relu01 Postat Noiembrie 24, 2013 Partajează Postat Noiembrie 24, 2013 am de ceva timp un motofierastrau huswarna 435 care mia mers foarte bine ,nu lam mai folosit o perioada si acum cind am vrut sal folosesc nu mai porneste ,ineaca foarte tare ,dupa 10 sfori sa inecat asa de tare de curgea benzina din cilindru ,este aproape nou si as vrea sal repar ,daca se pricepe cineva si ma poate ajuta cu o idee multumesc anticipat Link spre comentariu
molioa Postat Noiembrie 24, 2013 Partajează Postat Noiembrie 24, 2013 Tu nu ai scanteie pe bujie. Verifica bujia, fisa, etansarea bujiei -poate-i slabita.Si nu dai 10 sfori. Daca nu porneste in 3-5, scoti bujia o usuci eventual o incalzesti, si incerci iarasi.Daca dupa toate astea nu reusesti, treci si verifici daca magnetoul iti da tensiune, punand fisa de pe bujie la masa, la o distanta de 2-5 mm. Ar trebui sa ai scanteie. Link spre comentariu
GEO 53 BN Postat Noiembrie 24, 2013 Partajează Postat Noiembrie 24, 2013 Are vreo tendinta de pornire? Daca nu,ai probleme cu aprinderea(bujia) sau lipsa inaltei tensiuni. .De aici inecarea motorului cu benzina. In cazul bunei functionari a aprinderii,ar trebui sa aiba cel putin o tentativa de pornire.Verifica daca ai scinteie la bujie si de asemenea daca,carburatorul nu este dereglat.In nici un caz nu ar trebui, ca dupa zece sfori, sa se inece in asa hal,incit sa curga benzina din cilindru. Link spre comentariu
molioa Postat Noiembrie 24, 2013 Partajează Postat Noiembrie 24, 2013 Nu umbla in carburator, carburatorul nu se deregleaza singur. Link spre comentariu
pop_ady44 Postat Noiembrie 24, 2013 Partajează Postat Noiembrie 24, 2013 multa lume a dus drujbele la service din motive de functionare improprie 1 taierea cu lantu neascutit se face mult praf care se depune pe membrana de la camera de nivel si o blocheaza ducand la inecarea motorului jiglorul nu inchide benzina 2 taierea de esente foarte tare care exact acelas lucru face praf remediere se da jos carburatoru si cu benzina multa se spala se da capacu de pe membrana jos (4 suruburi )si cu mare grije se desprinde membrana si se spala tot cu benzina cu mare grije sa nu indoiesti nimic acolo se monteaza inapoi nu se lucreaza la suruburile de reglare pt nimic in lume acum daca tot este dat jos caburatoru se verifica si capacu opus pins cu un surub la mijloc acolo sunt supapele de sens pt benzina mare grije ce faci cu ele sa nu le inversezi sau intorci cumva cu toate ca este cam greu vezi ca aici mai exista un mic filtru de plasa de acea mai fina vezi daca nu este inbcsita se monteaza cu multa grije inapoi bun nteles dupa o limpezire temeinica in benina se monteaza tot la loc exact cum a fost apoi se dau 3-5 sfori 2 cu soc restu fara daca nu vrea asa atunci service este nasul ei se lucreaza exact ca si un ceasornicar ca altfel muncesti degeaba SUCCESE Link spre comentariu
Postări Recomandate
Creează un cont sau autentifică-te pentru a adăuga comentariu
Trebuie să fi un membru pentru a putea lăsa un comentariu.
Creează un cont
Înregistrează-te pentru un nou cont în comunitatea nostră. Este simplu!
Înregistrează un nou contAutentificare
Ai deja un cont? Autentifică-te aici.
Autentifică-te acum