Sari la conținut
ELFORUM - Forumul electronistilor

Masina de tocat carne bosch MFW1501


ionutzt90

Postări Recomandate

  • 5 săptămâni mai târziu...
  • Răspunsuri 31
  • Creat
  • Ultimul Răspuns

Top autori în acest subiect

  • validae

    11

  • ionutzt90

    8

  • galacticul

    6

  • gymy

    2

Top autori în acest subiect

Imagini postate

Masina functioneaza din nou cu piesele stock, greseala me a fost ca dupa ce am curatat placa cu alcool izopropilic, nu am montat totul la loc. pe placa este o bobina ( eu credeam ca este o rezistenta ) care trebuie sa fie situata langa un magnet de pe rotor.

 

 

Posted ImagePosted Image

 

Multumesc tuturor pentru ajutor.

nu mai deschid alt topic,am aceeasi problema.Am schimbat si eu triacul dar fara rezultat,functioneaza cateva secunde si se opreste.Acea bobina eu am zis ca e un condensator (masurat cu ohmetrul nu arata nimic).Am sa o inlocuiesc si eventual sa curat si eu placa .Are legatura bobina cu magnetul de la rotor de trebuie sa fie langa acesta?
Link spre comentariu

Masina functioneaza din nou cu piesele stock, greseala me a fost ca dupa ce am curatat placa cu alcool izopropilic, nu am montat totul la loc. pe placa este o bobina ( eu credeam ca este o rezistenta ) care trebuie sa fie situata langa un magnet de pe rotor.

 

 

Posted ImagePosted Image

 

Multumesc tuturor pentru ajutor.

nu mai deschid alt topic,am aceeasi problema.Am schimbat si eu triacul dar fara rezultat,functioneaza cateva secunde si se opreste.Acea bobina eu am zis ca e un condensator (masurat cu ohmetrul nu arata nimic).Am sa o inlocuiesc si eventual sa curat si eu placa .Are legatura bobina cu magnetul de la rotor de trebuie sa fie langa acesta?
si totusi ce e bobina sau condensator? inelele arata galben,mov,maro,argintiu.ce valoare ar putea avea daca e bobina,sau daca e condensator?
Link spre comentariu

E bobina.Pune-o la loc fiindca are rol de traductor al turatiei.Valoarea e de 47uH

dar pe ohmetru nu arata nimic
nu am pt masurare inductanta,dar eu zic ca totusi trebuie sa arate ceva pe ohmetru
Link spre comentariu

O fi intrerupta, pune alta cu acelasi cod.In cel mai rau caz, razuie vopseaua si da sarma jos, numarand spirele.Rebobineaza sarma la loc refacand lipiturile la capete.Am patit cu astfel de bobine sa se intrerupa foarte usor la solicitari mecanice, sarma e foarte subtire.

Link spre comentariu
  • 7 luni mai târziu...

Păi se vorbea de maro, nu roșu.Și mi-e greu să cred că bobinuța aia așa mică ar putea avea 4,7mH. Astfel de bobinuțe se pot recupera de pe plăci de TV defecte sau monitoare.

Link spre comentariu
Vizitator stalnet

eu vaz inelul ca fiind rosu ...in sfarsit ...datorita dilemei nu prea stiu ce sa comand

 

rog pe cineva care cunoaste rusa sa reediteze schema pt a fi de folos si altora

Posted Image

Editat de stalnet
Link spre comentariu

 Văd că în schema rusului e dată ca având 4,6 mH, asta e foarte clar  :rade:  Poate o merge și cu valori mai mari ale inductanței, dar o valoare standard ar fi 4,7mH.  Dar cum spunea colegul galacticul ,, inelele arata galben,mov,maro,argintiu ,, .....asta ar da  470uH . Eu am pus inițial un zero mai puțin din viteză.Mea culpa  :tryre    Pentru ușurință puteți folosi cu nădejde asta:  http://www.electronics2000.co.uk/calc/inductor-code-calculator.php

Editat de validae
Link spre comentariu
  • 4 luni mai târziu...
Vizitator 99gyo

Sall, eu am intampinat o alta problema cu masina, dupa ce a fost folosita seara, oprita, pentru a se continua a doua zi nu a mai vrut dimineata sa mai porneasca sub nici o forma ESTE MOARTA!!... nu mai da nici un semn de viata, NIMIC......zici ca nu a functionat nici o data. CE POATE SA SE FI INTAMPLAT? DE UNDE SA FIE? 

Link spre comentariu

Prima dată trebuie demontată cu grijă și verificat motorul în primul rând, el e ,,inima,, aparatului, restul se pot modifica în cel mai rău caz. Puneți o poză cu el, dar verificați continuitatea cablului de alimentare în primul rând.Se mai întrerupe la zonele de îndoire (lângă ștecher și la intrarea în carcasa aparatului).Apoi vedeți starea colectorului și periilor de cărbune. Se poate face o probă a motorului fără partea de control a turației, prin decuplarea celor două fire ce duc de la placă la motor și alimentarea separată a motorului.Dacă așa merge, atunci e ceva cu modulul de control turație.

Link spre comentariu

Creează un cont sau autentifică-te pentru a adăuga comentariu

Trebuie să fi un membru pentru a putea lăsa un comentariu.

Creează un cont

Înregistrează-te pentru un nou cont în comunitatea nostră. Este simplu!

Înregistrează un nou cont

Autentificare

Ai deja un cont? Autentifică-te aici.

Autentifică-te acum



×
×
  • Creează nouă...

Informații Importante

Am plasat cookie-uri pe dispozitivul tău pentru a îmbunătății navigarea pe acest site. Poți modifica setările cookie, altfel considerăm că ești de acord să continui.Termeni de Utilizare si Ghidări