Sari la conținut
ELFORUM - Forumul electronistilor

Cum sa fac bani?

Vizitator RubenFerol

Postări Recomandate

• Răspunsuri 18
  • Creat
  • Ultimul Răspuns

Top autori în acest subiect

• Georgefreerunner

3

• robert1000

2

• morocanosul

2

• Electronicserver

1

Top autori în acest subiect

Imagini postate

depinde ce stii sa faci. am un vecin care a facut saltele de plaje pentru sezlonguri, si a facut 40 000 ron intr-o luna, ce e drept a bagat tare la cusut, a dormit cate 2 ore pe noapte

Link spre comentariu
Vizitator RubenFerol

Promoter, reprezentant avon parca nu mai suna asa de bine ca acum cativa ani. Sunt inginer electronist, deci ma gandeam sa fac ceva in domeniu. Interesanta afacerea cu saltele dar acum parca nu mai e sezonul, iar operatia mea e in aprilie, deci ar cam trebui sa strang pana atunci.Incerc sa evit imprumutul la banca pe cat pot, barem sa am pt ce trai dupa :))Ma uitam dupa cateva scheme de decoratiuni de craciun cu leduri. Poate imi puteti da cateva sugestii, chiar sa dezvoltam subiectul.

Link spre comentariu

Astea cu decoratiunile de craciun/sarbatori se vand ca painea calda.Desi am vreo 10-15 instalatii daca vad una mai "bengoasa" ca a mea fac rost de "buget" si o cumpar.Daca vreti sa construiti instalatii de lumini pentru brad (pentru brad ar fi cel mai bine) v-as sugera ceva cu microcontroller (un pic sau ceva) si trei culori de leduri (rosu,albastru si verde).Idee ar fi ca "jocul" de lumini sa fie cat mai "customizabil" sa poata persoana sa il seteze cum vrea ea,DAR sa si aiba jocuri de lumini stocate in memorie eventual intr-un eeprom.

Link spre comentariu
  • 2 luni mai târziu...
Vizitator smartapp_ro

depinde ce stii sa faci. am un vecin care a facut saltele de plaje pentru sezlonguri, si a facut 40 000 ron intr-o luna, ce e drept a bagat tare la cusut, a dormit cate 2 ore pe noapte

Asta chiar e o idee buna pentru cei care au stuf in jurul lor, si timp liber sa-l "asambleze" in diverse produse. Totul tine de inventivitate!