrie 22, 2006 Partajează Postat Septembrie 22, 2006 Seara am oprit ampliful dupa ce a functionat bine , si dimineata a aparut aceasta problemafara sa intervin la el cu ceva . Seara am ascultat intradevar cam tare. Link spre comentariu
Blind Postat Septembrie 22, 2006 Partajează Postat Septembrie 22, 2006 Vezi ca nu poti sa masori un condensator asa simplu, poate sa iti arate aparatul ca e bun, iar in realitate sa nu fie (incearca sa-i testezi intr-un montaj).Condensatorii pe care i-ai scos tu sunt cei de filtraj, nu au nici o treaba. Daca inca nu ai reusit sa ii pui la loc asa cum erau, vezi unde ai plusul de la sursa si ii pui su plusul pe plusul sursei.Din cate am inteles, ai 2 canale pe care le folosesti ca bridge. Vezi sa nu ai probleme cu etajul de intrare al amplificatorului, sau cu operationalii din filtrele active (daca ai asa ceva) Link spre comentariu
Vizitator Alex Gagea Postat Octombrie 2, 2014 Partajează Postat Octombrie 2, 2014 (editat) Am o rugaminte mare,cine ma poate ajuta cu un sfat..am pe masina o baterie de 55 Ah,un amplificator pioneer GM-X924 montat corespunzator,si 2 tuburi de bass dibeisi 12 inch p1207...se aude perfect,problema mea este ca atunci cand dau mai tare din player (tot un pioneer) volum peste 18 din 35total se opreste amplificatorul...spune'ti'mi va rog problema mea este din alimentare?daca imi cumpar un condensator de un farad rezolv problema si pot asculta macar la volumul 30 din 35??nu vreau sa cumpar degeaba condensatorul..mentionez ca daca e motorul oprit nu pot trece de volumul 15,iar cu motorul pornit ascult la vol 18-20 depinde de melodii,care au bass mai tare si invers. Astept un raspuns va rog!!. p.s. are 4 canale si e legata pe cate 2 canale in punte.. Editat Octombrie 2, 2014 de Alex Gagea Link spre comentariu
turcu_dan Postat Octombrie 2, 2014 Partajează Postat Octombrie 2, 2014 Dupa descriere e clar ca nu ai suficient curent pt amplificator. Cablul de +/- este suficient in diametru? Link spre comentariu
Vizitator Alex Gagea Postat Octombrie 2, 2014 Partajează Postat Octombrie 2, 2014 Cablul este destul de gros...corespunzator..intrebarea mea era ce pot face...sa pun baterie mai mare sau sa cumpar condensator?ma ajuta un condensator de un farad? condensatorul din imagine vreau sa il comand http://www.mivarom.ro/catalog/product_info.php/condensator-auto-p-4757 Link spre comentariu
modoran Postat Octombrie 2, 2014 Partajează Postat Octombrie 2, 2014 Ce inseamna "Cablul este destul de gros...corespunzator." mai exact ? Daca o fi cablu din ala chinezesc din aluminiu sau chiar fier cuprat e numai bun de aruncat la gunoi ... Monteaza temporar cu un cablu cat mai scurt si de calitate (cupru masiv) amplificatorul direct la bornele bateriei (cu o siguranta, bineinteles) si masoara cu un multimetru (poate fi ieftin, chinezesc) tensiunea de alimentare, daca scade sau nu la volum maxim. Daca tensiunea e buna atunci amplificatoul intra in protectie - probabil asa a fost proiectat sau poate este defect. Link spre comentariu
Vizitator Alex Gagea Postat Octombrie 3, 2014 Partajează Postat Octombrie 3, 2014 Azi dimineata am facut treaba asta,am masurat tensiunea din mers direct pe borne, si am observat ca atunci cand dau mai tare,aproape de 19-20 cand se opreste de obicei,tensiunea imi scadea pana la 10 v si daca scadea sub 10v cu putin se oprea amplificatorul.. Este condensatorul solutia salvatoare?? Link spre comentariu
Vizitator Alex Gagea Postat Octombrie 3, 2014 Partajează Postat Octombrie 3, 2014 Ce inseamna "Cablul este destul de gros...corespunzator." mai exact ? Daca o fi cablu din ala chinezesc din aluminiu sau chiar fier cuprat e numai bun de aruncat la gunoi ... Monteaza temporar cu un cablu cat mai scurt si de calitate (cupru masiv) amplificatorul direct la bornele bateriei (cu o siguranta, bineinteles) si masoara cu un multimetru (poate fi ieftin, chinezesc) tensiunea de alimentare, daca scade sau nu la volum maxim. Daca tensiunea e buna atunci amplificatoul intra in protectie - probabil asa a fost proiectat sau poate este defect. Ce inseamna "Daca tensiunea e buna" ...ce valori ar trebui sa am pentru a fi ok? nu am cum sa ascult la maxim pentru ca mi se opreste...am dat treptat mai tare incepand cu 17,18,19..la 20 deja aveam 10.5v la 21,22,23 deja incepea sa scada sub 10v si se oprea amplificatorul... Intrebarea mea totusi ramane aceeasi...un condensator de un farad ma scapa de problema mea?o sa pot da mai tare de 20,21,22 fara sa se mai opreasca...sa imi pastreze o tensiune mai constanta?sa nu scada sub 11 volti? oricat de tare as da? Link spre comentariu
UDAR Postat Octombrie 3, 2014 Partajează Postat Octombrie 3, 2014 Nu cred că te ajută prea mult condensatorul . El preia anumite șocuri nu sarcina pe timp îndelungat . Se pare că alimentarea mașinii - alternator + baterie - nu face față. Link spre comentariu
Vizitator Alex Gagea Postat Octombrie 3, 2014 Partajează Postat Octombrie 3, 2014 bateria mea este de 55 Ah...sa caut una mai mare? Link spre comentariu
Postări Recomandate
Creează un cont sau autentifică-te pentru a adăuga comentariu
Trebuie să fi un membru pentru a putea lăsa un comentariu.
Creează un cont
Înregistrează-te pentru un nou cont în comunitatea nostră. Este simplu!
Înregistrează un nou contAutentificare
Ai deja un cont? Autentifică-te aici.
Autentifică-te acum