Sari la conținut
ELFORUM - Forumul electronistilor

CURENT PORNIRE


claudiu68

Postări Recomandate

  • Răspunsuri 6
  • Creat
  • Ultimul Răspuns

Top autori în acest subiect

  • claudiu68

    2

  • leoncris

    2

  • andreivlad1999

    2

  • electronman59

    1

Top autori în acest subiect

Acuma , daca ne referim la primele secunde , in regim de pornire cu rotor blocat , I < 300A , dupa care scade undeva la 140A , avand in vedere ca puterea demarorului tau e de 1,7Kw.

Bine , asta daca cu ai ceva defect ...

Link spre comentariu

Pentru un motor de 1.4 este cam mare curentul de pornire.Mie la o Toyota de 1.8 mi-a masurat 127A curent la pornire. E drept ca motorul era cald cand s-a facut masuratoare.

Link spre comentariu

Nici in primul caz , nici in cel de'ai 2 nu a fost prins regimul de pornire cu rotor blocat, adica ...secunda 1.Sunt multi factori care pot influenta valoarea curentului la pornire : motor cald/rece , pornirea dimineata la temperaturi foarte scazute ( ulei congelat) ...

Link spre comentariu

Am specificat si eu ca masuratorile s-au facut cu motorul cald. E clar ca un motor rece, eventual cu uleiul vascos datorita frigului, va obliga demarorul sa absoarba un curent mai mare.

Link spre comentariu
  • 2 săptămâni mai târziu...

Curentul de pornire este legat de puterea demarorului .Iar puterea demarorului este proportionala cu puterea motorului pe care il porneste . Nu are legatura deci cu capacitatea cilindrica . Pentru a da raspunsuri la intrebarea initiala trebuia sa ni se spuna nu ce capacitate cilindrica are motorul ,ci ce putere are motorul . Probabil este Golf 5 tsi 1,4 , 170 cp , si sigur ca sa pornesti un asemenea motor ai nevoie de un demaror foarte puternic ,care evident absoarbe un curent destul de mare . Daca demarorul are 1700 w si tinand cont ca in regim de pornire la bornele lui sunt cam 9-10v ,curentul maximal care ii depaseste puterea ar fi teoretic ceva peste 170 A-180 A ,deci fata de 145 A cat v-a masurat la service ,aveti o rezerva importanta in fata . In concluzie 145A nu este deloc exagerat ,este cat se poate de normal.

Link spre comentariu

Creează un cont sau autentifică-te pentru a adăuga comentariu

Trebuie să fi un membru pentru a putea lăsa un comentariu.

Creează un cont

Înregistrează-te pentru un nou cont în comunitatea nostră. Este simplu!

Înregistrează un nou cont

Autentificare

Ai deja un cont? Autentifică-te aici.

Autentifică-te acum



×
×
  • Creează nouă...

Informații Importante

Am plasat cookie-uri pe dispozitivul tău pentru a îmbunătății navigarea pe acest site. Poți modifica setările cookie, altfel considerăm că ești de acord să continui.Termeni de Utilizare si Ghidări