claudiu68 Postat Noiembrie 15, 2013 Partajează Postat Noiembrie 15, 2013 VA SALUT. o informatie va rog: cat curent e normal sa ia la pornire un electromotor de vw. golf 5 motor 1.4?? multumesc Link spre comentariu
leoncris Postat Noiembrie 15, 2013 Partajează Postat Noiembrie 15, 2013 Acuma , daca ne referim la primele secunde , in regim de pornire cu rotor blocat , I < 300A , dupa care scade undeva la 140A , avand in vedere ca puterea demarorului tau e de 1,7Kw. Bine , asta daca cu ai ceva defect ... Link spre comentariu
claudiu68 Postat Noiembrie 15, 2013 Autor Partajează Postat Noiembrie 15, 2013 multumesc.........am pus baterie noua si tipul de la reprezentanta a masurat curentul de pornire care e 145A....deci e in regula....el zicea ca e cam mare dar se pare ca nu Link spre comentariu
andreivlad1999 Postat Noiembrie 15, 2013 Partajează Postat Noiembrie 15, 2013 Pentru un motor de 1.4 este cam mare curentul de pornire.Mie la o Toyota de 1.8 mi-a masurat 127A curent la pornire. E drept ca motorul era cald cand s-a facut masuratoare. Link spre comentariu
leoncris Postat Noiembrie 15, 2013 Partajează Postat Noiembrie 15, 2013 Nici in primul caz , nici in cel de'ai 2 nu a fost prins regimul de pornire cu rotor blocat, adica ...secunda 1.Sunt multi factori care pot influenta valoarea curentului la pornire : motor cald/rece , pornirea dimineata la temperaturi foarte scazute ( ulei congelat) ... Link spre comentariu
andreivlad1999 Postat Noiembrie 15, 2013 Partajează Postat Noiembrie 15, 2013 Am specificat si eu ca masuratorile s-au facut cu motorul cald. E clar ca un motor rece, eventual cu uleiul vascos datorita frigului, va obliga demarorul sa absoarba un curent mai mare. Link spre comentariu
electronman59 Postat Noiembrie 25, 2013 Partajează Postat Noiembrie 25, 2013 Curentul de pornire este legat de puterea demarorului .Iar puterea demarorului este proportionala cu puterea motorului pe care il porneste . Nu are legatura deci cu capacitatea cilindrica . Pentru a da raspunsuri la intrebarea initiala trebuia sa ni se spuna nu ce capacitate cilindrica are motorul ,ci ce putere are motorul . Probabil este Golf 5 tsi 1,4 , 170 cp , si sigur ca sa pornesti un asemenea motor ai nevoie de un demaror foarte puternic ,care evident absoarbe un curent destul de mare . Daca demarorul are 1700 w si tinand cont ca in regim de pornire la bornele lui sunt cam 9-10v ,curentul maximal care ii depaseste puterea ar fi teoretic ceva peste 170 A-180 A ,deci fata de 145 A cat v-a masurat la service ,aveti o rezerva importanta in fata . In concluzie 145A nu este deloc exagerat ,este cat se poate de normal. Link spre comentariu
Postări Recomandate
Creează un cont sau autentifică-te pentru a adăuga comentariu
Trebuie să fi un membru pentru a putea lăsa un comentariu.
Creează un cont
Înregistrează-te pentru un nou cont în comunitatea nostră. Este simplu!
Înregistrează un nou contAutentificare
Ai deja un cont? Autentifică-te aici.
Autentifică-te acum